miercuri, 27 noiembrie 2013

VA FI CUTREMUR !!! SOARELE ŞI LUNA , ÎMPREUNĂ PE BOLTA CEREASCĂ DE NOAPTE !

            11  IANUARIE  2003 , ZORI DE ZI !

Dormeam, dar brusc mă trezeşte UN GLAS, care întreabă aşa :

      "PENTRU  CE - I  EVOLUŢIA  ACEASTA"?

Clipă în care ,am în faţa ochilor închişi ,o încăpere spre răsărit şi pe la interior în mijlocul peretelui, văd o palmă lipită ce pare că-l ţine ca să nu cadă.
Dar peretele ,începe a se clătina extrem de tare ,de parcă ar fi fost pe roţi, aşa se mişca.
Glasul continuă să întrebe :

               "CE  EVOLUŢIE  "?

Şi văd UN CER de noapte  spre  răsărit , iar pe CER, la distanţă mică una de alta, dar pe aceeaşi linie, stau şi SOARELE şi  LUNA !
SOARELE , avea  culoare galben acoperit negru roşcat, ca un buboi care e gata să spargă.LUNA este plină şi de culoare galben crud. 
Brusc, CERUL s-a învolburat ,si din CERUL senin de noapte, s-a transformat într-un CER precum taifunul care mătură toate de pe pământ.CERUL arăta ca o apă murdară plină de mâl, apă mâloasă frământată cu norii  negri de pe Cerul nopţii.Închipuiţi-vă  fraţilor că MAREA  NEAGRĂ, ar fi sus pe Bolta cerească, şi că Bolta Cerească se rupe si totul se revarsă pe Pământ.
Dacă DOAMNE  fereşte, DUMNEZEU S-ar mânia în aşa fel pe noi, nicun om nu va supravieţui fără VOIA  SA, pe planeta Pământ.
LUNA  ŞI  SOARELE, au ieşit din adâncul CERULUI mâlos şi învolburat, au ieşit la suprafaţă, iar acum le vedeam iarăşi una lângă alta.
SOARELE  şi LUNA erau aproape lipite una de cealaltă.
SOARELE, arăta cu un furuncul gata să spargă, avea culoarea galben murdar, galben amestecat cu negru si clocotea în interiorul lui, ca o oală pe foc.
LUNA, care era lângă Soare,  era de un galben crud, aşa cum arată când e ger afară, pe timp de iarnă.
Eu eram într-o încăpere plină de oameni, care erau foarte speriaţi, văzând pe CERUL nopţii şi LUNA şi SOARELE ,aproape lipite una de cealaltă.
Eu le spun oamenilor ,să privească CERUL, şi să vadă cum SOARELE şi LUNA sunt lipite, sunt alăturate.
Oamenii privesc cu uimire, şi-atunci fără să-mi deschid gura mea, le spun că...
                 VA  FI  CUTREMUR !
                  DE  UNDE  ŞTII ?
                  CÂND ? (ÎNTREABĂ UN GLAS ):
                                    NU ŞTIU ! DAR  VA  FI 
 CUTREMUR  MARE !
Moment în care, norii CERULUI, acoperă din nou SOARELE  şi LUNA, şi nu se mai văd.
Dar în secunda următoare, SOARELE iese din nou ca din adânc, are culoarea ROŞIE ,ca o plită încinsă, un roşu amestecat cu praf negru.
LUNA, iese şi ea din adânc, tot lângă SOARE, are aceeaşi culoare galben crud cu praf negru amestecat.
SOARELE, fierbe acolo sus pe CERUL nopţii, clocoteşte în roşul încins şi-n praful negru ca tăciunele.
Iar glasul meu, spune fără să deschid gura, le spune celor din încăpere:

              " UITE ! A  IEŞIT  ŞI  SOARELE !
(şi m-am înfricoşat la auzul glasului meu ), apoi fără să fiu propriul meu stăpân ,îmi aud glasul iar
                                    
                VAiiii! V - AM SPUS  EU ! 
                VA  FI  CUTREMUR ! 
                 ÎN  CURÂND ,  VA  FI  CUTREMUR  MARE !
                CUTREMUR  MARE  ! CUTREMUR  MARE !"

Şi văd dragilor cum CERUL se învolburează din  nou, dar nu mai acoperă LUNA  şi SOARELE , ci se sparge pur şi simplu. Se sparge precum o uşă şubredă care cedează la inundaţii.
Din CERUL nopţii cu cei doi mari AŞTRI pe el, începe a se revărsa pe pământ, puhoaie de apă mâloasă , apă murdară neagră şi plină de mâl, cu tunete şi fulgere, cu fum negru şi scrum, ca la sfârşitul lumii..
Apa curgea din CER, precum adună taifunul valurile mării şi acoperă totul.
 Încăperea în care mă aflam, era cam la înălţimea unui bloc cu circa 5 etaje. Dar apa mâloasă din CERUL nopţii, a ajuns şi în această încăpere şi pereţii deja şubrezi ,au cedat şi apa intra prin pereţii găuriţi ,peste toţi oamenii din încăpere.
Nu-mi era teamă de nimic, doar milă de semenii mei, care erau în încăpere şi erau speriaţi de moarte.
Dragii mei, au trecut 10  ani de-atunci şi nu a fost niciun CUTREMUR mare, ca acesta pe care eu l-am trăit. DUMNEZEU este bun şi iertător şi Îi pare rău ca să-şi piardă pe ai SĂI  FII.
Noi să ne rugăm LUI şi MAICII  SALE, cu dragoste ,cu smerenie şi căinţă, şi să ne întoarcem trup şi suflet la CREDINŢĂ, să fim buni şi milostiv, precum MILOSTIV este şi DUMNEZEU, şi să respectăm PORUNCILE  SALE.
Şi astfel , ne vom bucura de copiii noştri, de nepoţii  noştri şi de tot ce ne oferă DUMNEZEU  TATĂL, ca să ne înfrumuseţeze viaţa.
                            Cu dragoste, Maria.

                                 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu