duminică, 1 iunie 2014

O MÂNĂ CU PĂR ÎN PALMĂ !!!

                             12  Februarie 2008, ora 8,15 dimineaţa !

Mă rugam la această oră dragilor, şi ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd ceva ce m-a uimit.
Stiţi că se spune în popor : când ţi-o creşte păr în palmă...atunci o să fac....etc !
Iată dragilor, că aici în acest articol ,este vorba despre o astfel de palmă.
Deci ,cu ochii închişi văd cum apare sub Sfanta Icoana de pe perete, (O Icoana a MAICII  cu PRUNCUL  IISUS), O  MÂNĂ  stângă a unui bărbat. Era mare ca si format, si era doar de la încheietura mâinii.Adică Palma Stângă.
Această Palmă stângă , era cu faţa întoarsă spre mine şi era învăluită într-o ceaţă albă şi foarte densă.
Mâna se mişca singură, se întorcea şi pe faţă şi pe dos, în mod anume ca să o pot studia bine.
Şi am studiat-o ! Era o palmă de bărbat, iar în podul palmei ,de la degetul mare, până la degetul mic,chiar pe mijloc, avea o dungă destul de lată din păr adevărat, ca o cărare. Părul era foarte des  si era şi deasupra degetului mare.
În clipa următoare totul a dispărut, iar eu m-am cutremurat la propriu şi am deschis ochii, notându-mi cu uimire cele văzute.
Dragilor,nu ştiu a cui mână ar putea fi aceasta; cert este că au existat oameni care aveau păr în palmă. Când şi unde....eu nu ştiu, dar vom afla ca întotdeauna împreună.
                                     Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: