joi, 25 ianuarie 2018

UN SEISM ADEVARAT, ÎN ORIENTUL EXTREM !


                               25  Ianuarie 2018,ora 4,34 zori de zi ! 

                                         Dragii mei,

În aceasta dimineata m-a trezit un glas, care spunea asa:

                        " Nu am avut timp !
                   Nu am putut sa ma ocup de un Seism".

Clipă în care,vad stand cu ochii inchisi,văd scris in noapte ,în aer,cu litere albe de mână,vad scris asa:

                      "Seism adevarat!"

În aceasta clipă dragii mei, ma intrebam in gandul meu,oare unde o fi acest SEISM ADEVARAT? 
Si ziceam fara cuvinte:

                 Dar de ce nu -mi spui si locul?
                Unde va fi acest SEISM ?

Clipă în care ,vad ca un munte mai mic,sau ca un deal, care se cutremura mult,mult de tot. Cutremurul se manifesta precum valurile apei care se agita pe timp de furtuna.
Eu vedeam acest Cutremur mai intens si cu o durata de timp mai mare,dar nu stiam unde se va produce si ma framantam în sufletul meu.
Iar un glas imi raspunde la intrebarea mea,chiar daca cu întârziere,îmi spune asa:

                      "Extremul Orient!
                În Orientul Extrem !" 

Dragii mei,vom auzi de un astfel de Cutremur adevarat,un Cutremur mare ce se va produce in EXTREMUL ORIENT.
Glasul spunea ca,nu a avut inca timp de acest Cutremur.
Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de provocarea unui SEISM ADEVARAT ,datorat unui posibil Test al BOMBEI  cu HIDROGEN, de catre Coreea de NORD.
Iata:

Coreea de Nord testeaza bomba cu hidrogen in 2018: "Suntem o putere nucleara invincibila"

de Redactia Ziare.com
Sambata, 30 Decembrie 2017, ora 16:55

Coreea de Nord testeaza bomba cu hidrogen in 2018: "Suntem o putere nucleara invincibila"Foto: Arhiva Hepta.ro
Dupa ce lansarile de rachete din 2017 au speriat multi oameni si au dus la exercitii in tarile din raza de actiune a acestora, Phenianul a anuntat ca testele nucleare vor continua si in anul 2018.
Regimul lui Kim Jong Un a laudat toate testele nucleare si cele cu rachete care au avut loc in acest an, declarand statul comunist o putere nucleara "invincibila" si "responsabila", transmite presa nord-coreeana de stat, citata de International Business Times.

Nord-coreenii au transmis lumii "sa nu se astepte la vreo schimbare in politica" tarii. "Entitatea sa ca putere invicibila nu poate fi nici subminata, nici eliminata", a adaugat agentia nord-coreeana de presa.

In raportul dat publicitatii sambata, este prezentata dezvoltarea unor noi arme, inclusiv o racheta balistica intercontinentala capabila sa atinga Statele Unite, dar si testarea unei bombe cu hidrogen.

Phenianul a efectuat 16 teste cu rachete in acest an, iar pe 3 septembrie a efectuat cu succes al saselea si cel mai puternic test al unei bombe cu hidrogen.

Citeste si:



Dragii mei, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului pentru Pace,pentru Credinţă si Dragoste între Popoare, pentru a ne păzi de tot felul de Catastrofe care ar provoca pierderi de vieti omenesti si suferinţă cumplita.
Sa-L chemam pe Bunul Dumnezeu in ajutorul nostru, sa ne rugam Prea Curatei Fecioare Maria ca sa ne acopere cu Prea Sfant Acoperământul Său.
Sa facem fapte bune fratilor si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine. 
Numai asa dragii mei,vom dobandi un loc în Împăratia Cereasca si ne vom mantui sufletul.
                                 Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Este foarte bine sa detina si ei arme nucleare toate tarile ar trebui sa detina

    RăspundețiȘtergere
  2. VAI DE SUFLETELE NOASTRE SA DORIM ARME NUCLEARE asta inseamna sa ne dorim moartea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omenirea este virusata 01:03. Acesta este rezultatul "jocului" mintii. Mintea omului, a luat-o razna. Nebunia a ajuns sa para normalitate. Acestea sunt rezultatele. In loc sa fie sufletul cel care dicteaza a ajuns mintea sa fie cea care hotaraste. Sa nu ne miram de acest tablou din prezent.
      Omul a uitat ca este om, in prezent el se comporta precum un robot. Exact ce si-au dorit altii. Iar acesti altii sunt periculosi caci sunt nonumani.
      Ei au introdus virusul iar acum culeg roadele.
      Omul nu se poate elibera decat daca se introarce sa traiasca "in suflet" nu "in minte" .

      Ștergere
  3. ADEVARAT ESTE 26 IAN 11:24-am uitat ce menire avem in lume si sa ne punem intrebarile esentiale ale vietii-DE UNDE VENIM? SI INCOTRO NE INDREPTAM? si vorba romanului MINTEA TE MINTE sa aveti sanatate si pace sufleteasca

    RăspundețiȘtergere
  4. http://romanialibera.ro/international/pamantul-se-zguduie-incontinuu-seism-de-peste-6-grade-in-rusia-706911

    RăspundețiȘtergere