luni, 25 noiembrie 2013

UN CUTREMUR MAI MARE , VA AVEA LOC ÎN URMĂTOAREA PERIOADĂ !

            25  Noiembrie  2013, ora 4 dimineaţa !

          UN  CUTREMUR  MAI MARE,
            URMEAZĂ AVEA  LOC  !

Nu va face dezastru, dar ne va speria destul de tare.
                     Bună dimineaţa ,dragilor !

De obicei dimineaţa, ar trebui s-o începem cu veşti bune; dar astăzi vă voi spune că, în zori m-a trezit O LUMINĂ albă orbitoare, şi astfel vedeam cu ochii închişi, bucătăria mea şi măsuţa din colţ. Pe măsuţă îmi recunosc crăticioara roşie, şi în următoarea clipă totul începe a se cutremura.
Crăticioara se cutremura intens, dar nu cădea. Cutremurul era foarte intens, dar scurt ca timp. 
A început brusc şi cu intensitate mare, dar nu a durat mult ca si timp.
În timp ce priveam la măsuţa cu crăticiora care se scutura, mă întrebam, oare unde va fi acest cutremur ?
Şi răspunsul a venit imediat :
Un glas se grăbea să spună :

        "ÎN  VRANCEA !  ÎN  ZONA  VRANCEI "

Dragii mei, eu nu stiu ziua când va avea loc, si nici ora, dar stiu că va fi mai aproape ca si timp, nu va trece prea mult timp, şi ne vom cutremura la propriu, dar nu vă speriaţi; am mai trecut noi prin astfel de Cutremure.
Eu am dorit ca să vă spun, pentru a vă dovedi că toate câte scriu ,se adeveresc  în timp şi că nu sunt de la mine, ci de la DUHUL  SFÂNT !
Fiţi buni şi milostivi, aveţi CREDINŢĂ în DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI, şi veţi fi păziţi si de cel mai mare posibil CUTREMUR, ce va veni vreodată.
                          Cu dragoste, 
                                              Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu