joi, 4 septembrie 2014

UN POSIBIL COD ROŞU DE INUNDAŢII , ŞI ALUNECĂRI DE TEREN !

                                      Zori de 4 Septembrie 2014 ,ora 3,15 !

                                          Dragii mei, 

Cu siguranţă multi dintre voi dormiţi la aceasta oră şi foarte bine faceţi.
Eu însă ,mă rugam la această oră târzie, şi în timpul Rugaciunii mele, aud un glas fraţilor care strigă cu disperare aşa :

                      "Văleu ! Aoleu !Aoleu !"

Clipă în care dragilor, vad cu ochii închişi spre nord-vest, o zonă împădurită ,ca de munte.
La poalele muntilor erau multe locuinţe, multe case şi vile frumoase.
Brusc ,văd cum ditamai Vila cu 1 sau 2 etaje, alunecă fratilor de pe marginea muntelui, asa cum alunecam noi când cădem pe gheaţă, şi fără să vrem facem şpagatul.  
Glasul striga ,văleu şi aoleu, dar Vila aluneca la vale, precum schiorii pe munte.
Din nefericire dragii mei, este foarte posibil ca să auzim că s-a instalat deja, Cod Roşu de Inundatii si alunecări masive de teren.
Ce putem face ? Din calea la astfel de dezastre catastrofale, nu prea putem ca sa ne ferim.
Dar prin Rugaciune curata,catre Dumnezeu şi Maica Domnului, putem schimba tot acest rău în bine.
Prin faptele noastre de milostenie faţă de cel necăjit şi oropsit, putem sa dobandim un loc , împărăţia  Lui Dumnezeu. 
                             Cu dragoste, Maria. 
 

Un comentariu: