luni, 2 martie 2020

RUGACIUNEA TATAL NOSTRU , ASA PRECUM ESTE ÎN CERURI !

                                          
Image result for maria ghiorghiu rtv antena 3

                                 Dragii mei,

În aceasta seara am sa va spun cum este corectă Rugaciunea Tatal nostru .
Aici mai jos, Rugaciunea Tatal nostru asa cum exista in CARTILE BISERICESTI.
Iata:


Tatal Nostru


Tatal nostru
Care esti in ceruri
Sfinteasca-se numele Tau
Vie imparatia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in cer asa si pre Pamant
Painea noastra cea de toate zilele 
Da-ne-o noua astazi
Si ne iarta noua gresalele noastre
Precum si noi iertam gresitilor nostri
Si nu ne duce pre noi in ispita
Ci ne izbaveste de cel rau
Ca a Ta este imparatia
Slava si puterea
In numele Tatalui
Al Fiului 
Al Sfantului Duh
Amin.
.

Acum însă,o sa scriu mai jos Rugaciunea Tatal nostru asa cum mi s-a descoperit mie de MANTUITORUL HRISTOS .
Iata:
                       

                         Tatal nostru !


Tatal nostru
Care esti in ceruri
Prea Sfant este Numele Tău,
Vie Împaratia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in Cer asa si pre Pamant.
Painea noastra cea spre fiinţă
Da-ne-o noua astazi,
Si ne iarta noua gresalele noastre
Precum si noi iertam gresitilor nostri.
Si nu ne lăsa pe noi, sa cadem în ispită
Ci ne izbaveste de cel rau.
Ca a Ta este Împaratia
Puterea si Slava 
A Tatalui si-a Fiului ,si-a Sfantului Duh ,Amin!

Prieteni dragi, eu mi-am facut datoria de suflet si-am scris Rugaciunea Tatal nostru asa precum mi s-a grait de la Duhul Cel Prea Sfant.
Dar fiecare dintre noi poate sa se roage asa cum simte in inima si-n suflet.
Nu este gresit in niciun fel! 
Dumnezeu vrea inima noastra din care ,sa iese cuvintele pentru Rugaciune.
Degeaba le spunem după Cărti, daca nu le simtim cu inima si cu sufletul,daca nu le traim cu toata fiinta noastra Rugaciunea nu ajunge la Dumnezeu. Ci o spunem asa ,doar ca sa zicem ca ne-am rugat.
Atunci cand ne rugam, trebuie sa simtim in inima noastra si-n sufletul nostru ca vorbim cu cel mai bun Prieten ,si ca ne usuram sufletul  spunandu-i tot ce ne doare,tot ce ne supăra.
Gandul nostru sa fie la Chipul Celui la care ne rugam,iar inima noastra sa fie pplina de iubirea ce I-o purtam.
Iata dragilor un articol in acest sens:

DUMNEZEU POATE FI VĂZUT DE OAMENI !!! NU ESTE ADEVĂRAT ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../dumnezeu-poate-fi-vazut-de-oame...

Translate this page
Dec 18, 2015 - NU ESTE ADEVĂRATCEEA CE SCRIE ÎN CĂRTILE SFINTE, CUM CĂ , DUMNEZEU NU POATE FI VĂZUT , SI CĂ NIMENI NU L-A VĂZUT VREODATĂ ! Dragii mei, Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că : DUMNEZEU nu poate fi văzut de ...
DUMNEZEU  POATE  FI  VĂZUT  DE  OAMENI !!!  NU  ESTE  ADEVĂRAT CEEA  CE  SCRIE ÎN CĂRTILE  SFINTE, PRECUM CĂ  , DUMNEZEU NU POATE  FI  VĂZUT  SI CĂ NIMENI  NU L-A VĂZUT  VREODATĂ !

                                              Dragii mei,

    Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că :
DUMNEZEU  nu poate fi văzut de oameni si ca nimeni nu L-a văzut vreodată !
Am curajul să spun si să sustin cu pretul vietii mele la nevoie ,faptul că :

DUMNEZEU  poate  fi   văzut de noi FIII  SĂI !!!
Dumnezeu  poate fi văzut de fiecare dintre noi, daca suntem buni si avem CREDINŢĂ tare în EL si-n Măicuţa  Domnului !
    
                          Image result for SFANTA TREIME

                                     Dragii mei,

În toate Cărţile Religioase se specifică în mod constant că, pe DUMNEZEU  nu L-a văzut nimeni vreodată şi că nu poate fi văzut.
Nu aş dori să fiu înţeleasă greşit, să fiu judecată ca si cum aş fi lipsită de modestie sau ca nu am smerenie. Dimpotrivă ! 
 Doresc să vă spun că, atunci când a noastră Credinţă în DUMNEZEU este de neclintit, putem să-l vedem pe DUMNEZEU !
Şi am să vă povestesc !
Era in vara anului 2013, într-o seară târzie.
Singură în camera mea stăteam în genunchi şi mă rugam la DUMNEZEU  TATĂL.
Eram tare tristă în acea seară şi mă rugam cu lacrimi şi-L imploram pe DUMNEZEU  TATĂL şi pe DUMNEZEU  FIUL, ca să-mi audă Rugăciunea mea şi să mă ajute.
Brusc, ochii mei mi se închid fără  voia mea,iar Cerul se deschide !
Văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastră ,şi care Cer ,se dă deoparte ca o cortină şi astfel , apare un alt Cer, un Cer numai al LUI  DUMNEZEU.
Acest Cer din Cer, avea culoarea albă stralucitoare foarte.
Aici ,în Cerul alb văd TRONUL LUI  DUMNEZEU !  

TRONUL  PREA  SFINTEI  TREIMI !

Aici,vedeam pe Însuşi - PREA  SFÂNTA  TREIME  aşa cum o cunoaştem cu toţii din SFANTA  ICOANA. 
Image result for SFANTA TREIME
                   
Numai că ,strălucirea TRONULUI , stralucirea Lui  DUMNEZEU  TATĂL,a Lui DUMNEZEU  FIUL si a SFANTULUI  DUH era orbitoare.
În timp ce priveam uimită la PREA  SFANTA  TREIME, continuam să mă rog  şi să-L implor pe DUMNEZEU  TATĂL , ca să mă ajute în Rugăciunea mea, ca să audă Rugăciunea mea.

                           Image result for SFANTA TREIME
Într-o clipă, DUMNEZEU  TATĂL îşi apleacă urechea SA înspre mine şi pune MÂNA  SA  aplecata spre mine,la urechea Sa dreaptă.
DUMNEZEU  TATĂL face căusul palmei Sale sub formă de pâlnie, şi vedeam fraţilor , vedeam cum ajungeau cuvintele mele direct in urechea LUI DUMNEZEU.
De la mine şi până la DUMNEZEU s-a întins o punte  de lumină  albă. Pe această punte de Lumină  albă, cuvintele din Rugăciunea mea urcau la DUMNEZEU, sub forma de cerculeţe, cerculeţe neîntrerupte, ca un lanţ de cerculeţe bleu ce se suprapuneau precum niste bule de aer.
Precum iese aburul dintr-o oala sub presiune ,aşa urcau acele Cerculeţe bleu şi ajungeau şi treceau prin MÂNA TATALUI CERESC facuta pâlnie ,direct în  urechea LUI  DUMNEZEU. 
Ca de un magnet puternic ,aşa erau de atrase cuvintele mele prin Mâna făcută pâlnie deasupra urechii drepte, a LUI  DUMNEZEU  TATĂL.
Totul a durat câteva secunde bune, timp în care ,lacrimile îmi frigeau obrajii, iar sufletu-mi era la DUMNEZEU.
Îmi doream din inimă ca să nu se mai termine aceasta dumnezeiasca MINUNE.
Dar aşa precum au apărut, tot aşa au şi dispărut, adica ,ca şi prin topire .
Dragii mei,am simţit în suflet cu adevărat că DUMNEZEU  este cu noi şi întru noi.
Chemaţi dragii mei pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI în ajutor, şi veţi vedea că vi se va descoperi fiecăruia după CREDINŢĂ şi după Dragostea ce I-o purtaţi în inimă şi-n suflet.
Sa nu credeti in aceste cuvinte pe care le citez din:


„Atât cât sunt în lume, Lumină a lumii sunt“ - Ziarul Lumina


ziarullumina.ro/atat-cat-sunt-in-lume-lumina-a-lumii-sunt-101580..
 "Pe Dum­nezeu a-L vedea nu este cu putinţă oamenilor, spre care nu cutează a căuta oştile în­ge­reşti; iar prin tine, Preacurată, s-a arătat oamenilor Cuvântul în­trupat, pe Care slăvindu-L, cu oştile cereşti, pe tine te fe­ri­cim."
Fratilor,
DUMNEZEU poate fi vazut de oameni buni si cu suflet mare,de oameni obisnuiti si de cei fara de carte, numai cu Voia Sa de a se descoperi Fiilor Sai.

                                 Cu dragoste, Maria.


   Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 




Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 




4 comentarii:

  1. Câteodată suntem așa de nepăsători, Dumnezeu este în tot și în toate, într-o gaza, într-o floare, într-un copac, într-o rază de soare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este doamna Maria.
    Doamne mare e puterea Ta Doamne.
    Dacă pot sa traiesc numai puterea lui Dumnezeu ma ajuta si nimic altceva.
    Asa este doamna Maria se simte puterea lui Dumnezeu și Maica Domnului a Sf.Treimi.
    Doamne nu stiu cum sa multumesc DOMNULUI,pentru toate cate ni le da.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. cei care sunt indoctrinati nu vor spune rugaciunea decat asa cum este scris in carti-dar nu e gresit nici cu -nu ne lasa pe noi in ispita-DUMNEZEU NU DUCE IN ISPITA-IL LASA PE VRAJMAS SA-SI FACA TREABA -PT CA ESTE LASAT TOT DE DUMNEZEU-atunci vedem cinese lasa inselar-omul e dual-ca dovada ca fiecare barbat sau femeie are ambii hormoni=masculin si feminin=dualitate

    RăspundețiȘtergere