duminică, 11 noiembrie 2012

Multumire


Multumesc,SFINTE IISUS
Pentru tot,ce mi-ai adus.
In inima si-n Sufletul meu
De la BUNUL DUMNEZEU!

Mi-ai dat Lumina,
Mi-ai dat,caldura,
Mi-ai luat teama,
Mi-ai dat puterea-n care,
Calatoresc prin Ceruri,
Nu este cuvant,
Pe acest Pamant,
Pentru a-Ti multumi,
Ca ma ocrotesti
Si-n Cer, ma primesti.

M-ai invatat, cum sa citesc
Sufletele si gandurile oamenilor.
Stau si ma rog Tie,
Si nu contenesc,
Cum as putea, ca sa-Ti multumesc.

Mi-ai dat,lumina ochilor
De-i tin inchisi, eu vad cu ei.
Toate Minunile,ce ne-nconjor.
Incat,de-ar fi ca sa renunt
La ochii fizici,de acum,
N-as sta o clipa a gandi
Din Suflet,eu Ti-as multumi
Caci vad cu ei inchisi,
Tot ce mi-as dori.

E minunata, Lumea cereasca!
E pura, Sfanta, luminoasa.
Oamenii,se-nteleg gandind
Fara a-si spune,vreun cuvant.

Copacii si florile ceresti
Sunt mai stralucitori, decat cei lumesti.
Si animalele,parca sunt sfinte,
Caci se-nteleg fara cuvinte.

Atata liniste, e in jurul meu
Cand ma primesti in Cerul Tau,
Alaturi, de Bunul Dumnezeu,
Alaturi de Maica Sfanta
Ce mie,sufletu-mi incanta.

Imi lumineaza gandurile,
Si-mi vindeca, ranile.
Rani,ce eu le-am dobandit
Cand,Sufletu-mi era ratacit.

Simt ,ca-i un vis
Din care, nu m-as mai trezi.
Pe-acest Pamant intreg,eu as calatori.
Cu ochi-nchisi,plutesc si zbor,
In Cerul Tau,fara de nor.

Apoi, cobor iar pe Pamant,
Si Lumii intregi,
Aduc,al Tau Cuvant!
Le spun lor, ca sa se roage
La Sfanta Cruce, la Bunul Dumnezeu,
Asa cum am facut, si fac si eu!

Acum, eu am puterea
Ce Tu, mi-ai daruit-o,
Cand in genunchi,cu lacrimi, Te-am rugat,
Iar Tu, mi-ai implinit-o.

Eu, Tie, Ti-am promis,
Ca Lumea voi convinge,
Intoarca-se ,la Tine
Prea Bunul meu,Iisus,
Cu capetele,.plecate
Si iarta-i de pacate.

De ei, Te vor ruga,
Cu inima curata,
Cu Sufletu-mpacat.
Tu ,iarta-i de pacat,
Caci, n-au stiut ce fac !

Iisuse drag si Sfant!
As vrea sa-ti daruiesc,
Inima si Sufletul
De-ai vrea,sa le primesti.

Cuvinte, n-am,la cat mi-ai daruit.
Tu, sufletu-mi si inima
Cu Duhul Tau, Prea Sfant,
Mi le-ai sfintit.
Si ele, m-au desprins
De pe acest Pamant.

C-atunci, cand eu ma rog,
Simt cum la Tine,
Eu ma-n "nalt.
Tu, mainile-Ti intinzi,
Si Sufletul, mi-l prinzi.
Mi-l binecuvintezi,
Apoi, iar ma trimiti,
In jos, spre Pamant
Si-mi spui ,ca sa respect,
Sfantul Legamant!

Nici n-as putea altfel,
Decat sa respect,
Cuvantul divin,
Cuvantul in care,
Oamenilor, aduc alinare.

Le spun, ca Te-am vazut
Acolo, Sus,in Ceruri
Lumina,aurie, pe Tine Te-n conjoara,
In orbitoare cercuri.

Iisuse Bun,
Tu esti, Mantuitorul,Sufletului meu,
Cand eu, un semn Iti cer,
Si cat,nici n-am gandit,
Tu imediat, m-auzi
Si Cerul drag, mi-aprinzi
Eu stau si Il privesc
Din Suflet ,Iti multumesc!

Lumina, ma cuprinde
Si Duhul Sfant, coboara
Din Cer, ca pe o scara.
O scara de lumina,
Ce mie,imi aduce,
Puterea, cea divina.
E calda si straluce,
Ea Sufletul,mi-l duce,
Prin Cerul cel de Sus,
La Tine,Sfant Iisus!

Apoi, eu ,iar cobor
Din nou,pe Pamant
In Suflet, ma strecor
Si bratele-mi intind,
Iar,ochii mei,imi plang
De bucurie mare,
Ce n-are, asemanare!

Ajuta-ma mereu,
Caci Tu, Iisuse esti,
Mantuitorul, Sufletului meu.
Caci eu, Iti jur Credinta
Si am sa incerc,
Tot ce e cu putinta.

Ca lumea, sa-si indrepte
Capul, spre Tine Sus!
Si cu Credinta mare
La Tine,s-o ruga
Mantuitorul nostru,
Ce Tu esti, Iisus!
Caci Cerul,le-ai deschis,
Si Mana, le-ai intins,
La Tine-i vei chema
Si-i binecuvanta!

Iti multumesc Iisuse,
Iti multumesc, cu drag.
Fii tot mereu cu mine,
Invata-ma, ce-i bine!
Eu, Te voi asculta
Porunca-Ti, voi urma.
O-i duce-O,mai departe,
Lumii intregi,voi spune,
La Tine,sa se roage,
Iar Tu, Sfinte Iisus,
Ii vei ierta,de Sus
De grelele pacate.

Te rog, sa ma veghezi,
Ca eu,sa nu gresesc
Si sa nu ratacesc.

Deschide-mi Cerul,
Da-mi Lumina,
Ma rog Tie,
Cu toata inima.
Pe-acest Pamant,cat voi trai,
Nicicand, fata de Tine,
Nu vreau,eu, a gresi!

Dar, cuvintele-mi n-au niciun rost,
La cata bucurie,
La cata multumire,
In Suflet,mi-ai adus
Tu, Bunule Iisus!

Pe mine, m-ai ales
Ca eu, sa aduc
De Sus,din Cer,
Pe acest,Pamant
Cuvantul Sfant!
Ca oamenii, sa vada
Cat au pacatuit.
Si cat au gresit,
Cand ,nu s-au rugat
Cu sufletul curat.

Eu, in orice clipa,
Clipa,din viata mea.
La Tine, m-oi ruga
Cu Sufletul, m-oi inalta,
La Tine, Sfant Iisus,
Ce ne privesti, de Sus.

Lacrimi de Stele-Ti cad,
In jos, spre Pamant,
Iar eu le adun,
In inima,le pun.
Lumii intregi, le-arat
Ca ea sa vada,
Cum Tu, O iubesti
Si de se va ruga
Tu Lumea, vei ierta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu