vineri, 27 septembrie 2024

MULTUMIRI DIN INIMA, PENTRU URARILE MINUNATE LA ZIUA MEA DE NASTERE!

 

.




Dragii mei,

Va multumesc din toata inima si din tot sufletul pentru frumoasele urari pe care le-am primit de la voi,azi 26 Septembrie la Ziua mea aniversara.
M-am bucurat tare mult de fiecare Mesaj primit de la voi, atat pe telefon, pe Blog si pe Facebook.
Imi cer iertare de la voi toti,ca nu am putut sa va multumesc si-n particular.
Sunt sute de mesaje si nu am putut sa raspund prin scris sau la telefon pentru fiecare in parte.
Dar voi stiti dragilor, ca primesc cu mare bucurie orice gand frumos venit din inima si din sufletul vostru,si va multumesc cu toata inima.
Ma rog pentru voi toti ca sa fiti sanatosi,fericiti si cu sufletul plin de impliniri frumoase, alaturi de cei dragi inimii voastre.
Cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca,Maria Ghiorghiu.


7 comentarii:

  1. La multi Ani Mária❤️🌷🌼🌺🌼❤️de la Garofita 🌷🌺🌼❤️❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria va pup și vă îmbrățișez cu mult drag 🙏🥰
    La Multi Ani cu sănătate și bucurii duhovnicești 🙏🙏 am zis cu o zi întârziere 🥰🙏
    La Multi Ani încă o dată și să ne trăiți sa va vad la 100 de ani 👍❤🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
  3. 🙏🙏🙏 Mulțumim din suflet! 🌹La mulți ani frumoși!

    RăspundețiȘtergere
  4. "La mulți, mulți ani frumoși și multă bucurie! Multă, multă sănătate! Dumnezeu și Măicuța Domnului să vă ocrotească și să vă aibă în pază! Mulțumim pentru că ne-ați fost alături! Mulțumim din suflet pentru rugăciunile cu care ne susțineți pe noi toți și toată țara și vă rugăm in continuare să ne rămâneți aproape, indiferent de încercările prin care treceți! Să fie bine primite urările de mult bine, chiar dacă ele sunt cu o mică întârziere! Vă îmbrățișăm cu mult drag și apreciere, Laura și Simona!🙏🙏🙏🌹🫶

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani, Doamna Maria!💐
    Vă dorim multa sănătate și numai fericire în viața, iar bunul Dumnezeu să te binecuvânteze în acestă zi de aniversare frumoasă! La mulți ani!💐🌹

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani cu bine și frumos în toate!
    Clipa să vă fie mereu zâmbet și împlinire!
    Dumnezeu să vă binecuvânteze viața și anii ce vor veni cu tot vă doriți!
    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI.! BUNUL DUMNEZEU SA VA OCROTEASCA PE DVS.SI PE NOI TOTI 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere