marți, 27 noiembrie 2012

COPIII CU HANDICAP,SE NASC,CU VOIA LUI DUMNEZEU, PENTRU CA NOI, SA-I VEDEM SI SA NE INDREPTAM! SA NU UITAM,CA DUMNEZEU EXISTA !

23 MAI 2009,ORA 23,20. Stau singura in camera mea, in care stralucesc pe peretele de la Rasarit,circa 40 de Sfinte Icoane. Mi-am amenajat, Camera si Coltisorul meu, ca UN MIC,SFANT ALTAR, in casa mea umila.Aici, ma simt in largul meu, aici pot vorbi cu DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, aici,am scris,saciintregi de caiete, care asteapta, sa umblu in ei, si sa dau viata, CUVINTELOR primite de SUS,CUVINTE, ce trebuie facute cunoscute, SEMENILOR, pentru ca ,asa am primit PORUNCA DE SUS. Deci, stateam in genunchi si ma rugam, cand, brusc, aud glas,care striga,tare asa :"SA VINA OAMENI, CARE SA-I VADA !!!(alt glas intervine)si zice: UITE ASA !(moment  in care,vad UN SALON,IMENS, CA DE SPITAL. Aici, ERAU ,ATAT PRUNCI, COPII, ADULTI, ce aveau chipul mutilat, fiecare.,in altfel,erau cu MALFORMATII EXTREM DE SEVERE. Ti se rupea inima,de mila, privindu-i, cum aratau, cum incercau sa meargasau sa schiteze vreun gest....;si brusc,aud alt glas, care spune cu uimire :"E INSPAIMANTATOR !( si un altul, completeaza) E LUMEA TIMPULUI !!! Dragii mei, faptul ca, suntem oameni normali, sanatosi, putem munci, avem o familie care tine la noi, traim, respiram, vedem si auzim, este CEL MAI IMPORTANT ,in VIATA noastra. Sa nu cerem de la DUMNEZEU, decat, IERTARE DE PACATE, SANATATE, NADEJDE, CREDINTA SI DRAGOSTE. Daca avem toate aceste VIRTUTI, suntem, CEI MAI BOGATI OAMENI, si cei mai fericiti de pe acest Pamant. Cu drag si cu pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu