miercuri, 24 ianuarie 2018

CUMPLIT ! ATENTATUL TERORIST S - A ADEVERIT A DOUA ZI !

               DUMNEZEU sa-i ierte si sa-i odihneasca în pace !
                           Image result for cruce

                                              Image result for LUMANARI.

                                                        DRAGII MEI,


Scriam în 22 Ianuarie 2018, un articol cu titlul din linkul de mai jos:

Dumnezeu există - Mărturii.: ATENTAT TERORIST ???

mariaghiorghiu.blogspot.com/2018/01/atentat-terorist.html
Translate this page
2 days ago - ATENTAT TERORIST ??? 22 Ianuarie 2018,ora 16,51 ! Dragii mei, În aceasta după amiaza in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas de femeie care spune cu satisfactie personala asa: "Noi am operat ! Noi am operat ieftin şi brusc !" Clipă în care dragilor, vad o incapere intunecoasa,iar in mijlocul încaperii ...
Iata si cumplita Informatie:

Search Results

MASACRU în Libia! Cel puțin 33 de persoane au fost ucise într-un ...

https://www.publika.md › Știri › Externe
Translate this page
6 hours ago - Cel puțin 33 de persoane au fost ucise și alte aproximativ 50 au fost rănite într-un dublu atac cu bomba produs în orașul libian Benghazi, scrie ... După 10-15 minute, în condițiile în care forțele de securitate și echipele medicale se aflau la fața locului, o explozie mult mai puternică s-a produs pe partea ...

Asa cum veti vedea ca scrie in articol, din păcate,ATENTATUL  TERORIST a avut loc întocmai.
În Mesaj se spune:

                    "Noi am operat ! 
                Noi am operat ieftin şi brusc !"

Ieftin s-a operat dragilor, pentru ca s-au folosit două hârburi de masini ; deci, nu i-a costat mult. 
Iar brusc,pentru ca EXPLOZIA masinilor a fost brusca; nimeni  din cei multi ,nu bănuiau ca daca vor trece pe acolo după ce au fost la RUGACIUNE, vor muri brusc in clipa urmatoare.
Nu stiu fratilor,nu stiu cum de -i mai rabda Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,pe cei care fac astfel de crime. Este peste puterea noastra omeneasca de a intelege.
Este strigator la CER..
Iata si articolul meu mai pe larg:

                                     22  Ianuarie 2018,ora 16,51 !

                                             Dragii mei,

În aceasta după amiaza in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas de femeie care spune cu satisfactie personala asa:

                "Noi am operat ! 
                Noi am operat ieftin şi brusc !"

Clipă în care dragilor, vad o incapere intunecoasa,iar in mijlocul încaperii vad o femeie îmbrăcata cu un palton negru.
Toate hainele acestei femei erau negre, până si mănuşile-i erau negre.
Femeia isi trage bine mănusile pe mâini, era echipata de plecare, semn ca treaba-i reusise.
Dragii mei, pe mine aceste cuvinte, precum si acea femeie care a zis ca a operat ieftin si brusc,m-au dus cu gandul la un posibil atentat terorist.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa fie cu noi toti, si sa ne apere de toate cele rele. Amin!
                                          Cu dragoste,Maria.

     Iata si tragica Informatie:


                       Image result for LUMANARI
                                                   
.

Zeci de morți după un dublu atentat comis în orașul libian Benghazi

Cel puțin 33 de persoane au fost ucise și alte câteva zeci au fost rănite într-un cu dublu atentat cu mașină-capcană comis în orașul libian Benghazi.
Prima explozie s-a produs în apropierea unei moschei, în timp ce enoriașii părăseau lăcașul de cult după rugăciunea de seară, relatează Euronews.
15 minute mai târziu, un alt vehicul a fost detonat în zonă.
Fără a fi deocamdată revendicate, atacurile au pus capăt calmului relativ din Benghazi, al doilea oraș al Libiei, o țară măcinată de război în ultimii 3 ani.

14 comentarii:

  1. Iată dragii mei cum DUMNEZEU PĂMÂNTUL a proiectat în relief ROMÂNIEI,BULGARIEI ȘI UCRAINEI chipul unui mare conducător DAC,DECEBAL.Asta vă ofer eu cu ocazia Mici Uniri în poza de la avatar și video:
    https://youtu.be/eQCfjt7xAzg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce imaginatie ai omule!??
      Unde vezi tu un chip si mai ales pe Decebal?
      Daca vrei sa arati ceva fa un efort si pune o foto la rezolutie si marime acceptabila si nu icoane pe monitor!

      Ștergere
    2. https://youtu.be/eQCfjt7xAzg

      Ștergere
    3. Dragomire,aveam pretenții de la tine.nu ști să deschizi un link?sau nu ai citit comentul meu până la sfârșit?

      Ștergere
    4. Dragomire dacă nu reușești să deschizi link-ul încearcă pe facebook:Madus Madusinut Madusidarie

      Ștergere
    5. Io ti-am zis ca ai multa imaginatie, scrie scenarii de filme!

      Ștergere
    6. Nu e nici o imaginație Alexandru.sunt bolnav.sunt sensibilitic.boala asta este programată odată la câteva mii de ani unui singur om.ști ce înseamnă să fi sensibilitic?înseamnă că toate simțurile mele sunt conectate la memorie.ex:dacă îmi dai să gust dintr-un fruct "contrafăcut" și îmi spui că este natural,în momentul în care am mușcat din el toate simțurile mele caută în memorie gustul fructului natural pe care l-am gustat într-un trecut chiar și în altă viață,detectând faptul că am fost mințit chiar dacă numai o moleculă a fost schimbată >n fructul pe care m-i l-ai dat să-l gust.Eu nu pot fi mințit pt că matricea DUMNEZEU PĂMÂNTUL așa ma programat....

      Ștergere
    7. Păcat însă căci mulți considerați ceea ce v-am transmis o elucubrație.dar stați liniștiți căci dintotdeauna cineva aici sus v-a iubit pe voi românii...

      Ștergere
    8. Madus, daca tu esti "sensibilitic", inseamna ca cunosti gustul adevarat al țărânei. Sunt ceva modificari in gust?!?


      Ah, inca ceva. Te lauzi ca nu poti fi mintit....

      Dar...incornurat...ai fost?

      Ștergere
    9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Uf doamna Maria Doamne oameni fara Dumnezeu. Vai de cei care mor si vai si fe cei care raman bietii oameni. Doamna Maria stau si ma gandesc si zic. Pana cand? Doamna Maria ce pot sa mai zic? Toata viata mea am iubit oamenii si lucrez cu oameni sincer nu stiu cum sa ma pun in slujba lor sa le fie bine si ma bucur din suflet cand pot sa fac ceva pentru cineva. Sa stiti ca si eu am parte de oameni buni. Adevarat cu ce masura dai cu aceia primesti. Dumnezeu sa odihneasca pe cei care au murit in acest atentat. Cu drag doamna Maria si Bunul Dumnezeu sa fi cu noi cu toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cumplit! Offff... :((
    Dumnezeu sa ii odihneasca in pace.
    Doamne Bun si iubitor, iarta-ne si apara-ne de tot raul!
    Sarut mana, dna Maria! Dumnezeu sa va ocroteasca!
    Cu respect, L.R.N

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum aproximativ o saptamana poate mai mult.S a adeverit si prabusirea avionului cu 239 de persoane..păcat de pasagerii aceia si familiile lor.T.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa fim seriosi!! in Libia nu eista zi sa nu fie atentate-ma asteptam sa ziceti nu de cele arabe -de tarile celelalte dar sa ne fereasca DOMNUL

    RăspundețiȘtergere