duminică, 11 noiembrie 2012

Cum iese Sufletul,din trup?!

Era intr-o dimineata de octombrie, in 2004, si ma trezeste un glas, care spune asa: "TREBUIE SA FIE CEVA ! CAND IESE SUFLETUL ,PE-AICEA...(si vad un trup fara de viata, cu gura deschisa,si O MANA, care arata spre gura, si glasul explica :"PROBABIL, CA SE FORMEAZA RAZE,IN LATURI,SE FORMEAZA......(si glasul se opreste,si MANA prezenta, arata spre picioarele trupului fara de viata, ca si cum, Sufletul, s-a inaltat, si este deja in camera, iar trupul fara de viata, nu mai are Suflet; pe mine, m-au cutremurat, ceea ce am vazut si am auzit. Cand, mama mea soacra, si-a dat Duhul, acum exact 7 ani, eu am stat la capataiul ei, socrul meu, murise cu 2 ani,mai inainte. Deci, dupa 3 sapt de chin, vad intr-o duminica seara, cum din plafonul camerei, unde era in coma, mama soacra, coboara in zbor lin, o carjuta, di lumina neagra, se apropie de patul ei, si eu din curiozitate, am vrut sa ating cu degetul, acea carjuta, care venise, deasupra patului, mamei soacre, carjuta, a tresarit, si s-a indeprtat spre plafon. Ma uit la mama soacra, care respira din ce in ce mai greu si mai rar, si-i spun : HAI, DU-TE, NU-TI FIE TEAMA, AU VENIT DUPA MATA, IATA VINE DIN NOU CARJUTA, pe care am lasat-o sa se apropie de fata mamei soacre, moment in care, ea a oftat adanc, si CARJUTA a plecat grabita ,disparand prin plafon.Cu mult drag. Maria Pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu