miercuri, 27 noiembrie 2013

DOAMNE ! DOAMNE , CUM PLUTESC PE UN ALT CUNUN....!

                   23  August  2003 , miezul  nopţii !

Deşi era foarte târziu, eu eram singură în cameră şi mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, cu toată fiinţa mea, cum o fac de fiecare dată ,de altfel.
Numai că, în timpul Rugăciunii mele, fără ca să deschid gura mea, glasul sufletului meu spune :

           "DOAMNE ! DOAMNE  CUM  PLUTESC  PE  UN  ALT  CUNUN !  ŞI  NU  POT  CA  SĂ  NU  DEZLEG...."!

Dar un GLAS, ce răsună peste tot în jurul meu, zice :
             "AR  TREBUI , SĂ - I  SPUI  FIULUI !
               SĂ-I  MULŢUMEŞTI  LUI  DUMNEZEU  DE  FIECARE  DATĂ !
              LUI  DUMNEZEU  ,DE  FIECARE  DATĂ ....."!

Clipă în care văd cu ochii închişi, SFÂNTA  ICOANĂ a MÂNTUITORULUI, de pe peretele camerei, care se înclină spre în faţă, ca şi cum ar vrea să se desprindă de acolo, moment în care, în locul LUI, apare SFÂNTA  MAICĂ  FECIOARĂ de DUMNEZEU  NĂSCĂTOARE, ce ţine în MÂINILE SALE, O  CARTE  DESCHISĂ , precum CARTEA  din MÂNA  STÂNGĂ  a LUI  IISUS ! 
Măicuţa avea aceleaşi veşminte roşii - grena, catifelate , ca şi a FIULUI  Ei şi MÂNTUITORULUI nostru  IISUS  HRISTOS!
Şi toată această schimbare, s-a făcut sub privirea ochilor mei închişi.
Sigur fraţilor, că mulţumesc de fiecare dată LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, pentru acest mare DAR, pe care mi l-a dat, şi am promis că, voi împărţi cu semenii mei,DARUL  LUI  DUMNEZEU, şi că-L voi apăra, chiar şi cu preţul vieţii mele.
Puţin mai târziu, văd iarăşi cu ochii închişi  UN TÂNĂR, la poarta unei Instituţii, poartă ce era închisă,având în buzunarul paltonului un carneţel. Tânărul priveşte trist în jurul lui, ridică ochii şi mâinile sale spre Cer, şi strigă  cu lacrimi, imploră pe DUMNEZEU ,aşa :

               "DOAMNE ! DOAMNE ! 
                 IUBEŞTE - MĂ ! IBEŞTE -MĂ !
                ASTA  VREAU  !  ASTA  VREAU "!

Şi totul se pierde, ca prin topire.
Dragii mei, să-L implorăm şi noi pe BUNUL  DUMNEZEU şi pe MAICA LUMINII, ca să ne iubească pe toţi ,cu IUBIREA  SA  DUMNEZEIASCĂ, şi să ne ierte pentru toate câte i-am greşit.
DRAGOSTEA sufletească fraţilor, ne va dăinui în sufletul nostru, vom fi fericiţi toată viaţa şi vom dobândi ÎMPĂRĂŢIA  CEREASCĂ !
                 Tot cu dragoste şi cu preţuire, pentru voi toţi....Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu