joi, 8 noiembrie 2012

MARTURII, TRAITE DE MINE.

c.     Asa cum am promis, in scurt timp, voi incepe cu inceputul anilor 2000. Dat fiind faptul ca nu am in acest moment la indemana materialele, va voi spune cum se intampla sa vad ceea ce nu se vede liber si sa aud ceea ce nu se aude in mod firesc. Atunci cand, urmeaza sa vad ceva, prin corpul meu, din crestet pana in picioare, ma scutura,ca la un curent electric, timp de o secunda, moment in care vad, imagini reale,cu oameni vii, ca si noi, oameni fericiti, sau tristi, copii flamanzi, accidente, furtuni, inundatii, cutremure, aud glasuri, care vorbesc intre ele, sau glas care imi lasa, intr-o fractiune de secunda, UN MESAJ anume, aud cu mare usurinte, ca si cum ar fi langa urechea mea. Nu conteaza locul, unde sunt, sau daca dorm ,sau sunt treaza,;daca trebuie sa vad si sa aud, exact ca si fulgerul pe CERUL de ploaie, asa  imi tresalta corpul, si totul mi se arata, ca si in realitate.Daca inchid ochii, pentru mine, nu exista intuneric ! Totul in jur, prinde contur de Lumina transparenta, stralucitoare, care pulseaza continu.Daca urmeaza sa mi se intample ceva, mie sau celor dragi, mi se spune dinainte, si se intampla intocmai. Am in permanenta,la capataiul meu, O ICONITA, SFANTA CRUCE, precum si nelipsitul caiet si pix, pentru ca sa scriu, fie noapte, fie zi. Daca merg cu masina, sau pe jos.., nu conteaza cum, atunci cand trebuie sa primesc MESAJE, se cutremura tot corpul meu, si aud si vad, ca si cum asa trebuie sa fie. Daca sunt in pat si dorm, trupul meu, tresalta ca la socurile electrice, atunci cand trebuie sa scriu. De multe ori, seara,cand sting lumina, inchid ochii, si stau in pat, ca sa adorm, dar pana sa adorm, dispare plafonul camerei mele, si se deschide CERUL, albastru  violet, catifelet, in care se perinda precum imaginile de la televizor, diverse imagini, din CERUL SFANT. Am vazut, la modul cel mai real, SFANTA TREIME, CINA CEA DE TAINA, pe MAICA DOMNULUI in RAI, pe SFINTII din ceruri, care coborau pe O SCARA DE FLORI, de la CER la PAMANT; toti aveau in maini, ramuri verzi si cantau CANTECE DE LAUDA, LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI. Abia astept, sa am timpul necesar, si sa incep a scrie cu inceputul. Pana atunci insa, sa nu ne abatem de la CREDINTA CEA ADEVARATA, ORTODOXA, si sa fim buni,precum si TATAL nostru CEL CERESC, este.! Cu drag, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu