luni, 8 noiembrie 2021

VIATA NU ESTE A NOASTRA ,CI A LUI DUMNEZEU !



                                     Dragii mei, 

Astazi după amiaza in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas plin de blândeţe,plin de Duh Sfant care spune asa :


  "DUMNEZEU ne-a dat Viaţa si numai EL ne-o ia !

Dar un alt glas intreaba:

                Vrei să plecăm la El ?

Iar glasul cel blând, îi spune cu dragoste :

               Nu acum ! 
         Numai când voieste DUMNEZEU !
        DUMNEZEU alege cum şi când să plecăm la EL !"
Image result for dumnezeu..

Dragii mei, asa este ! 
Viata nu este a noastra ! Nu putem noi sa hotărâm ce facem cu viata noastra. 
VIATA este un DAR de la BUNUL DUMNEZEU!
Ori ,daca ne traim VIATA aceasta de pe Pămant care este grabnic trecatoare, daca o traim numai in petreceri şi betii,numai in desfrânare si-n risipă fara a ţine cont de PORUNCILE DUMNEZEIESTI, atunci,aceasta VIATA traita in destrabalare şi-n imoralitate,ne va pregati calea catre viata vesnica din focul iadului.
Însă,daca ne vomt trai aceasta viata de pe Pămant în Dragoste si-n iubire faţă de Aproapele nostru,faţa de PREA SFANTA TREIME si MAICA LUMINII ,atunci IISUS HRISTOS DOMNUL si MANTUITORUL nostru al tuturor, ne va grăi noua tuturor asa:

„Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, de moşteniţi împărăţia gătită vouă de la întemeierea lumii”!


Asa sa facem dragilor, pentru ca sa nu mâniem pe BUNUL DUMNEZEU si pe MAICUTA  DOMNULUI, ci sa fim ocrotiti de PUTEREA  DUHULUI SFANT,iar MAICUTA DOMNULUI sa ne ocroteasca sufletul cu MILA si DRAGOSTEA SA, sub ARIPILE SALE Prea Sfinte.
Dragii mei,sa ne traim fiecare minut al vietii noastre ca şi când nu am muri niciodata , dar, sa avem grija de Suflet ca si când am muri în clipa urmatoare.
A avea grija de Suflet,inseamna a trăi după si intru PORUNCILE LUI HRISTOS.
Iata fratilor si SFANTA EVANGHELIE care ne spune despre ceea ce va face IISUS HRISTOS la a DOUA  VENIRE a SA în ROMÂNIA  VIITORULUI al DOILEA NOU IERUSALIM:

             Sfânta Evanghelie după Matei
Capitole:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Capitolul 25
1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.

                                            Cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Asa este doamna Maria, viata mea daruit-o Dumnezeu și tot el ne ia la el cañd dorește
    Să ne rugam de sanatate ,dragoste de Dumnezeu și Maica Domnului și mântuire.
    Doamne Ajuta 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Invazie de migranti africani in coloana dinspre Belarus spre UE respectiv Polonia tari aflate in conflict verbal si tot acolo Rusia a oprit gazul spre UE de doua ori intr-o saptamina facind probleme pentru urgentarea formalitatilor ultime pentru deschiderea noii conducte de gaze ce ocoleste Polonia prin Marea Baltica-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nea Petrica,cati graniceri polonezi au fost impuscati de rusi maram nimeni nu stie.Ce pusca mea nu pricepi ca rusii se extind la vest ca nu le sta nimeni in cale.Au asigurat frontul de est cu China,ca Japonia ai un nimic,la sud cu Iranul,Turcia sta cuminte,la georgieni le trag doua palme,lla nord finlandezii raman cu arahatunghetat in vine,la vest Germania are nevoie de gazele rusesti si ne_am trezit in poponetul gollut si dragut de virginuti ai estului heuropeean.Pa,pa.

      Ștergere
  3. Unde se face educația sexuală a copiilor…

    Când fata ta se pregătește să iasă din casă cu o bluză transparentă, fără lenjerie intimă care sa-i acopere bustul, cu buricul la vedere, cu colanți de fac bărbații să urle ca lupul în pădure si tu n-ai un cuvânt de spus, n-o întorci din ușă și n-o pui să se îmbrace decent pentru a nu ajunge o femeie ușuratică, ai pierdut lupta cu puritatea și ai eșuat ca părinte. Ai pierdut o importantă lecție de educație sexuală pe care ai fi putut să i-o dai propriului copil.

    Când intri pe telefonul copilului tău sau îl surprinzi vorbind vulgar cu băieții sau fetele din anturajul lui si tie ți se pare normalitate, când nu intervi pentru a curăți vocabularul lui, când tu însuți ca părinte vorbești vulgar si porcos, ai pierdut o importantă lecție a educației sexuale și ai eșuat, expunându-ți copilul la o viață de depravare.

    Când îți încurajezi fata sau băiatul să “cunoască” cât mai mulți “parteneri” înainte de căsătorie, să “trăiască” viața si să nu se lege la cap cu primul, când îl intrebi dacă are gagică de pe la 12 ani si îl împingi spre relații precoce, ești de fapt un părinte care-și împinge copilul spre distrugere morală, ești de fapt un mesager al Diavolului, care perpetuează curvia din generație în generație.

    Când tu ai scandaluri în casă că te-a prins partenerul de viață cu mesaje dubioase, mesaje cu tentă perversă cu “colegii”, când copilul tău află de aventurile amoroase extraconjugale ale părinților, de fapt aici se rupe firul moralității. Când nu-ți faci timp ca părinte să discuți despre sănătatea morală a copilului tău și-l lași să afle din surse necurate despre lucrurile intime fără a pune lumina sfânta a cugetului în el, dacă nu-i spui că cele mai nenorocite boli fizice și psihice vin din cauza depravării sexuale, atunci ai eșuat ca părinte.

    Dragi părinți, cea mai importantă lecție de educație sexuală se face acasă prin disciplină, bun simț, credință în Dumnezeu si punerea principiilor sfinte în copii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma,nu stiu de unde le_ai scos,daar le_ai explicat ca un mare pedagog si teolog.Asa este,exemplul personal al parintelui fata de copii,al dascalului fata de invatatei,al parintelui spiritual fata de enoriasi.Ma,are,nu are legatura cu subiectul de astazi,cum puii si pestii si pusca mea,de cand incep sa scriu pe acest blog binecuvantat,incep sa stranut intr_una,ori ma intapa in spate,mai rar,ori ma doare burta,da bine ca nu ma doare capul.Unii ar zace ca daca minte nu ai,ce sa te doara?Dupa analiza pe care o faci cred ca esti o anonima foarte bine pregatita,mai ales in plan spiritual,ori un anonim cu manifestare preponderenta a EnergieiMamei Fecioara in viata ta,ceea ce se intampla mai rar,vezi preotelul Pimen de la schitul Lacu din Sfantul Munte al Mamei Fecioara Miriam.Ma bucur ca ne intalnim mai multe suflete pe acest blog care ne acordam la vibratiile inimii gazdei noastre Mariana,iubita noastra surioara.Va iubesc pe toti prietenii dumneaei.Pa,pa.

      Ștergere
    2. Asa parinti, asa progenituri. Mai e o vorba: Cum ti-l cresti, asa il ai. Multi parinti au cam luat-o pe aratura si nu isi mai fac timp pentru copiii lor, din pacate. De aceea se si spune: cei 7 ani de acasa. Pentru ca nu poate doar scoala sau doar societatea sa iti educe copilul. Trebuie acasa in primul rand sa i se explice copilului ce e bine si ce nu. Pentru ca in familie petrece cel mai mult timp copilul.

      Ștergere
  4. Crăciun numai in zona noastră,Buzău, Berca sunt gaze,nu ar trebui să avem nevoie de gaze din alta parte.
    Vă spun nu am avea nevoie de cât de oameni care sa le exploateze.
    Din pacate zu altceva de facut,se ceartă si nu le pasa,PACAT.

    RăspundețiȘtergere
  5. atunci de ce se vorbeste de liberul arbitru-cum ca DUMNEZEU lasa omul sa-si aleaga calea-asadar nu EL ne ia viata ci vina adusa de vrajmas in fata judecatii -omul e neputincios, rar vezi caractere deosebite care-si iau viata in maini fara sa comenteze de ce este jignit!

    RăspundețiȘtergere