luni, 26 decembrie 2022

SINGURA LUMINĂ A NOASTRA , ESTE DUMNEZEU !

.

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"

                                                         Dragii mei,


Astazi dimineata,m-a trezit un glas foarte puternic, care spune cu dragoste aşa :

             " O singura Lumina am pe Pămant !
              Aceea este Dumnezeu !
              Dumnezeu este singura Lumina pe care o am, aici ,pe acest Pămant !"
              
Clipă în care ,văd cu ochii închişi un Cer de noapte ,iar  în Cerul de noapte apare un nor rotund ,albastru-violet, iar în norul acesta se află un Oval negru, şi în Ovalul negru se află  O  Lumina sub forma unei flăcări de lumânare.
 LUMINA  este aurie şi este mai strălucitoare decât Soarele.
Lângă această flacără aurie, mai strălucitoare decât Soarele, se afla un SFÂNT în veşminte roşii grena ,un SFÂNT ce stătea în picioare ca şi de veghe ,lângă LUMINA  aurie din ovalul negru. 
                                Image result for dumnezeu imagini
Dragii mei, păstraţi vie LUMINA  VIE a LUI  DUMNEZEU, prin CREDINŢĂ ,prin POST şi RUGĂCIUNE, prin săvârşirea  faptelor bune.
Astfel ,vă veţi putea bucura de MILA şi de  DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII DOMNULUI.
                            Tot cu dragoste, ca întotdeauna, Maria.

4 comentarii:

  1. Poți să pui aici o poză asemănătoare cu fața sfîntului?
    Și cam la ce înălțime părea să fie acel sfînt, 2 metri și 10, 2 metri și 20 ? Avea mustățile groase și ondulate ? Și sprîncenele, erau groase ? M-aș bucura foarte mult dacă mi-ai da răspuns la cererile mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tanti Marieeeeeeeee !!!!! Nu primesc și eu un mic răspuns la micile mele întrebări ? Că pt mine e f important. Vreau să văd dacă se aseamănă cu cineva, eu îi zic extraterestru.

      Ștergere
    2. Cicerone, icoanele ii zugravesc, ii reprezinta foarte bine pe sfinti.

      Ștergere
  2. pentru Anonim 5
    Se implineste un an de la lansarea in spatiu indepartat al celui mai mare si performant telescopul James Web care a costat miliarde de dolari oferind imagini spectaculoase din Univers-craciun.

    RăspundețiȘtergere