sâmbătă, 16 noiembrie 2013

MINUNEA DE LA SLUJBA ÎNMORMÂNTĂRII !

          16  Noiembrie  2013, după amiaza !

Eram în Sfânta Biserică ,la SFANTA  SLUJBĂ de la înmormântarea prietenei mele, MIMI. 
Nu mai are rost să vă spun ,câte lacrimi s-au vărsat, câtă durere şi tristeţe în inimile familiei şi celor care au iubit-o.....!
Ceea ce aş dori să vă spun dragilor, este faptul că..în timpul SLUJBEI  ÎNMORMÂNTĂRII, printre lacrimile care-mi curgeau fără voia mea, la vederea celor îndureraţi tare, am văzut cu ochii liberi,adică cu ei deschişi, cum pe fruntea prietenei mele, au apărut TREI  globuri transparente de LUMINĂ  ROŞIE şi strălucitoare, unul lângă altul în şir indian.
Primele două, erau mari cât un ban de 50 bani actual, sau cât o monedă de un euro;al treilea era puţin mai mic, adică cât o monedă de 10 bănuţi actuali.
Toate trei , lipite la margine unul de altul ,s-au aşezat pe fruntea prietenei mele de la dreapta la stânga.
Au zăbovit trei clipe şi au dispărut. 
Dragii mei, închipuiţi-vă că vi se aşează pe mâini,sau pe frunte aceste globuri de LUMINĂ  ROŞIE,ca trei mărgeluţe, strălucesc, pulsează şi dispar.
Nu-i aşa că v-aţi emoţiona ? Nu-i aşa că v-aţi întreba ce se întâmplă şi ce înseamnă ?
Eu nu ştiu ce sunt acele LUMINI, acele sfere roşii, dar ştiu că sunt de la DUMNEZEU, de la PREA  SFÂNTUL  DUH !
EXISTĂ  LUMEA  DE  DINCOLO, FRAŢILOR !
EXISTĂ  VIAŢA  VEŞNICĂ, SĂ NU VĂ-NDOIŢI  NICIODATĂ !
Şi mai ales , să nu vă pierdeţi nicicând CREDINŢA în DUMNEZEU şi-n MAICA  DOMNULUI!
De veţi avea CREDINŢĂ, aveţi totul, şi în viaţa aceasta grabnic trecătoare, dar mai ales în cea veşnică.
                    Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu