miercuri, 3 ianuarie 2018

ZĂPADA ! DE MIERCURI SE APROBĂ , UN STRAT DE ZĂPADA !


                                                3  Ianuarie 2018,ora 16,10 !

                                                Dragii mei,

Astazi după amiaza in timp ce ma odihneam putin,aud glas care spune ceva uimitor.
Glasul spunea asa :

               " Zăpadă ?
          Miercuri s-aprobă,un strat de Zăpadă.
         Un strat !"


Image result for zapada si animale imaginiImage result for zapada si animale imaginiImage result for zapada si animale imagini.

Prieteni dragi, oare cu atâta TEHNOLOGIE de astazi , este posibil ca ZĂPADA sa fie oprita,iar acum sa ni se dea cu ţârâita?
De ce ni se spune ca, ni se va aproba un strat de zăpadă ?
Oare trebuie sa facem o cerere scrisa la altcineva lumesc,decat o Rugaciune a inimii la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI ca sa ni se aprobe un strat de zăpadă?
DOAMNE TE rugam ,vino mai repede in NOUL TĂU IERUSALIM, căci Te asteptam cu sufletul la gura. 
Vom ajunge la un moment dat,si nu e departe acest moment,ca sa ni se dea si AER pentru respirat cu ţârâita.
                                     Cu dragoste,Maria.


82 de comentarii:

  1. La primul strat de zapada sa vezi accidente auto.Si asa au fost multe in zilele de dupa revelion,mai ales ca tinerii se intorc la munca in vest

    RăspundețiȘtergere
  2. da este control pe vreme pe planeta nui de mirare stim bine asta puterea de tine bogatii

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragute animalute ...si in alta ordine de idei, sa dea bunul Dumnezeu "plapamioara" pentru grane.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai perfecta dreptate Dna Maria in tot ce zici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare cui folosesc atătea răutăti?Aşa cum fac rău nu ar fi mai simplu să facă bine pentru omenire !!??? Maria H

    RăspundețiȘtergere
  6. d-na HANDIC-raul se face usor--binele se face mai greu cu truda si vointa-DUMNEZEU a lasat si oameni buni si rai--ca sa aiba cu cine lucra-altfel eram niste soldati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va raspund Dna Maria Handic! Rautatea de care vorbiti este o energie de frecventa joasa ,adica negativa care serveste drept hrana celor care au acaparat aceasta planeta acum cateva mii de ani. Oamenii sunt generatori de energie fiindca sunt suflete care reprezinta scantei Divine,deci noi suntem un fel de baterii de incarcare energetica pentru ei.Noi cum habar nu aven cine suntem si de ce suntem bapabili,ne-am dat puterea lor,crezand ca ne ajuta cerandu-le permanent ajutor.Oamenii habar nu au cui se roaga,cedand vointa lor acestor profitori se lasa posedati si nemaifiind stapani pe viata lor.Stapanul omului este fiinta negativa sau Dracul asa cum il cunoaste aceasta lume.De fapt ceea ce omul cunoaste ca fiind Demonii, reprezinta cateva rase de extraterestrii care conduc aceasta lume,iar noi prostimea stam ingenuncheati in fata lor crezand ca ne aduc salvarea,cand colo acestia ne-au subjugat sufletele si ne forteaza sa ne reincarnam la nesfarsit pentru a fi in serviciul lor.Bineinteles ca ne sterg memoria apoi ne spun ca suntem pacatosi si trebuie sa aducem jertfa pentru a ne purifica si ne dicteaza contracte cu destine prestabilite de suferinte prin boli,neintelegeri si alte nenorociri,fiindca astfel de energie le trebuie lor.Asa ca stati in genunchi si rugativa sa fiti sclavii lor,si asa veti ramane daca nu vreti sa va treziti si sa vedeti adevarata realitate!Nu va mai plangeti,de ce aveti ,este strict alegerea voastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai scris 10:42! Asa este!

      Ștergere
    2. 10.42,pare logic ce spui dar Dumnezeu unde se afla in toata povestea asta si de ce ingaduie sa fim acaparati si chinuiti de atata amar de vreme? Care ar fi salvarea?

      Ștergere
    3. Raspunsul ..la ce sa facem ...poate il spune bine sf. Augustin ...:
      "Tirziu Te-am iubit , frumusete atit de vechie si atit de noua ...
      Tirziu Te-am iubit !
      Tu erai inauntrul meu
      Si eu stateam afara ...
      Te cautam aici , aruncindu-ma deform asupra frumoaselor forme ale creaturilor tale .
      Tu erai cu mine , dar eu ...
      nu eram cu tine !
      Ma tinea departe de tine creatul , ce...
      daca nu ar exista in Tine ...nu ar fii deloc !
      Tu m-ai chemat , iar chemarea Ta a invins
      surditatea mea ...
      Ai stralucit , si lumina Ta mi-a invins orbirea !
      Ai imprastiat parfumul tau
      iar eu l-am respirat...si acum tinjesc dupa Tine ...
      Te-am gustat , iar acum mi-e foamesi sete de Tine !
      M-ai atins , iar acum de dorinta pacii Tale ...
      Tirziu Te-am iubit , frumusete asa de vechie , si atit de noua ...
      Tirziu te-am iubit ...
      Ne-ai creat pentru Tine , iar inima noastra
      nu v-a gasii pace, pina cind
      nu se v-a odihnii in Tine ! "
      Sf . Augustin .

      Ștergere
    4. 1.
      Asculta-ma bine ..anonim ...01, 16...asculta-ma bine ...
      Daca cuvintele lui Augustin nu sunt suficiente ..am sa incerc sa explic ...in mod direct tot desenul asta diabolic , in care umanitatea e prinsa .
      La inceputuri ...a fost odata ca niciodata ...omul avea zeii , dumnezeii ..ce guernau in carne si oase printre oameni .
      Asta odata ...demult ...
      La un moment dat au realizat , acestia , ca nu mai puteau tine omul sclav cu fortza . Apoi ..au intervenit si alte elemente ..de exemplu ...faptul ca au fost controlati de catre cei ce i-au trimis in exil in aceasta parte a universului , iar rezultatele inspectziei au fost grave . Ca rezultat a fostarestarea multora si intemnitzarea lor .
      Totusi ..netrebnicii nu au vrut sa renunte la puterea lor asupra rasei umane .
      S-au gindit ei ..daca cu fortza nu ii mai putem controla , atunci sa-i facem sa vina ei singuri , oamenii , la noi .
      Au inventat religiile .
      Pina in acel moment erau povestiri istorice despre bataliile ce aveau loc intre popoarele ce ei detineau .
      Deodata , brusc , au aparut toate religiile .
      Au fost si bune si rele ...precum omul astazi .
      Unele crude , altele mai ...cu ceva detalii spirituale ..etc etc ...
      Ca un contrabalantza...aici au fost trimisi de catre controlori ..adevarati maestrii , ce au incercat sa contrabalanseze raul .
      Raul in schimb ...a amestecat totul ...nume , povestiri ..incat sa nu se mai i teleaga cine e ingerul cazut si cine nu .
      Au fost ..geniali .
      O inteligenta superioara ..asta e sigur , vazind rezultatele obtinute .
      Cind a iesit un mare invatator ..au intors acel fenomen , mereu , in favoarea lor ..rastalmacind de la un anumit punct in sus ..cuvintele aceluia .
      Asta a fost ...odata ...chiar si acum , de fapt .
      Totusi ..lumea nu mai prea credeala povestile lor ...iar scopul era sa tina omul jos , sclav , aplecat ..speriat ...sa aiba senzatia ca nu are scapare decit venind inspreei .
      Dar .. cu timpurile moderne ...nu mai era de ajuns asta .
      Se nascu-se ...,, stiinta " ....asa ca au contaminat si in acest domeniu .
      Prin 1 800 ..a iesit foarte la moda , teoria lui Darwin evolutzionista .
      E tot opera lor ...
      Un ...insasi elohin ...i-asugerat acestuia ce si cum . Idiotul de Darwin studia porumbeii ...in acea perioada .Vedea ca sunt diferente in crescatoriile de porumbei ...la aceia ce cresteau porumbei calatori .
      A fost afascinat de ,, idea" data de acel student ... (elohin) cum cu evolutia ...
      Era un elohin in carne si oase ala ...
      Asa a inceput planul lor cu bataielunga ...lunga ..ce se intindea pegeneratii intregi .
      Ce spune Darwin ?
      Ca o vrabie ...poate devenii un caine ...evoluind ....
      E fals ...
      Un cal ...indiferent cit evolueaza ...totcal ramane..nu setransforma in elefant niciodata !
      Omul ..nu e evolutia maimutei ...ci o maimuta modificata genetic , cu gene elohin ....
      5 specii existau in acea indepartata perioada ...speciidestinate disparitiei , caci nu erau ok , si pecareau intervenit ei . Cu enormii probleme ..unul nu reusea sa inchida pleoapele , altul nu tinea urina , altul ...nu statea in picioare ..etc etc etc ...
      Nu e important asta ...
      Deci ...sa ne intoarcem la genialitatea raului ...Satanei , in a pacalii umanitatea .
      Atentie la ce voi spune ..caci nu cred ca ai sa mai gasesti vreodata toata istoria ..pusa pe masa ...asa , cum o voi pune-o eu acum ...nu cred ca este vre-un precedent .
      Ma grabesc sa o fac , caci deja martzea trecuta au incercat sa ma omoare ..macar asta sa ramina ...poate prinde rod...cumva ...
      Deci ...care era scopul real al acestei sponsorizari al teoriei lui Darwin ?
      Sa o analizam bine ...

      Ștergere
    5. 2.
      Nu e doar pt tine anonimule ...ci pt multi altii ..ceia ce au scriu acum .
      Cititi cu inima de e posibil ...si nu cu mintea ...
      Deci ..ce spune teoria lui Darwin ?
      Ca totul este urmarea unei evolutii ..deci prezentul de ASTAZI ...implicit ...este o maxima dezvoltare . De nu sunteti multumiti de cum e viata voastra azi ...inbunatatiti-va pe voi insiva ..si v-a fi un pas inainte . Asta spune , cu alte cuvinte ...
      Mai zice ..ca exista permanent o competitzie in natura ..ce are ca scop supravietuirea elementelor cele mai puternice , mai sanatoase ..ce au ca merit perpetuarea genetica , transmisia genelor celor mai bune ...si asa viitorul rasei este asigurat , caci doar elita supravietzuieste si transmite mai departe .
      Asta spune ..si de aici sa nascut si nazismul ..capitalismul ..asa zisa democratie de astazi .
      Sunt legate intreele ..caci si capitalismul zice ca cel mai bun evolueaza ..inghite pe cel slab ...si numai ceiputernici au dreptul la premiu ...e o lege asta ..asa spun ei ...
      Dar e fals !
      Asa a fost contaminat creierul omului ...din scoli ..pe absolut toatenivelele educationale...a intervenit aceasta contaminare ...peste tot !
      Deci ...daca e stiut ca cel puternic prevaleaza pe cel slab ..atunci TU ...tu insati accepti ..existenta vilei linga , eventual , cocioaba ta prapadita ..caci ala ce are vila ..a fost puternic , pecind tu ai fost slab , deci e corect ca el sa aiba si tu nu . Asa gindind ..TU accepti nedreptarea ...si o justifici . Accepti violenta acelui bogat , ce poate caa calcat pe cadavre pt a-si construii vila si bogatia sa ..Accepti ..in alte cuvinte ..inegalitatea sociala .
      Da ...mda ...pare ca are un sens logic teoria lui Darwin asta (a elohinilor de fapt) ...mda ...
      Pare ca asa functioneaza in natura ...insa e fals totul !
      Nimeni nu verifica , pt ca nu are competentza si da de bun ce i se zice ..

      Ștergere
    6. 3.
      Nu e asa nicidecum .
      Poate ca nu stii ..darcorpul omenesc ..corpurile in general ..sunt facute din 70 000 demiliardede celule . Da ..ai citit bine ...70 000 de miliarde !
      Dar ...nu toate sunt celule ..ci aproape jumatate dintre ele sunt de fapt ...bacterii .
      30 000 de miliarde de bacterii ..si alte 40 000 de miliarde de celule...
      Toate astea ...intr-un fel sau altul ..COOPEREAZA intre ele ..facind ca tu sa ma poti citii acuma ...ca tu sa poti exista !
      COOPEREAZA ...si se formeaza un intreg armonios ...
      Interesant ...nu ?
      Unde este competitia ..aici ?
      Nu are loc .
      Deci ...competitia ce ai fost invatat inca din copilarie ,de pe bancilescolii elementare , prin note primite ...in natura , la nivel profund nu are loc . Este doar o cooperare .
      Asta e evolutia reala ..cresterea .
      Cooperarea este a merge inainte ..
      Competitia este in a cobori ..la nesfirsit .
      Facind in acest fel ...omul foloseste acum doaremisfera stinga a creierului , aceia ce este mecanica .
      Aici au excitat elohinii genetic .
      Partea stinga .
      Dreapta ..ce este responsabila de joc , creativitate , distractie , feselie , minciuna , inventiva ... a ramas atrofizata . Nefolosita .
      Aici ...sta maretia omului ..in stinga , in schimb , sta robotizarea acestuia .
      Trebuie sa stii ca un copil, pina la virstade 4 ani foloseste DOAR partea dreapta !
      Deci ...cu toata contaminarea lor ..nu au putut rezolva aceasta problema genetic ..in mod direct .
      E prea puternicaparteaasta ..naturala .
      Asa ca de la 4 ani insus copilul e fortzat sa dezvolteemisfera stinga ..prin invatzare de notziuni la foc automat .

      Ștergere
    7. 4.
      Deci ...pe la virsta de 14 ..17 ani ..copilul nu mai stie cum sa intre in partea sa originala , dreapta , in mod natural .
      Asa se apeleaza la amortirea intregului creier ..prin alcool si droguri ..pt a putea cunoaste un pic de relaxare ..
      Asta e rezultatul ..un om crescut bolnav .
      Grav bolnav ...
      Dar ..nu s-a limitat raul ..doar la asta . Aici sta genialitatea sa ...au dat si lovitura de gratzie ..finala .
      Au inceput cu inrobirea prin sensuri de vina a umanitatii ..prin religii ...
      Apoi au continuat prin explicatie" stiintifica"a nedreptatii , si suferintei sociale ...prin educatie ...de la baza gresita , daunatoare umanitatii ...si nu s-au oprit aici ...nicidecum !
      Au continuat ..pina la ngenunchierea totala !
      Religia v-a spus ..ca su teti nascuti in pacat ..indiferent de cit de buni ati fii ..totaveti pacat ..din nastere . Deci rezulta de aicia ..ca ai nevoie de ceva ..care sa te scoata din problema . Si e o mare problema ..nu doar 70 ..80 de ani de suferinta ..ci pt eternitate ! Caci ...e un dzeu ce chiar de unul se abtine sa faca rau nici macar u ei muste , toata viata sa ...pt caa provocatdurerimamei salelanastere ..va fi ars la cazan cu smoala ..pe mii de ani . Asta spun popii ...
      Daca ar fi dupa criteriul asta ...atunci politicii ar trebuii invirtiti la rotisor ...un milion de ani . Hahaha ...nah ....
      Asadar ...aici ati fost adusi ...incet incet ...in mod pervers si i teligent ..cu mare viclenie ...
      Ca urmare ...omul se sime slab , neajutorat ...speriat ...si in neputinta sa...in acceptarea slabiciunii sale , accepta nedreptatea ....caci nu are incotro ...
      Dar ...eu iti spun ...dar ...tot planul loreconstruit pe un castel de nisip !!!!!!
      E...extrem de usorpt afi doborit !
      Off.....cine stie de or ajunge cuvintele mele pe teren fertil ?


      Ștergere
    8. 13:22Iti inchipui ca toata "fiilosofia"(polologhia)ta va salva(mantui)vreun suflet?Te-ai inarmat cu toate armele satanice ale unei expuneri intortochiate ,ale unei minti posedate de duhul madriei si minciunii spre a atrage in mrejele tale suflete naive si nestiutoare.Crezi ca s-a folosit cineva din delirurul mintii tale spre a gasi pacea interioara?Nu,cu o minte tulburata de patima inselarii ,cu aroganta cunoasterii adevarului ,nu vei putea sa inseli pe niciun suflet care are pecetea lui Hristos in inima sa.Cu cat esti mai vehement si mai argumentativ cu atat dovedesti indarjirea de a lupta contra lui Dumnezeu si a distruge sufleteTatal tau satan a fost demascat si facut de rusine.Cei pe care ii vei insela se vor intoarce contra ta.Slava Sfintei TREIMI ,in veci!Amin!

      Ștergere
    9. 1:16Salvarea este IISUS care a murit si pt tine , caci altfel de ce ar fi acceptat acest sacrificiu suprem!?El a pus capat pt totdeauna suferintei viitoare si mortii!Ramai cu El si nu da ascultare altor" invatati" care te vor face sclavul lor caci multi vor veni in numele lui dar nu sunt ai Lui!Amin!

      Ștergere
  8. fara sacrificii nici practica nu rezolva probl zilnice

    RăspundețiȘtergere
  9. 5...6 ?
    Pe cit pare de genial , totusi planul lor scartzie . De nu bombardeaza , fortzeaza un copil in a dezvolta emisfera stinga , cu toata interventia lor genetica ce a creat chiar acea parte ..omul nu poate devenii robotizat ..deci controlabil , nu uman .
    Au un punct slab .
    Doarprin educatie anumea gresita , pot spera sa distruga , schimbe rasa umana in ceva ...,, marfa"de consum .
    Mari eforturi au facut pt contaminare genetica (marirea genelor agresive) , si crearea emisferei stingi ...ce nu era naturala omului .
    Dar ...pina la 4 ani copilul foloseste doar ce este de la natura ..restul , stinga , trebuie "educata".
    Deci ..religie , nivel psicologic , educatie infantila , si apoi educatie unanim acceptata "stiintifica" ...au nevoie ...
    Si tot nu era de ajuns ...nu !
    Din cind in cind ..cineva se trezea ...si incerca sa scuture semenii sai din lantzuri ..
    Asa ca au incercat sa dea lovitura finala !
    Care e asta ?
    Ei stiu ..ca omul unit ..e necontrolabil .
    Asa ca l-au ...dezunit !
    Cum ?
    Prin ...tehnologia noua ...tv de exemplu.
    Ar trebuii sa stiti ..ca toate posturile tv din lume , ar putea fi date in judecata si facute sa plateasca despagubiri uriase , caci ...la nivel recunoscut stiintific , produc bagube creierului .
    Cind vine data o stire negativa , cu impact violent , pt ca aceasta sa nu persiste pe psihicul omului , ar trebuii echilibrata cu o stire opusa ..vesela sau distractiva , pozitiva .
    Cind creierul vine bombardat de negativ ...sunt consecinte reale ..medicale .
    Ce urmareau ei de fapt ? Caci mereu ei sunt in spatele acestor evenimente ?
    Sa fa fac un exemplu ...
    De revelion o batrina a fost violata ...
    Dar nu se pomeneste ca alte ...1 000 de batrine au fost ajutate ..sa treaca strada , l-i sa adus o galeata de apa ..s.a.m.d ....
    Raul mereu e publicizat ...
    Asa ca ..de eu ma apropiez de o batrina pt a o ajuta ..ea gindeste ca e posibil sa am o intentie rea ...
    Asa se realizeaza dezunirea dintre noi ...!!!
    Lipsa de incredere ...
    Vedeti voi ...aici ...aici e genialitatea raului malefic ! Aici...
    Aici se pierdepotentialul omului ..si sepoate devenii unelte ..obiecte de consum pt asupritor ..dusmanul meu mult urmarit si vinat ...in timp ...

    RăspundețiȘtergere
  10. 6...7 ?
    Ce se intimpla in acest fenomen de jnstaurare a neincrederii reciproce ?
    Sclavizarea omului !
    Dragii mei ...sincer va spun ...eu unul , indiferent de ce protectie as avea ....risc enorm spu indu-va asta la nivel public ...
    Nu e o fraza aiurea ..stiu eu ce zic , din pacate .
    Risc ...risc distrugerea corpului meu de carne .
    Eu unul ..ma bazez pe faptul , ca acestia ma vor mai degraba aici , inpotent ..in carne , decit liber ...
    Stiu asta ..si ma profit , luindu-mi libertati in a revela mecanismul asupra caruia eiau muncit indelung ...indelung !
    Oricum ...vor platii pina la ultima picatura...fara nici o atenuanta ...sa nu se iluda ! Mai devreme sau mai tirziu !
    Va spu eam ..prin exemplul de mai sus cu batrinica ...
    Scopul lorpt aslabii omul este ...nr. 1:
    -"Omul nu trebuiesa aiba incredere unul in altul ."
    Neavind incredere ...de aici rezultanatural punctul 2 :
    "-Tu ca om , neavind incredere , trebuiesa controlezi totul"
    De aici ..mai departe al treilea lor punct :
    "-Neavind incredere , trebuind sa controlezi totul ..deci Fa-ti singur treburile , sarcinile tale"
    De aici ...punctul 4 :
    "Daca nu te poti incredere in nimeni , si trebuie sa controlezi totul incit sa trebuiasca sa-ti daci totul singur ..cind ai posibilitatea PEDEPSESTE-I!"
    Ma urmariti in ce spun ?
    Nu avea incredere .(dezunire totala i tre noi accentuata cu noile tehnologii )..controleaza totul ...fa totul singur caci nu poti avea incredere ca-ti face treaba bine unul ce nu ai incredere si e nevoiesa-l controlezi ...deci ..un vierme de tipul asta ...ce altceva poti face decit sa-l pedepsesti ...de ai ocazia?
    Ati inteles ?
    Comportament satanic ...indus !
    Pedeapsa ...pe cine poate omul pedepsii cel mai usor ? Pe cine ?
    Familiarii sai ..parintii ..
    Cum ?
    Cel mai usor modeste ..sa ai mereu probleme . Asa incit ei saracii nu se pot niciodata linistii . De nu ai probleme reale t-i le inventezi ...
    Ultima lovitura este sa nu maturizezi . Asa incit daca ei spera..ca au copii adulti , la casele lor ..omul continuasa se comporte ca la 5 ani cu parintii ..sa faca nazuri etc etc ..
    E totul un lantz ....
    De la primul punct ...destabilizator ..pina la ultimul unde e rautatea pura ..asa se transforma omul de la bun la nebun .



    RăspundețiȘtergere
  11. 8....9?
    Asadar ....plecind de la neincredere reciproca..demonii savirsesc dominarea totala a umanitatii !
    E lovitura de gratie ...la acea psihologica de sens de culpa , la cea educationala prin excitarea emisferei stingi robotice dezumane , la convingerea "ratzionala " stiintifica de a accepta evolutia prezenta incit justa ...pina la a pune cireasa pe tort ! Neincrederea reciproca ce duce la separare ..deci lipsa de uniune ce face fortza...iar incit separati ...slabi , controlabili si manipulabili ...caci nu aveti de ales...izolati fii d nu te potiinpotrivii sistemului !
    Dar ....dar toata munca lor , eu va spun ...e cladita pe un castel de nisip ...
    E de ajunsun singur punct sa cada ...si totesafodul lor cade !!!
    Primul punct ...
    Acela darimati-l ...si tot ce dusmanul a construit se pravaleste ...
    Primul punct ...
    "Nu avea incredere in nimeni "
    Dar ..dar de ati face exact ...exact OPUSUL ?
    A avea incredere ....nu mai e nevoie sa controlezi ce face altul , caci te increzi in el ...
    Nu trebuie sa faci totul singur ..ci poti incredinta altora sa faca ..caci ai incredere in ei ..si asa se creaza ..COOPERAREA NATURALA , si nu competitia nedreapta , lacoma si violenta ...
    Iar daca ai incredere in altul , si nu-l controlezi ..si cooperezi cu el pta face ...atunci ..atunci ..nici pedepsireastrict demoniaca ...nu-si are rostul !!! Nu ?
    Asadar ..pt a iesi din jugul asta ...omul trebuie sai teleaga ...UN SINGUR LUCRU ..increderea !
    Dragii mei....dragi voi...cine va spunea acelasi lucru ..dar un pic altfel?
    Cine ?
    De ce spun eu mereu..ascultati ...cititi profund ce va spuea Iisus ?
    "Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti !"
    Ce inseamna a-ti iubii aproapele ? Ce inseamna a iubii ...ce inseamna ..in primul si in primul rind ?
    A ...avea incredere ..
    Da ....
    Nu este o alta salvare pt om ....
    Nu e de joaca , nu aveti nici o alta alternativa ..decit sa ascultati cuvintele Lui ..nici o alta nu este ...asa sa stiti voi ...
    Iubirea este in primul rind incredere ...El spunea sa iubiti aproapele vostru ca pe voi insiva ...poate azi ar spune ...aveti incredere ...
    E acelasi lucru ...

    RăspundețiȘtergere
  12. 8...9 ..? Nu mai stiu...
    De aveti posibilitatea ...v-as cere a faceti un exprriment .
    Stim cu totii ..ca de lasati o valiza nepazita intr-o fara ..v-a fi furata instantaneu ...
    Dar eu va zic sa faceti un experiment .
    Umpleti o valiza cu hirtii , gunoi ...si uitati-va atenti in acea gara .
    Cind ve-ti individua cel mai de neincredere , dubios persoaj din acea gara ...duceti-va la el si spune-ti asa:
    "Buna ziua domnule ...stiti ..am o problema ..trebuiesaies pt 10 minute din gara si nu stiu ce sa fac cu vqliza asta caci e grea ...
    M-am totuitat in jur ..dar nu am gasit o persoana caresa-mi inspire incredere ...asa ca va rog pe dvs..vreti sami-opaziti pina ma intorc?"
    Va garantez ..ca acel borfash ...huligan ....cind voi va pune-ti increderea in el ..va v-a pazii valiza mai bine ca nimeni altul ! Nimeni pina acum ...i-a aratat incredere ...si el stie ca acea gara e plina de delincventi ...i-l ve-ti gasii calare pe valiza , de frica sa nu i-o fure cineva ! Caci el stieca nu e de joaca ...cu delincventii ..stie mai bineca nimeni altul !
    E de ajuns ..ca cineva sa aiba j credere inel ..si nu o va insela acea ...mina intinsa ! Va fi de mii de ori mai recu ascator...decit un oarecare ...moralist ...de exemplu
    Credeti-ma ...
    El ....nu v-a rata sansa asta unica ..in a demonstra caesi el ..om ..ca sr poate avea increderein el ..ca nu e ultimul ..precum toti in jurul sau zic !
    El v-a fimai premurosin a pazii bunul vostru ..caci voi ati fost aceia ..ce l-au mingaiat ..si nu au folosit acea mina ..pt a-l lovii ...
    Ma intelegeti voi oare ?
    Nah ...sunt doar cuvinte ...astea ale mele ...
    Cititi cu sufletul ..o senzatie vreau sa va ramina si nu un concept ...un optimism ...
    Doar apoi ...conceptualizati ...acel prim punct ...si luptatifiecarein micul vostru ..pt A-L DARIMA ! Raspinditi ca un virus asta ...inprejurul vostru ...ca un virus ...
    E vulnerabil raul ..e deajuns un punct sa-l darimati ..si toata opera sa va cadea !
    Iubiti-va unul cu altul ..aveti incredere unul in altul ...

    RăspundețiȘtergere
  13. 14:43Sorin.T esti un caz patologic!Chiar si felul cum scrii demonstreaza acest lucru.Te sfatuiesc sa mergi la un psiholog caci la un preot demonizatii nu merg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An.21.11 "Cine e fara de pacat sa arunce primul piatra "...Ca un crestin bun,credincios,ar trebui,cu blandete si intelepciune sa-l aduci pe calea dreapta,daca greseste.Dar daca nu greseste ?...

      Ștergere
    2. Aonim 21:11, caz psihologic?! Hm. Te inseli amarnic. Nu l-ai cunoscut niciodata pe Sorin, habar nu ai cine a fost EL.

      Ștergere
  14. 21:11 Sorin e italian si e un om deosebit,trebuia sa-ti dai seama. Asa ca,nu mai da tu sfaturi,ramai cu popii tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22:55Inteligenta,studiile dar mai ales credinta nu-mi permit sa acord credit unui individ(umanoid caci cuvantul"OM"este atribuit celui care il are pe IISUS in el).Pt.cei naivi sau ignoranti ,ST este un tip "deosebit"pt ca:"cine se aseamana se aduna"!Insa pt cei care au abilitatea sa distinga binele de rau acest individ nu este decat un razvratit care vorbeste de iubirea lui Hristos (in mod viclean)dar in schimb uraste si denigreaza pe apostolii care au raspandit cuvintele lui IISUS la celelalte.popoare si au murit in chinuri pt EL.Un lucru e sigur ,acum se duce lupta pt suflete:IISUS cu ai Lui deoparte si lucifer cu ai lui de cealalta parte.Adica cei care se mantuiesc(in Rai)si cei care vor pieri(in Iad)PS."Popii"slujesc Lui IISUS iar S.T. slujeste satanei,asa ca cu siguranta raman cu"popii"iar tu "inchina-te lui ST(SaTana)!

      Ștergere
    2. Serios mai Angel? Ia uita-te aici:

      https://www.youtube.com/watch?v=_hH8pQL7akk&feature=youtu.be

      Ștergere
    3. Si inca ceva,spune Iisus:"De-ati avea cunoastere cat sa cuprinda lumea toata,iar de nu va veti cunoaste pe voi insiva,tot degeaba(tot nu va mantuiti)! Astfel,o analiza critica la ce s-a facut sis-a scris in trecut nu ajuta nimanui la mantuirea sa caci ce s-a facut apartine trecutului si s-a facut cu un scop.Toata acreatia este in suferinta pt ca sa evoluieze spre desavarsire(trecand prin diverse experiente,mai bune sau mai arele)Totusi ,CEL care a creat Pleeadele si Orionul , stiind neputinta omului de a ase desavarsi, a trimis ajutor pe Fiul aSAU pt ca toti ce vor crede Lui si cuvintelor Sale sa se mantuiasca.Iar cei ce se Razvratesc ( judecand faptele lui Dumnezeu prin care omul a fost supus incercarilor spre a se intelepti)vor pieri!Supunerea (smerenia)fata de Dumnezeu este secretul Fericirii!Asa precum Fiul s-a supus voii Tatalui si oamenii trebuie sa asculte de Fiul ,caruia Dumnezeu I-a dat toata puterea in cer si pe pamant.Iar daca acum ,mai mult ca niciodata omul e supus la mari incercari ,este pt ca diavolul i-a cerut lui Dumnezeu sa faca Cernerea pe pamant ,ca sa se aleaga cine e cu IISUS si cine e cu diavolul.Ferice de cine a inteles!

      Ștergere
    4. De ce crezi ca esti inteligent? Poate ca n-ai facut studiile care trebuiau! Lucifer,Satana si iadul nu sint asa cum crezi tu. De ce ar lupta acel Lucifer pentru sufletele unor oameni rai(dupa parerea ta)? De ce trebuie sa dispara sufletele unora neaparat in iad? Nu pot sa dispara,pur si simplu,asa cum se intimpla cind moare omul? Chiar te crezi nemuritor,un suflet ales? Jignesti Creatorul,el nu ar fi creat un iad pentru cei multi si nealesi. Completeaza-ti studiile citind cartea lui Rael. Vei afla ce trebuie sa faci sa fii ales pentru un pamint nou. Popii slujesc banului si te-au inselat!

      Ștergere
    5. Sorin e de mult timp aici si e apreciat,numai un om rau se repede sa_l jigneasca!

      Ștergere
    6. Asa este 21:57! Ai dreptate!
      Angel chiar esti un om rau. Se observa dupa comentariile postate. Sa nu te superi, dar trebuie sa te schimbi. Iti lipseste iubirea divina.

      Ștergere
    7. 21:52Lucifer s-a razvratit impreuna cu legiunea sa contra lui Dumnezeu ,iar IISUS ,ca Fiu ascultator S-a supus voii Tatalui.Pe cine trebuie sa urmam si de cine sa ascultam?De cel razvratit,neascultator si viclean sau de cel supus,ascultator si intelept caruia Tatal I-a dat toata puterea in cer si pe pamant?.Bunatatea si rautatea o judeca doar Dumnezeu. Oare cand IISUS a alungat cu biciul pe negustori din tempu a fost rau?Nu, a fost manios si a facut un act de dreptate! Si apoi cine indrazneste sa spuna ca e bun daca insusi Domnul spune :"Cine zice ca sunt bun ,numai Tatal e bun!" In lupta pt adevar voi fi fara mila cu cei care jignesc si batjocoresc pe Dumnezeu si pe Sf.apostoli.Se pare ca nu va deranjat deloc mizeriile scrise de ST la adresa lui Dumnezeu si a sfintilor sai!.De aceea Domnul spune:"Multi imi zic Mie,Doamne ,Doamne,dar nu sunt ai Mei"!

      Ștergere
    8. "Multi imi zic mie Doamne , Doamne , dar nu sunt ai Mei "
      Adevar ..mare adevar ....
      Adonai sau, Yahweh ?
      Unul e Dumnezeu cel viu iar celalalt ...un oarecare .
      Multi spun Doamne ...dar cui ii spui tu Doamne ?
      Tot ce gasesti interpretat despre Adonai , este aproape in intregime fals . Este numele de pret ..cel tinut ascuns ...in sufletul omulu ...Tatal unic al lui Iisus ...si al meu ..al unei minorante de oameni pe pamint . Unul din 4 sau 5 ..asta e raportul precis .
      Multi cheama pe Dzeu ...dar pe care ?
      Cind Iisus a zis preotilor sinodului ca ei au unul fals , ca El este fiul ..dar nu al aceluiasi Dzeu ...ca cel al lor ..a zis clar asta ..fara posibilitate de rastalmacire ! Se referea exact la cine este Tatal Sau . Si aposto, ilor le-a spus asta ..si s-a intorsa doua zi seara ..lasindu-i plingind si in prada disperarii ...Cautati si ve-ti gasii textul ..de vreti .
      E un fapt asta ...Yahweh ..sau Adonai ?
      "Nu avem acelasi Tata , pe al vostru toti l-au vazut , dar pe al Meu nimeni "
      Adonai ...iubire nesfirsita
      Si nu are nici o legatura cu acela al israelitilor ce doreste supunere , frica , jertfa si sclavie ...si e si gelos si manios ..
      Adonai ...ce numai iubire E ...e Viata , Calea , Adevarul ...
      Care e Dzeul omului astazi ?
      Yahweh ...
      Nah ...asta vreti ...atunci sa va stapineasca sanatosi , ce sa mai spun ...fiecare cum simte si stie , la urma urmei cum iti asterni asa dormi . Si e bine asa . Fiecare cu ce ii apartine ...nimic nu trebuie fortat vreodata ...totul dupa natura omului . Cum e asa sa fie ...cum simtiti voi , acolo sa va indreptati . E Yahweh ..atunci ii apartineti si e drept sa fiti ai lui . Drept ...sunteti fideli naturei , singelui vostru . E foarte profund asta , nu se schimba usor sa stiti !
      Spun ,, sfintii "parinti ca de cineva huleste Yahweh ...e dusmanul lui Dzeu ? Bine ..de-l simtiti al vostru
      la el sa stati , caci acolo e casa voastra ...nu ?
      Eu mi-am spalat mainile...nu pot sa va duc inspre Adonai ..Dumnezeul necunoscut al essenienilor , ci doar v-am aratat cu degetul incotro sa cautati . Atit pot face eu , nimic mai mult , sunt mic ....restul e treaba fiecaruia in parte . Deci ..eu aratindu-va ..locul ...am terminat ce aveam de facut ...ma spal pe maini ...sperind ca o fi macar unul ce o sa -si i drepte privirea inspre Acolo ..
      .nah ...viata buna va doresc la toti ... iubire sa aveti ...dupa inima fiecaruia dintre voi ... mult , putin ..atit cit puteti sa cuprindeti fiecare in parte !
      Sorin T.

      Ștergere
    9. 8:32Dumnezeul caruia trebuie sa ne inchinam este DOMNUL SAVAOT ,si SFINTEI TREIMI careia i se cuvine toata cinstea,slava si inchinaciunea in veci!Amin!

      Ștergere
    10. 11:41 Angel, numele specificat de tine este in forma completa Iahwe-Sabaoth. Inteleg ca te inchini la acest dumnezeu insetat de sange si crime. Atunci de-a lui Iahwe esti.
      Este o zicala: "Asa cap, asa caciula" sau o alta vorba inteleapta "De la cap se'mpute pestele." Ce sa ne mai miram de tine? Semeni cu stapanul tau.

      Ștergere
  15. Sorin,te stimez,dar poate faci o greseala,aceea de a crede in maretia omului si dai vina pe altii pentru rautatea lui. Tot nu ai citit pe Rael? Elohimii au creat si maimuta si omul,nu au gasit nimic aici,ca sa modifice. Stiu,sint filme cu acest subiect(ca pe Terra a aparut in mod natural flora si fauna si ET le-au modificat) dar cum stim ca e adevarat? Rael dovedeste cu biblia ca elohimii au adus viata pe Terra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23, 04 ...
      Cunosc scrierile lui Rael . Si stiu si cine i-a dat informatia . E ok ...dar era doar un experiment , al lor .
      Sunt multe ..dar multe ce nu i-au spus ..iar altele care insasi acei et nu le cunosteau in profunzime .
      Nu toti stiu ..marele desen cosmic . Au parerea si cultura lor ..dar depinde ..de punctul din care privesti ..unghiul .
      Nu dau importanta omului ....ci a ceia ce in om este ..atit cit este viu ...
      Aici e marea taina ...
      "Intr-o zi ...prin fata noastra trece un om grabit cu o capra ce o lega-se cu o funie de coarne ...
      -"Oare ce vrea sa faca omul asta cu aceasta capra ?
      Intreba Iisus ";
      -" O duce dupa el , ca atunci cind ii va fi foame sa o manince . " raspun-se jnul dintre ucenici ;
      "Dar ..spu-se Iisus ..poate sa o manince atita timp cit este vie ?"
      -"Nu ...v-a teebuii sa o omoare mai intai "
      "-Luati aminte ...pt ca moartea sa nu va gaseasca in veci , trebuie sa ramaneti vii . Moartea nu poate lua ce nu ii apartine . Atita timp cit sunteti vii moartea sta departe de voi "
      Altadata ...
      "Lasati morii sa ingroape alti morti "
      La ce se referea ?
      Trebuie sa fii viu ...sa traiesti in VIU ...si nu in minte ..
      Caci traind in minte se devine un zombi ce merge ..e mort dar nu stie ...are doar ideia ca e viu ..merge , cumpara , omoara ...dar e un mort inconstient de VIUL din el .
      Viul mereu a fost ..dar el nu era cu viul ...
      De acia spune .."Eu sunt viata ..Eu sunt calea (nu este o alta cale de a nu fi mort ce merge decit sa fii viu sa simti vitalitatea ..si aia sa te guverneze ..viata si nu mintea) Eu sunt adevarul ...
      Caci nu este un alt adevar ...decit Viata ...ce e Vie ...in tine .mine ..noi ....
      Ea este ..noi credem ca suntem ..sau mai bine zis ..
      "Suntem visul Visatorului "
      Intelegi tu ...?
      Intelegi ...intelegi ...doar inima sa o deschizi ..
      Sorin T.

      Ștergere
  16. Si pt. ca sa inchei argumentatia contra reactiei anticrestine a lui ST va rog sa observati,cei care sunteti cu adevarat crestini ,ce simbol si-a afisat ST-crucea egipteana!Aceasta e un simbol satanic ,bratul vertical al crucii inchide sensul infinitului.Moartea si invierea lui IISUS pe cruce semnifica atat biruinta asupra mortii cat si puterea Sfintei Treimi in vesnicie.Simbolul numeric al Sf.Treimi fiind 888-8 reprezentand infinitul!Slava Sfintei Treimi in veci!Amin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angel se pare ca nu cunosti prea multe din sfera spirituala. Tu nu cunosti ce reprezinta Crucea Egipteana de aceea nestiinta isi spune cuvantul in cazul tau. Studiaza mai bine, caci ti-ar prinde bine. De fiecare data cand postezi demonstrezi cat de putine cunosti, doar ca tu nu iti dai seama.

      Iti dau un indiciu:
      Crucea egipteana se mai numeste si Ankh iar ea este Crucea Vietii. Afla de ce, poate astfel reusesti sa intelegi ceva caci ai nevoie de cunoastere.

      Ștergere
    2. Iisus ...a tulburat profund sinodul evreiesc .
      Atit de mult incit s-au grabit sa-l condamne la moarte . E adevar asta !
      La fel ...azi de v-ar vorbii ..de voi a-ti avea posibilitatea , de azi ar mai fi posibil sa condamnati la moarte pt blasfemie ..a-ti face-o din nou !
      Fara nici un dubiu ...din nou l-ati crucifica ...sau omori in alt mod ...
      Pt ca ..un Iisus intotdeauna ar vorbii impotriva legilor facute si interpretate de om . Ma refer la alea religioase .
      Nu poate omul in ingustimea sa sa-L cuprinda ! E prea mult pt el . Nu pot preotii sa-l aiba in inima ...caci E imens pt ei ...incit tot oameni sunt ..cu mizeriile lor , ca orisicare altul .
      Crucea ansata ...
      Acum 2100 de ani Iisus vorbea despre ea ...dar voi nu stiti ..nu trebuia sa stiti , caci vi-a fost ascuns adevarul ..caci altfel , cum a-ti fi fost voi inrobiti ? Un om ce cunoaste Adevarul ..e de neinrobit ! E o ...FLACARA ...un leu ....constient nu de valoarea sa incit om ..ci de acel miracol ce ascunde in interiorul sau ! Cum poate fi subjugat un astfel de om ? Niciodata !!
      Am sa va explic ce este crucea ansata ..in viziunea lui Iisus ...prin cuvintele Sale . Un Iisus ce omul ..nu ar fi in stare sa recunoasca , caci ar vorbii diferit de cum s-ar astepta acesta (omul) ...

      " a venit momentul ca eu sa va zic , dragii mei prieteni , cind fu ca Iisus ma chema pt prima oara TAUMA , adica DIDIMO (geamanul Sau).
      Eram reuniti toti la masa . La sfirsitul prinzului Invatatorul ne spu-se :
      "Sa facem un joc . Fiecare dintre voi sa incerce sa Ma compare ca ceva sau cu cineva "
      Evident , Simon Petru vorbii primul :
      "-Dupa mine Tu semeni cu un inger drept "
      Apoi intervenii Matei : " -Tu pari un filozof intelept ".
      Unul dupa altul , toti spuse-ra parerea lor . La sfirsit ajun-se si rindul meu . Iisus ma privea . Spuse-i :" -Invatatorul meu , gura mea ramine inchisa , se refuza sa spuna la ce semeni , pentru ca Tu nu poti fi comparat la nimic si cu nimeni "
      Iisus , atunci , inaintea la toti , spu-se :
      "-Eu nu mai sunt Maestrul tau , pentru ca tu ai baut pina la satietate , de la izvorul infocat din care Eu Insumi M-am umplut . Ai inteles Cine sunt . Tu acum esti pestele mare si bun si pentru a stringe pe tine la mine , Eu arunc intro parte pe toti ceilalti . Tu acum esti cea mai mare si cea mai curajoasa dintre oitzele Mele , hai sarit orice ingradire , iar Eu tin la tine mai mult decit la toate altele . De acum inainte te voi chema TAUMA , DIDIMO, pentru ca tu esti Eu , iar Eu sunt tu "
      Apoi Iisus ma lua blajin de mina si ma du-se intr-o ...ANACOREA (nu mai stiu ce inseamna ) , un loc separat . Era o ridicatura . Soarele , la asfintit ,ilumina figura Maestrului meu ...si aparea mareata ....splendida . Auziii ...din acea pulbere de aurie de lumina vie ...ajungind la mine cuvintele Sale :
      "-TAUMA "
      "-Spune-mi , dulcele meu Invatator ",
      "-A sosit momentul . Acum Eu iti spun TREI CUVINTE , infinit de sacre , infinit de bune , infinit de adevarate ".
      Ma privii in ochi . Se apropi-o la urechea mea . Era mareatza Lumina ce vorbea .
      Auzii si ramase-i ...turbat ! Imi spuse-se le trei cuvinte ce omenirea considera cele mai necuvenite de toate altele ! Mintea mea se bloca -se . Ma simtii prins ca intr-un virtej . Inchinase-m ochii si ma temeam ca , atunci cind ii voi ridica din nou , imi va aparea viziunea unui diavol ce rinjeste , in locul lui Iisus .
      Se intimpla in schimb , un lucru extraordinar . Vazu-i , dulce si increzator , surisul Invatatorului meu . Iar atunci acele trei cuvinte prinse-ra corp in mintea mea .
      Le vazu-i luminoase si frumoase . "
      Continua ...

      Ștergere
    3. 2 . Continuare ...
      "O ansa misterioasa si ovala domina un turn terminant cu o cuspide conica . Cele doua semne vii , acela al feminitatii si acela al masculinitatii , palpitau si se atrageau cu extrema forta . Intre ele , al treilea semn era ca si bataile altalenante ale inimii si imi aparea cu doua aripi ; una facuta de umbra iar cealalta de lumina . Nu as sti sa va descriu mai bine acel semn necunoscut .
      In totalitatea sa eu am vazut , asadar , CRUCEA ANSATA a egiptienilor , simbolu Vietii .
      Chipul meu se transforma-se . Eram plin de bucurie . Ceia ce , in viziunea divina aparea grandios de bun si de intelept , in prosteasca si diabolica viziune omeneasca pare vulgar si meschin . Omul s-a pus la antipodul lui Dumnezeu .
      Atunci auzii cuvintele lui Iisus , ce ma cutremura-ra pina in fibrele cele mai ascunse ale corpului meu :
      "-Le vezi , acuma , cele doua cruci , TAUMA , crucea adevarata , a MAMEI , al TATALUI , si a FIULUI ...si crucea falsa a oamenilor ?"
      "-Le vad pe amindoua , Invatatorul meu , si din pacate te vad pe Tine , Fiul ...inchiodat pe aceia falsa !"

      Da ....crucea adevarata ..si cea falsa a omului ....
      Omul ce s-a pus la antipodul lui Dumnezeu ...
      Nu e placut sa auziti asta ..asa-i ?
      Sunt cuvintele lui Iisus ...scrise in cea mai antica evanghelie aceia a lui Toma .
      Nu gasiti in Romania ..si nici in occident ..textul integral ..cu aramaicul pe o pagina ..traducerea pe alta ...
      Nu se poate stii acest adevar ..caci tot ce exista ca religie in lume ar fi darimat ! Nici una nu ar mai avea sens ...
      Ar insemna ..ca ceia ce Iisus era ..omul nu stie ..nu cunoaste ...si nici macar banuieste ...e NECUNOSCUT ! De acia va zic astazi ..ca de l-ati auzi vorbind din nou ..in timpurile astea ..din nou l-ati crucifica ..incit blasfem pt religie , in general .
      Si atunci ..ce este de facut ?
      Nimic puteti face ...nici sa va smuleti din traditiile in care omul e nascut si crescut ...nu se poate .
      Singura si unica sansa a omenirii ..este ca atunci cind va venii .sa-L recunoasteti ..si sa fiti dispusi sa acceptati , ca ati trait in minciuna....
      Dar ..dar e mai usor sa fie omorit ...decit sa recunoasca omul ca a trait in neadevar . E mai simplu ...asa este ?
      Viata buna ..si ochii mari deschisi sa-i aveti ! Pt a putea vedea ..si inima ...sa fie deschisa ..caci cu aia ve-ti simtii de e El ..si nu cu mintea ..caci mintea va v-a fi tulburata , blocata ...de cuvintele Sale .
      Treaba voastra ..oricum ..se apropie timpul ..fiti pregatiti la orice . Un an ..doi ..atit a mai ramas..cel mult !

      Ștergere
    4. Sorin T. ai o blândețe in povestire.eu cred ca nu te supără nici un pamantean. îndrăznesc sa te rog sa ne povestești despre soare.eu il vad ca pe fratele bunului Iisus.

      Ștergere
    5. “Opreste-te.. atata trebuie sa faci. Sa te opresti si sa privesti iara firul de iarba, sa vezi floarea, sa-i simti parfumul. Sa te inchini la Sfantul Soare si sa-i multumesti, ca ti-a mai dat o noua zi. Sa asculti fosnetul frunzelor, ciripitul pasarilor si acolo, acolo in linistea aceea muta, acolo sa te regasesti tu pe tine, din nou sa te reintorci iarasi la tine la ceea ce ai fost tu candva, la ceea ce esti si vei fi..”( Arsenie Boca)

      Sorin T.

      Ștergere
  17. 17:45Nici un satanist nu se va.mantui!Ce fericire sa fii ortodox!Voi cei rataciti va luptati in zadar sa prindeti in mrejele voastre satanice un crestin ortodox.Cata zbatere,cata nebunie!Saracii de voi...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00:49, esti un habarnist in cele spirituale. Nu cunosti nici macar un minim necesar ca sa poti purta o discutie asa ca ramai in indoctrinarea ta. La mantuire nu vei ajunge pe calea indoctrinarii. In Imparatie nu are acces oricine spune "Doamne, Doamne!". Nu te umfla in pene precum un curcan, caci este degeaba! Cerceteaza izvoarele, ca sa intelegi marea. Cauta radacina si vei pricepe cum e formata padurea.

      Ștergere
  18. Ps.
    Sa nu ma intrebati ce erau acele trei cuvinte ...
    Nu am sa vi l-e spun ..fiecare sa le descopere singur .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of,of,Sorine,Sorine...Tot ce ai scris tu pe aici nu se poate citi,decat cu inima...Daca Iisus Hristos ar veni printre noi sub chipul unui om simplu,ar patimi din nou,nimeni nu l-ar recunoaste...Stii care e marea ironie ? Ca singurii(ori poate nu ! )care totusi l-ar recunoaste imediat,ar fi intunecatii,pentru ca ei AR STII CINE ESTE EL ! Si ar face tot posibilul sa manipuleze lumea(si cred ca ar reusi cu succes) ca sa-l batjocoreasca si sa-l ucida...Din nou...Singurul loc sigur unde-l putem adaposti e in inimile noastre.Inteligenta inimii e fabuloasa,ea stie tot si e in tot...P.S.Nu te intrista,Sorine...sunt sigura ca de-a lungul vietii ti-ai luat multe pietre si o sa-ti mai iei,dar stiu ca poti duce...in fond tu esti foarte bogat...Totul va fi asa cum trebui sa fie...P.S.2.Dintre toti apostolii,intotdeauna l-am simpatizat cel mai mult pe Toma.Zis si Necredinciosul...

      Ștergere
    2. Spune-ne,acum sintem putini pe aici!

      Ștergere
  19. 14:35"Habarnistul" il sfatuieste pe ST si pe toti ce sunt cu el sa va intoarceti la simplitatea"celui sarac cu duhul" si la cuvintele Sf.Evanghelii ca nu Rael s-a rastignit pe cruce si nici apostol n-a fost!

    RăspundețiȘtergere
  20. Celor care sustineti pe S T va pun o intrebare :Un fiu al luminii poate sa califice pe apostolii alesi de Iisus dintr toti oamenii:criminali ordinar,prapadit,nenorocit,cap de lemn,dement idiot,netrebnic?Oare nu e evident ca acesta e un om posedat si chiar bolnav?Si acum ,marea surpriza pt S T si cei care il aproba- Cheile Raiului sunt la Sf. Petru! Sa te vedem ST cum vei intra! Sic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angel, "raiul" nu este decat o holograma. Stai linistit/a, caci vei avea o surpriza care te va shoca la vremea respectiva. Atunci vei vedea cine este asa-numitul "Sf. Petru" si altii ... Poate vei avea curajul sa te uiti direct in ochii lor (caci numai ce se pretind nu sunt ...).
      Nu fi atat de grabit/a caci nu cunosti.
      Ar fi bine sa cauti informatie valabila nu ce gasesti intr-o biblie modificata, truchiata si plina de adugiri. Tu iei de bun tot ce ti se serveste acolo. Dar sa sti ca adevarata Cunoastere nu o gasesti acolo ci doar franturi, si acelea rastalmacite tot in favoarea celor care L-au rastignit pe Iisus (nu ma refer la omul de rand acum, caci el nu este decat o victima tinuta in necunoastere).
      Nu raiul sa-l cauti Angel, caci acela este un drum infundat ci iluminarea sa o cauti si sa o ai. Este foarte important sa nu ne ducem din acest plan pana nu ne-am eliberat de acest sistem care a innrobit umanitatea (de aici face parte si religia chiar daca ti se pare ciudat).
      Planul astora care au ingenunchiat umanitatea este unul foarte pervers si viclean. De peste 2000 de ani umanitatea cauta sa se elibereze prin religia crestina si nu reuseste. Ar trebui sa fim mult evoluati spiritual, dar din pacate totul este o mare cursa foarte bine ticluita si destul de greu de observat, incat iti da impresia ca esti exact pe drumul care trebuie cand de fapt nu este asa. Pomul se cunoaste dupa roada. Uita-te dupa 2000 de ani de asa-zis "crestinism" unde ne aflam. De ce oare? Ma intreb cine este la "butoanele" religiei de ce oare se complace sa vada o astfel de lume decazuta si lipsita de cunoastere?
      Ne intrebam, cine este cu adevarat la aceste "butoane", cine opreste adevarata Cunoastere sa ajunca la om si mai ales de ce?
      Raspunsul nu-i greu de dibuit.

      Ștergere
    2. 20:12Raiul este un "drum infundat"dar numai pt unii ca tine.Vorbesti de Iisus cu indrazneala dar nu faci parte dintre ai lui.Apropiatii si prietenii Lui sunt cei care au fost alesi de El si I-au urmat,I-au raspandit invatatura la multe popoare si chiar si-au dat viata pt.El.Voi"iluminatii veti ajunge in haos caci Raiul nu exista pt voi!Imparatia lui Dumnezeu e numai a celor care intra pe"usa cea stramta" care este Iisus,nu a celor care "intra pe fereastra"pe care Iisus ii numeste"hoti si talhari"(adica prin yoga.reyki etc.)care dupa moarte vor fi aruncati "in afara"(Imparatiei) "cu cainii si vrajitorii"!Deci pt ce viitor luptati voi"iluminatii?Pt intunericul si chinurile vesnice!Doamne fereste!

      Ștergere
    3. Din ce ai scris Angel, reiese ca nu cunosti notiunea de iluminare. Illuminati este ceva (o secta, respectiv masonii) iar om iluminat inseamna un sfant. Fiecare trebuie sa se straduiasca sa devina un om iluminat (sfant).
      In rest, fiecare cu cat poate, ce pot sa-ti cer acum mai mult? Ramai acolo unde esti si unde ti-e locul.

      Ștergere
  21. 20:12Nu stii cu cine vorbesti daca perseverezi sa -mi spui niste aberatii!Am calatorit cu sufletul si am vazut si raiul si iadul.Oare si cei care au calatorit "dincolo"(si sunt poate sute)si au relatat cu lux de amanunte sunt niste mincinosi?Oare Iisus care vorbeste de fericirea raiului dar si de chinurile vesnice,este un mincinos?Ce demon a pus stapanire pe voi de sunteti atat de...mincinosi?Cand veti trece"dincolo"veti vedea ce"holograma"va asteapta!Va plang de mila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost mort clinic la 14 ani ..si direct in rai m-am dus .
      Ce omului i-a fost povestit ..eu am trait . E nimica toata in comparatie cu experienta ce am avut-o la distanta de 19 ani .
      Raiul ..eram eu ce ma bucuram ..dar cealalta ..nu mai eram ..ci era doar insasi Dumnezeu fara nici umbra de om . Mori ca om si ..nasti ca Dzeu in acele momente .
      Stiu ..stiu totul ....si nu din auzite , citite , ci traite !
      Eu stiu prea bine ca nu esti o persoana rea ..ceva ai simtit ...
      Multi te-ar judeca dupa ceia ce scrii ..dar eu stiu cum erai copila ...
      Ceva ai simtit tu ...indiferent de j de te afli acuma ..dar e adevarat ca ai o animita sensibilitate . Nu uita asta ...esti de pret pt ceia ce esti ca copil .
      Nu incerc sa ge periez , caci nu ma intereseaza ...
      Nu vreau ca tu sa scrii bine despre mine ...caci nu-mi pasa de judecata oamenilor ...
      Nu vreau nici sa-ti dau dreptate ..dar...dar eu stiu ca tu ai fost atinsa de ...ceva !
      Nu ceia ce tu crezi , lupti ...apartii ..te face importanta ...ci ceia ce tu esti , ai fost ...caci nu a plecat acea calitate din tine . Sensibilitatea de suflet ..indiferent de ce anume spui , si cum spui ..eu o simt .
      Dupa cele scrise de mine mai sus ..sa nu te opresti sa ma judeci , de simti nevoia , nu e nimic de rau ,..fa asa cum simti tu ..fara probleme ...
      Ai fi fost oribil (a) de se simtea aroganta ..in schimb nu am simtit-o ..asadar ..esti cum trebuie sa fi !!!
      Aroganta intelectuala (ce de fapt e limitata , prosteasca , idioata) e sinonimul raului ...fara dubiu !
      E expresia mecanicizarii ..dezumanizarii omului .. (omul e ,, umanitar" cind face bine al aproapelui sau , de nu e uman ..e diabolic , punct ) , tie nu-ti apartine ..si chiar de ti se pare absurb ..dar esti ...apartii ...familiei mele .
      Citeste printre rinduri ....iar de ai sa ma critici in continuare ..nu vreau sa aud pe cineva ca scrie :"sorin era bun iar Angel a fost rau pt ca a raspuns agresiv la ceva nu agresiv !
      Esti LIBER sa scrii , sa judeci ..cum vrei tu ...CUM CREZI TU ...!
      Nu ai nici o calitate si nici cumva vre-o vina pt asta !
      Calitatea ta ..este in sensibilitatea acelui copil ...la 11 ani ce eu o simt .
      Am vorbit la feminin ..poate ma insel si esti baiat , dar ai o delicatete de suflet ...oarecum feminina , dulce . Chiar de nu reiese din comentariile tale neaparat ..dar eu o simt . Si apreciez tocmai asta ..eu .
      Mai demult , posta aici pe blogul Mariei un demon ce se autonumea "Crestin ortodox" . La acea bestie se simtea net ..ura pentru feminin . Curgea ..picura...ura pe aceia ce i-a dat viata ...femeia . Deci demon .
      Tu nu ai nimic de a face cu lighioana aia ...oricum o sa-l pedepsesc pe acel monstru ...pe lumea asta o ailalta ...caci nu se limita in a face rau lui insasi ..ci raspindea cu ardoare saminta raului . Asa ca ...o sa fie pedepsit , e firesc asa ..s-a autopedepsit de fapt .
      Dar tu esti diferit (a) . E calitate multa i au trul tau ..ala era rece ...ghiata , moarte ...tu esti viu (e).
      Deci ...poti sa spui ce-ti trece tie prin cap ...calitarea asta de o ai ...orice iti este permis !
      Si crede-ma ..sincer ...cu inima in mina iti spun ...tot ce acum pare o problema ...un obstacol , o greutare ..absolut totul se va rezolva .! Nu pt ca eu vreau asta ...ci pt ca o meriti !

      Ștergere
    2. Sorin,
      daca spui "o sa-l pedepsesc" deja e ceva ciudat.
      Si ai mai spus-o de multe ori.
      Acolo Sus, la Dumnezeu, nu e numai iubire?

      Ștergere
    3. 9:07E ultimul meu raspuns!Tot e am spus ramane valabil iar linguselile tale nu-mi fac placere!Nu stii nimic despre mine si nimic din ce banuiesti nu se potriveste !Iar faptul ca ameninti pe " crestin ortodox"iti arata inca odata natura ta invidioasa.Lasa-te de acest razboi ca e pierdut inainte de al incepe! Impaca-te cu cei pe care i-ai jignit ca sa gasesti pacea!Nu-mi mai raspunde ca nu voi mai citi!

      Ștergere
    4. Cine Crestin Ortodox??? Un personaj plin de ura mai ales la adresa femeilor. Ce invidie? Care invidie? Pe unul ca asta? Pai individul ura femeia, mama, sora, etc. A vorbit urat cu o gramada de oameni care au postat aici pe blog. Mai ales cu Emanuel dar si cu Sorin.
      Mi-a displacut acel caracter de om batjocoritor.
      Bine ca a avut bunul simt sa se retraga de pe blog.

      Ștergere
    5. 13:52... pai neghina va fi separata de grau. Si nu o spun eu asta. Se stie.
      Crestin ortodox prin ura si raceala lui se autopedepseste singur aratand clar ca nu este graul.
      ... sau poate fac eu parte din neghina si voi fi smuls si ars? Cine stie? Se va vedea...

      Sorin T.

      Ștergere
  22. Am intrebat de mai multe ori pe blog dar nu am primit un raspuns clar de la cei "treziti".

    Au fost si sunt si acum sfinti crestini, oameni care iL urmeaza neabatut pe Dumnezeul religiei crestine. Pe masura apropierii de Dumnezeu, acestia primesc daruri" si acces mai mare la adevar. Stiu gandurile, trecutul si viitorul, vindeca si fac minuni. Primesc mesaje si chiar vorbesc cu Isus, Maica Domnului, arhangheli, ingeri.

    Daca Dumnezeul religiei crestine este doar un zeu crud, archon, elohim, etc, care tine omenirea in intuneric si minciuna de mii de ani, de ce nu le spun Fiintele de Lumina celor sfinti asta?
    In numele cui scot preotii duhurile rele din cei posedati? Dumnezeul cel rau vindeca, ajuta oamenii si fugareste dracii? Cum se face ca daca te rogi, tii post, respecti ce-ti spun preotii cu har, esti ajutat, vindecat, si chiar se fac minuni.
    Sunt pline "Vietile sfintilor" de intamplari "paranomale" - vindecari, invieri, levitari, etc. Cu cat e credinta mai mare, cu atat e harul mai mare. Credinta in Dumnezeul religiei.
    Voi, cei "treziti", care ati avut aceasta revelatie a descoperirii "adevarului", care ati aflat cine sunteti, ca nu trebuie sa mai hraniti cu energia rugaciunilor un zeu mincinos ci ca voi sunteti de fapt Dumnezeu, ce puteri aveti?
    Puteti vindeca, invia, stiti gandurile oamenilor?

    Adevarul se vede in fapte, nu in vorbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 10:01, cel cu adevarat trezit nu mai umbla dupa minuni. Ala este altceva decat un simplu om.
      De ce pui semnul egal intre asa numitele "daruri" care nu inseamna decat insusiri paranormale pe care fiecare le are in el doar ca sunt adormite (din cauza blocajelor) si a fi sfant?
      Asculta bine: un sfant nu are legatura cu vreun asa-zis dar. EL este plin de o energie de Viata in el, pe care o imprestie pur si simplu. La asta nu se ajunge umbland in religii si respectand regulile religiei.
      Daca vreunul ajunge acolo nu este meritul vreunei religii. Pentru ca religia te inregimenteaza, te leaga pe cand sfintirea/mantuirea/iluminarea inseama ruperea oricarei legaturi, inseama eliberarea adica libertatea.
      Un om cu adevarat sfant/trezit/iluminat/mantuit (spune-i cum vrei) prin simpla sa prezenta aduce bine pentru ceilalti. Simti cand esti in jurul unui om cu adevarat sfant.
      Nu confunda insusirile paranormale (daruri cum sunt interpretate gresit) cu a fi un sfant adevarat. Caci este o mare diferenta.
      Un om cu adevarat sfant/trezit/iluminat/mantuit NU poate spune cuiva de rand despre faptul ca religia este o cursa. Pentru omul acela de rand nu este la nivelul de intelegere si perceptie a celui sfant. Omul de rand ar avea un shoc, ajunge sa se sminteasca.... el nu poate concepe ca NU este asa cum a crezut, cum i s-a spus. Il baga in criza si nu are cum sa mai iasa. De aceea aceasta sfintire/trezire/ilumuinare/mantuire este ceva individual.
      Din nou, iti scriu:
      sfintirea NU inseamna detinere de puteri. Nu folosi acest etalon pentru a masura sfintirea caci este unul gresit.

      Ștergere
    2. 15:54
      Tot intreb si voi tot nu intelegeti.
      Voi, cei treziti cu adevarat, de ce mai aveti blocaje?
      De ce nu spun ingerii adevarul?
      Cum de elohimii, arhonii, Iahwe, propovaduiesc iubirea, iertarea, vindeca si alunga duhurile rele? E o strategie? "Daca satana scoate pe satana, s-a dezbinat in sine; dar atunci cum va dainui imparatia lui?" (Matei, 12:26)
      Luc

      Ștergere
    3. 10:01 tot nu reusesti sa intelegi.
      Poate te vor ajuta video-urile de mai jos ca sa pricepi.
      Sa nu crezi ca acesti sefi ai "crestinismului" nu stiau ce au construit acolo (vezi in video).
      Sa nu crezi ca e o coincidenta asta.
      Au considerat omul atat de idiot, incat i-au pus dovezile chiar sub nasul acestuia, fara teama de a se demasca.
      Doar acel perete ce o sa-l vezi in video costa 5-6 mil. euro. Sa nu crezi ca este cumva intamplator ceea ce ei au reprezentat acolo.
      Acela este "dumnezeul" lor.
      Este extrem de puternic. Citeste mitologie antica si vei descoperi cat de puternic este.
      Dar... ca un P.S. te anunt ca va fi o mare batalie in ceruri si pe pamant. Iar neghina va fi definitiv smulsa si arsa. Neghina fiind exact ce vei vedea in aceste video si nu ma refer doar la om ci mai ales la acesti stapani nonumani.
      Vaticanul are cunostinte vechi despre acesti stapanitori si se inchina lor, inclusiv sefii bisericii ortodoxe dar si restul bisericilor care mai sunt.

      https://www.youtube.com/watch?v=nytD7SxW6Qo&feature=youtu.be

      https://www.youtube.com/watch?v=TlAoOtatzzY&feature=youtu.be

      https://www.youtube.com/watch?v=_hH8pQL7akk&feature=youtu.be

      Sorin T.

      Ștergere
    4. Luc, daca e parte din planul viclean de stapanire chiar se poate ca dracul sa scoata dracul. Si nu e nici o dezbinare, ci este strategie, asa se numeste.
      Am mai spus, ceea ce scrie in biblia de acasa, sunt doar franturi care si acelea au fost foarte inteligent modificate. Totusi partile adaugate sau modificate sunt observabile, doar da vălul la o parte. Eu nu pot sa fac asta in locul tau. Este treaba ta asta. Pana atunci degeaba tot intrebi.

      Ștergere
    5. Sorin,
      “Flammas eius Lucifer matutinus inveniat: ille, inquam, Lucifer, qui nescit occasum. Christus Filius tuus, qui, regressus ab inferis, humano generi serenus illuxit, et vivit et regnat in sæcula sæculorum”.
      “Lucifer” în limba latină iniţială înseamnă “aducător de lumină, purtător de lumină”, neavând vreo semnificaţie demonică. Astfel, fraza de mai sus s-ar traduce: “O, Cel plin de Lumină găseşte omenirea. Şi spun: O, Purtătorule de Lumină, care nu vei fi învins niciodată, Hristosul, Fiul Tău, care a înviat din morţi, a oferit lumina păcii rasei umane, şi va trăi şi va domni în veacul vecilor.” Aşadar, din această traducere rezultă clar că “Cel plin de Lumină”, “Purtătorul de Lumină” este Dumnezeu, iar Iisus este Fiul Său."

      Am luat de pe net. E discutabil, dar eu vorbesc de Dumnezeul religiei, nu de cel promovat de instituții și oameni.

      Scriai pe 13 mai 2016, aici pe blog: "Madus , Europa sva razboii cu Rusia . Din primavara anului viitor , cel mai tirziu . Nu am nici unul la mie dubii in privinta asta . Va incepe de la o disputa cu Grecia pt cele 6 MILE MARINE . Cind vei auzii de asta , mai lipsesc doar saptamini . Rusii vor ataca Turcia , masiv , din nord si din Marea Neagra , iar kurzi si Iranul din sud . Doua saptamini va dura Turcia ."
      Și mai scriai de război civil în America... Deci?

      De câțiva ani pe blogurile de spiritualitate scrie de victorii peste victorii ale Ființelor de Lumină asupra lui Yaldabaoth - Yahwe, archonilor, reptilienilor, etc. Mai durează mult? Când vom vedea cine are dreptate și care e Dumnezeul adevărat?

      Ești deosebit, Sorin, dar ai o tristețe în tine ...

      Pt. anonim 16:34
      Eu tot întreb dar știu răspunsurile. Dar nu știu din biblie, de pe net sau de la oameni.

      Ștergere
    6. 21:11, trebuie dat vălul deoparte. Doar atunci se pot vedea deslusit lucrurie asa cum sunt, nu altfel. Prea multa minciuna peste aceasta umanitate. Destul.

      Ștergere
    7. 00:17Luc nu te lasa inselat!Adevarul e cel pe care l-a spus Iisus care a murit si pt. tine!Acum e lupta finala cu duhul satanei!Nu-ti pierde sufletul !

      Ștergere
    8. 21:11 nu este vorba de tristete, ci doar un sens de a nu fi inteles. Si nici asta nu-i o problema de fapt, ci dezamagirea mea vine din faptul ca oamenii isi creaza un "iad" in jurul lor care-i afecteaza nu numai pe ei ci tot ce este viu in jurul lor. Este molipsitor.
      Sunt dezamagit caci nimeni nu pricepe cat e de usor sa fi fericit, sa te simti viu si nu costa nimic asta; in schimb oamenii aleg o cale grea... alergand dupa mici satisfactii obtinute cu uriase eforturi. Este absurd. Dar eu nu traiesc in tristete nicidecum.
      Despre ce am scris in trecut, despre invazia ruseasca din 2018, ceva s-a schimbat. Trebuie sa sti ca inainte de a fi aceasta invazie Europa va fi o rascoala generala, un fel de razboi civil, demonstratii violente, ultra violente peste tot. Aceste rebeliuni vor fi ca urmare a unei crize economice extraordinare. Doar dupa, va veni invazia ruseasca ce va dura 2 luni jumate si va fi oprita cu caderea unui asteroid.
      Pentru toata lumea pacostea cea mai mare ar parea razboiul... dar problema cea mai grava va fi acea criza economica. Cine vrea sa o provoace si-a mai luat 1 an pentru a o organiza mai bine caci este vitala pentru planurile lor. Va avea loc in 2019. Daca se impiedica aceasta criza, se impiedica si tot restul. Este punctul principal al planului Ocultei declansarea acestei crize si ce ar urma dupa. Criza va incepe intr-o toamna, apoi va urma o iarna foarte lunga si grea iar cu venirea primaverii vor incepe revoltele populare foarte crude si sangeroase. Vor dura 3 saptamani sau 3 luni. Atunci Europa va fi in cea mai mare slabiciune iar rusii vor profita de asta. Deci daca incepe in toamna, este posibil sa fie toamna lui 2018 iar iarna lui 2018 spre 2019 va fi una extrem de grea astfel ca in primavara tarzie va incepe totul. Si va fi doar inceputul.

      Sorin T.

      Ștergere
    9. Sorin,
      pare ca nu ai scris tu postarea de mai sus.

      Anonim 00:53,
      Ai grija tu de sufletul tau, ca de al meu are cine sa aiba grija.
      Ar trebui sa iesi din anonimat ca sa putem discuta din nou atunci cand lupta se va sfarsi.

      Ștergere
  23. La ce anume te referi, Sorin cand spui ca nu mai este mult ci un an sau doi pana la sosirea lor ? Cine trebuie sa soseasca si ce va fi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo undeva "sus" s-a hotarat sa se puna capat acestei batai de joc asupra omenirii. Cred ca pana in 2022(sper cel putin)se va sfarsi aceasta poveste. Termenul ar fi 2022... iar cu cativa ani inainte va aparea si "ghidul" pentru omenire... caci altfel nu are nici o sansa omul sa se descurce in incalceala care este prezenta astazi in lume. Cred ca Acela este demult deja prezent printre noi caci sunt multe profetii care spun asta. Se pomeneste ca ar fi de origine franceza, dar cine poate sti? Toate popoarele lumii Il asteapta. In absolut toate culturile lumii se vorbeste despre venirea acestuia. Fiecare cultura i-a dat un nume, de exemplu: Messia, Kalki, Mahmadi, al 10-lea Buddha, Marele Monarh, etc.

      Sorin T.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns, Sorin .

      Ștergere
    3. 1:53Esti cu Antihristul era ...evident!


      Ștergere
    4. 1:53Sau poate....Filip cu 18 limbi!
      Oricine ar fi tot Antihrist se cheama!Salvatorul aste IISUS HRISTOS care va veni pe norii cerului asa cum a si plecat!Respectati cuvintele Lui din Sf.Evanghelie si nu mai inselati oamenii caci veti da socoteala in fata lui Dumnezeu!
      ..

      Ștergere
    5. Papa cu ale lui "N"coroane,puse una peste alta!Faceti distinctie intre biserica catolica si cea ortodoxa care a suferit mult din cauza celeilalte.La Apocalipsa biserica ortodoxa e denumita"bis.a Filadelfiei"si se arata ca e singura care a pastrat "dreapta credinta"!De aceea ,Romania tara ortodoxa a fost ocrotita de-alungul timpului si va fi pana la sfarsit cand va fi Triumfatoare!Nu te teme tara sfanta ca dusmanii tai vor fi biruiti!Fiti tari in credinta pana la sfarsit!

      Ștergere
    6. Cica odata moare cineva si ajunge in rai. Acolo il astepta sf. Petru cu tot manunchiul de chei ce la purta la centura. Il primeste foarte vesel pe prietenul nostru si incepe cu acesta un tur turistic prin rai. La un moment dat dau de o gradina in care toti erau imbracati colorat si cantau si dansau de mama focului.
      "Cine sunt acestia?" a intrebat prietenul nostru.
      "Acestia sunt hinduistii." raspunse Petru.
      Apoi au dat de o alta gradina unde cantau si faceau inchinari cu capul in jos si fundul in sus ... "Astia sunt musulmanii" spune Petru.
      Si tot asa, mai departe pana cand la un moment dat Petru ii spune omului nostru "Sssst!!!... sa nu faci nici un zgomot, cand trecem pe langa gradina aceasta. Sa nu ne auda nimeni!"
      Dupa ce au trecut omul il intreaba in soapta "Cine erau acolo?" Iar Petru raspunde la ureche: "Aceia sunt crestinii si cred ca sunt singuri in rai!"

      P.S. Bancul asta este foarte indicat... l-am vazut postat de Emanuel Prichici mai demult aici pe blog. Foarte bun.

      Sorin T.

      Ștergere
  24. 1:53Gresesti ,ca de obicei!Prin 2030se va incheia lupta ,dar pana atunci vor fi ultimii 7 ani cand va veni si ticalosul de antihrist, pe care Domnul il va ucide cu rasuflarea gurii Sale.(acesti 7ani fiind ultima"saptamana"din cele 70 hotarate de Dumnezeu....."pana ce dreptatea cea vesnica va veni"Asa ca ultima"saptamana ar putea sa fie intr2023-2030(cu aproximatie)Dar pana atunci va fi ce s-a proorocit!Faca-se voia Domnului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vom vedea Angel. Oricum viitorul este relativ. Depinde de ceea ce omul va alege in actiunile lui. Daca reuseste sa dea la pamant lucrarea cu care s-a lasat legat, s-ar putea sa nu se intample niciuna din profetii. Depinde de indreptarea omului (trezirea lui). In caz contrar, raul va incepe inca de la sfarsitul lui 2018, cu amplificare pe 2019. Sa ne dorim totusi trezirea umanitatii si indreptarea ei.

      Ștergere