vineri, 14 ianuarie 2022

SARUMANA MAMA,SARUMANA TATA ,ACOLO SUS IN CERURI !!!


Sarumâna Mama !
.
Sarumâna Tata !
..

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va odihneasca sufletul in randul dreptilor Săi!

Dragii mei, 

Mi-a trimis sora mea, doua poze cu ai nostri parinti care s-au stins din viata cu multi ani in urma.
Prima a fost MAMA, in cumplitul accident de masina din 27 iulie 1997,dupa care, la doar 9 luni distanta, a urmat-o si TATA cuprins de durere si de singuratate.
Pozele acestea au rezistat in timp si iata dragilor, ca acum au ajuns si la mine, iar eu imi doresc cu toata fiinta mea, ca aceste poze ale parintilor mei,care au crescut 9 copii,imi doresc ca sa dainuie in timp.
Daca astazi sunt omul care sunt, este datorita parintilor mei care au stiut cum sa ne educe si  mai ales, cum sa culeaga ouale din cuibarul gainilor si sa ne trimita cu ele, la Cooperativa (magazin) ca sa le vindem si sa cumparm 2 -3 lumanari pe care sa le aprindem cand mergeam la Sfanta Biserica.
Dragostea de Dumnezeu ,dragostea de Maicuta Domnului cu Sfintii Sai,ne-a fost insuflata de ambii PARINTI.
Ei nu mergeau decat foarte rar la Sfanta Biserica,dar pe noi copiii ne trimeteau obligatoriu la Sfanta Biserica.Nu aveam bani multi,abia daca ne ajungeau ca sa platim datoriile,TATA fiind zidar si MAMA casnica, dar vindeam ouale din cuibar si cumparam lumanari,si asa ,mergeam la Sfanta Biserica.
Prieteni dragi, daca aveti PARINTI,iubiti-i neconditioant, respectati-i,ajutati-i sa duca un trai mai bun, sunati-i ca sa va auda glasul, vizitati-i cat mai des. Sa nu va fie frica ca sa va imbratisati MAMA,TATA,sora si fratele,copiii sau nepotii.Imbratisati-i cu toata dragostea,cu toata iubirea sufleteasca si spuneti-le cat de mult ii iubiti si cat de dor v-a fost de acea imbratisare calda si de vorbele dulci ale Mamei sau ale Tatalui.
Credeti-ma ,ca vine o vreme in care nu o sa mai puteti face acest lucru divin pentru inima si pentru suflet. Rand pe rand cei dragi pot pleca din aceasta lume,fara ca sa stim ziua sau anul cand vor pleca, si-atunci tare vom regreta si ne va durea sufletul si inima, ca nu le-am spus cat de mult ii iubim si cat de dor ne-a fost de ei in fiecare clipa.
Asadar dragilor, nu mai amanati nicio clipa ,ci faceti-va timp ca sa vorbiti cu cei dragi si scumpi inimii voastre. 
Eu va spun toate acestea din dureroasa experienta pe care am trait-o cu parintii mei, cu fratii care au plecat la Domnul ,in numar de 5 in doar 3 ani de zile.
Stiu ca sunteti departe de Tara, pentru ca asa e viata de acum,trebuie sa supravietuim numai daca lucram inafara tarii in care ne-am nascut, dar sa nu-i uitam pe cei dragi si scumpi inimii noastre,ramasi acasa. Ei nu au nevoie numi de bani,ci au neaparata nevoie,de dragostea si de iubirea noastra,de glasul nostru dulce al nostru care ,le spune cat de mult ii iubeste si cat de tare le este dor de ei,de casa parinteasca.
Cu speranta si cu nadejdea in inima si-n suflet ca v-au fost de folos cuvintele mele, va spun ca intotdeauna,cu dragoste,Maria.
P.S.
Pe Mama o chema Elena si era nascuta pe 8 Noiembrie in ziua Sfintilor Arhangheli MIHAIL si GAVRIIL,iar pe Tata VASILE si era nascut pe 1 Ianuarie ,in ziua SFANTULUI VASILE CEL MARE !







Enter

Bogdan


Enter

Bogdan


4 comentarii:

  1. Dumnezeu să-l odihnească doamna Maria,semanati cu mama dv.
    Sa fiti sigură că veghează asupra dv.din CERUL sfânt.
    Ce este mai multă bucurie pentru un părinte când vede copilul lui bine și în armonie cu toată creația lui Dumnezeu și Maica Domnului.
    Se bucura doamna Maria si va ajuta de acolo de unde sunt.
    Va spun din experiența.
    Atât mi este de dor doamna Maria de părinții mei de soț și dr bunicii.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului s-ai odihnească acolo unde luminează lumina fetei sale si pe noi in pocainta ne primește.
    Este greu doamna Maria dar asa vrea Dumnezeu el este stăpânul nostru.
    TATAL NODTRU.🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe parintii si cei apropiati care au plecat Dincolo!
    Parintii dv erau nascuti in zile foarte mari, de sarbatori asa mari. Numai Dumnezeu stie de ce au plecat asa repede, pe neasteptate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi doresc tare tare mult sa îmi mai îmbrățișez scumpul meu tătic.....așa s-a întâmplat la mine , ultima îmbrățișare I am oferit o in ziua când a plecat printr-un tragic accident în Iași ...de atunci iubirea mea fata de Dumnezeu este imensa pt ca știu că va veni Mântuitorul nostru și atunci îl voi reîntâlni și pe taticul meu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine semănați Doamna Maria mamei dvs.Dumnezeu să-i odihnească în pace .Ce bine Doamna Maria că dvs.puteti săi mai vedeți dincolo .Așa va mai alinați dorul de ei.

    RăspundețiȘtergere