joi, 26 iunie 2014

EXTRATERESTRII NEGRI , SUNT PERICULOŞI !!!

                                           20  Iulie  2004 ,ora 18, 20 !

Abia venisem de la serviciu ,şi stăteam puţin întinsă în pat.
Am închis ochii şi voiam sa ma odihnesc puţin. 
Dar într-o clipă aud un glas, care spune ceva uimitor . Citez :

     "Oamenii sunt obligaţi, să-i  ţină  la distanţă "!

 Şi văd cu ochii închişi dragilor, un Cer de noapte, iar pe Cer, văd Doi Extraterestri , doar chipul lor, capul lor dreptunghiular ,dar care  la partea de jos, era terminat în unghi ascuţit. 
   
Glasul continuă şi zice :

                "Oamenii  sunt obligaţi să-i  ţină la distanţă, şi tot ei au datoria să...."!

Şi văd în continuare cu ochii închişi ,aceste două chipuri  de Extraterestrii, care se  asemănau cu acele măşti ale Ku-KLUX- KLANULUI ! 
Dragilor, am găsit cu greu acel Dreptunghi de mai sus ,dar aşa arătau, cei Doi Extraterestri ,numai că latura de jos nu era liniară ,ci venea în unghi ascuţit.
Erau negri ,negri la culoare, şi aveau doi  ochi rotunzi, albastri extrem de strălucitori.
Din ochii lor, ieşeau raze multe albastre ,precum cele de Laser.
De acolo de sus, trimeteau jos pe Pământ, multe Raze albastre , iar ochii lor rotunzi, se învârteau în orbite precum roata la maşină.



Aici razele sunt verzi, dar din ochii lor ieşeau albastre la fel de tăioase şi stralucitoare.
De acolo de sus, de sub Bolta Cerească ,vedeau cu aceste Raze nu numai deasupra Pământului, ci şi ce este în Pământ.
Ca nişte reflectoare imense, cu putere mare de acoperire, din patru ochi ai lor, ieşeau patru rânduri de astfel de RAZE, în acelaşi timp.
În stânga fiecărui Extraterestru stăteau la aceeaşi înălţime câte două forme ovale, tot negre la culoare. Deci erau două forme ovale, negre, la vertical, apoi UN  CHIP de EXTRATERESTRU, iaraşi două forme ovale negre ,la vertical, şi în final lângă ele ,celălalt Extraterestru .
Aud din nou glas, care continuă să spună :

                    "La Galaxieri ! 
                Trebuie să pui doar, la Galaxieră!
                Mâncarea - i gata "!

Clipă în care văd cu ochii închişi, doi copilaşi  ,cam la circa 5 - 6 anişori, fetiţe erau, mai sus ca pe un podium , şi erau îmbrăcate ca nişte roboţei.
Aceste fetiţe aveau costume ca la Cosmonauţi, sau chiar precum roboţii, doar chipurile fetiţelor, se vedeau că sunt umane, din carne şi oase.
Erau tare frumoase la chip, aceste fetiţe.
Dragilor,nu ştiu ce să vă spun în legătură cu aceşti EXTRATERESTRI.
Din 2004 ,eu şi uitasem de ei ! Acum am căutat prin caiete şi am dat de ei.După 10 ani de când am trăit această experienţă, am rămas şi eu uimită ,că există această specie neagră şi că ar fi periculoşi.
Dragilor, cine ştie ce Minuni mai descopăr în cele circa 200 de caiete scrise până acum.
Asa cum am mai spus, nu-mi ajunge restul vieţii mele, ca să scriu toate câte am scris în caiete, şi toate câte urmează ca să mai scriu.
Dar DUMNEZEU le aranjează pe toate. Numai EL ştie ,cum şi cât trebuie să scriu, şi până când voi scrie !
Vă asigur însă ,că voi fi prezentă zilnic pe Blog, şi vă voi dezvălui cu dragoste,toate câte DUMNEZEU mi-a descoperit mie, roabei SALE şi păcătoasei de mine.
                                  Cu dragoste, Maria. 



                                        

2 comentarii: