marți, 16 august 2016

COPENHAGA ! LA COPENHAGA !


                                              Noapte de 15 -16 August 2016,ora 2,20 !

                                                    Dragii mei, 

In aceasta noapte, tot in timp ce scriam pe Blog,aud glas care îndeamna pe cineva nevazut de mine, ca să meargă la ei,la Copenhaga.
Iata dragilor, ce spunea glasul, pe un ton tare suspect: 

                      Hai la ei, la Copenhaga!
               Sa mergem la Copenhaga!”
                           .

Dragii mei, ce va fi la Copenhaga si cine era acel glas, care indemna pe un altul ca sa mearga la ei la Copenhaga,  eu nu cunosc, nu mi s-a descoperit.
Sa nadajduim totusi, că nu va fi neapărat ceva rău ! 
                                     Cu dragoste,Maria. 

Un comentariu:

  1. Maria, am o rugaminte. Cand primesti astfel de mesaje specifica, te rog, si cum era vocea (suparat, trist, bucuros...). Asa ne va fi mai simplu sa realizam daca e ceva de bine sau de rau. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere