sâmbătă, 15 ianuarie 2022

POMI INFLORITI , ACOPERITI DE ZAPADA !

                                 14 Ianuarie 2022,ora 6,18 !

                                   Dragii mei, 

In aceasta dimineata, ma trezeste o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata sub un Cer de ziua,o livada mare in care, pomii erau toti infloriti.

Numai ca, peste toti pomii infloriti,se asternuse o zapada proaspata de circa 5 cm.


.
Dragii mei, din nefericire,vom trai astfel de zile,vom auzi de o astfel de vreme de iarna,desi pomii vor fi infloriti.
De prin ograda lor, oamenii dadeau zapada proaspat cazuta,cu lopata,atat era de mare in curte.
Zapada asternuta peste pomii infloriti, va duce la caderea florilor,respectiv ,la lipsa fructelor in zona in care va cadea aceasta zapada.
S-au schimbat vremurile,s-au schimbat vremile(anotimpurile),si nu in ultimul rand,s-au schimbat si oamenii,in sensul ca, nu mai stiu de Dumnezeu,nu mai stiu de Maica Sfanta, si nu mai au iubire fata de Aproapele lor.
Iar Bunul Dumnezeu ,ne da toate dupa schimbarile noastre interioare,sufletesti.
Daca nu ne vom indrepta sufleteste,daca nu vom pazi si implini Poruncile Lui Dumnezeu,atunci,ne meritam soarta.

Cu dragoste,Maria.



6 comentarii:

  1. Asa este doamna Maria aveti dreptate
    Din pacate ce se spune in cărțile sfinte se adevereste
    Vai de tineri când vor muri bătrânii
    La noi inca se mai păstrează credința creștină, mulți tineri la biserică cea ce este un lucru bun.
    Mai scrie ca veti cunoaste vara după frunzele pomilor,din pacate acolo se ajunge de se împlinește cuvântul lui Dumnezeu.
    LA noi a bătut un vânt de am zis ca ne ia cu totul.
    Ne saturam de rau in 5-10 minute dar o viață veșnică in suferință
    Este bine sa ne rugam la Bunul Dumnezeu și Maica Domnului să ne miluiasca pe noi pe toți fii LUI.
    O zi binecuvântată tuturor 🙏🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o valoare a muzicii românești va trece la Domnul de covid. H. M.. Cine urmează!?

      Ștergere
  2. Interesant ca am avut si eu acest vis. In schimb eu am mai visat cum taranii fugeau sa aseze prelate peste livezi si patulii de ceapa si cartofi ca sa nu fie inundate si acoperite cu zapda.

    RăspundețiȘtergere