miercuri, 24 iunie 2020

IISUS HRISTOS NE GRAIESTE !

                           27  mai  2001  ,după  amiază !

Dragii mei, ascultaţi Glasul  Lui  IISUS exprimat în versuri. Aceste versuri mi-au fost dictate pur şi simplu ,de un glas dumnezeiesc de duios !
Singuri veţi deduce din versuri faptul că, este  Glasul MÂNTUITORULUI ! 
Acum o sa citez un glas care ,mi-a dictat primele strofe, ca drept mulţumire din partea mea, pentru IISUS :

                       În  loc  de  Rugăciune !

Îţi mulţumesc  IISUSE  drag
Îţi mulţumesc  IISUSE  Sfânt.
Îţi mulţumesc c-am fost aleasă
Să Te slujesc pe - acest pământ.

                    Te voi sluji IISUSE
                     Te voi sluji cu drag,
                    Iubire Ţi-am jurat
                    Credinţă, acum şi-n veac.

Eu sufletul Ţi-am dat
TU chiar mi l-ai luat
Prin nori mi l-ai purtat.
Apoi, încetişor
L-ai pus pe-un norişor,
Pe un norişor Sfânt
Care m-a readus ,
Din nou pe pământ.

                      Şi mi-a arătat
                      Că nu mi-am terminat
                      Ceea ce TU doreşti
                      Din sferele cereşti.

Că Tatăl Cel Ceresc
Pe mine m-a ales.
Duhul Cel Sfant coboare
Prin sufletul meu,
Iar eu Lumii să spun
Cât Tu eşti de Bun !

                        Ca Lumea să se roage
                         La tot ce este Sfânt,
                         La Bunul Dumnezeu
                         La toate-Ţi câte sunt.

La Tine , Bun IISUS
La Maica Cea de Sus,
Ce plânge, plânge-ntr-una,
Că oamenii au uitat-O 
Si nu au mai rugat-O
Pe ei să îi ajute,
Cu Ruga Ei cea Sfântă,
Rugă la DUMNEZEU,
Cu lacrimile Ei 
Duse la FIUL  SĂU !
Acum dragii mei,intervine Glasul Mantuitorului nostru Iisus Hristos !
Dragii mei,cine aude Glasul Lui Iisus, nu se mai poate despărţi de EL nici în viaţa aceasta ,nici în cea veşnică !
Iata ,in continuare intervine Insusi Mantuitorul :
                             Doi sau trei în numele Domnului nostru Iisus Hristos: HRISTOS ESTE ...      
Tu Lumii întregi să spui
Că nu e cu putinţă,
Să nu te înţeleagă !
Pe tine te-am ales
Pentru o Lume-ntreaga!

                     Mai stai pe-acest pământ
                     Pân" Lumea o-nţelege,
                     Că  tot ce este Sfânt,
                     Prin tine or culege !

Nu plânge, nu fi tristă
Fii bucuroasă şi...
Îndeamnă pe ei toţi
Pentru-a nu mai greşi !

                          Spune-le să se roage
                          Cum nu au mai făcut-o !
                          Spune-le să se-ntoarcă
                          La BUNUL  DUMNEZEU!
                          Chiar de - or suferi,
                          Precum, am suferit Eu.

Eu mult am chinuit
Pentru toţi cei ce n-au crezut.
Şi încă mai chinuiesc
În sferele cereşti.

                       Pentru aceia care
                       Tot nu Îmi dau crezare.
                        Nicicând ei nu vor crede
                       Până ce nu M-or vede.
                       Şi-atunci nu au crezut,
                       Până nu M-au văzut !

Acum, venit-am iar
Dar nu Mi-i în zadar.
Prin tine, ei vor crede
Că EU şi TATĂL MEU
Suntem ca UNUL singur,
Un singur, DUMNEZEU !

                         De Sus,Noi te veghem
                          De Sus, te protejăm!
                        Caută nu greşi
                         Şi nici nu te abate
                        De la drumul cel drept, 
                        Caută, a le ţine piept !

De Sus, Noi vom privi
Te vom călăuzi.
Din când în când trimitem
Trimitem pe pământ,
Câte un Mare Sfant !

                       La tine să coboare
                       În fiecare seară.
                       Iar noaptea te-o veghea
                       Până te vei trezi,
                       Ca ziua să îţi fie,
                        Plină  de bucurii !

Dragii mei, eu îmi împlinesc sfânta datorie de a vă face cunoscut CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
Fiecare dintre voi este liber a alege cum să-şi trăiască viaţa sa.
Dar, dacă vă veţi trăi Viaţa fără IISUS  HRISTOS şi fără dragostea Maicii Sfinte ,aceasta vă va fi scurtă, fericită poate pe pământ, dar înspăimântător de chinuitoare în viaţa veşnică.
         Întindeţi  mâinile voastre către IISUS  HRISTOS şi spuneţi :
                Doamne,iata/ma, am  venit ! 
               Iartă-mă Te rog că am zăbovit atât !
PĂRINTE, am gresit si la Cer si la Pămant,Te rog iarta-ma !
                    Cu dragoste şi preţuire, Maria.

5 comentarii:

  1. Iartă-mă Doamne pe mine,cea mai mare PACATOASA de pe pământ....Iartă-mă IISUSE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Dumnezeule, Isuse Hristoase, Sfanta Fecioara Maria salveaza Romania!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceste versuri sunt pansamente pentru ranile sufletesti si trupesti multumesc doamna Maria!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase versuri dar cu trimitere directa d-nei MARIA-nu ne graieste noua

    RăspundețiȘtergere