miercuri, 30 august 2017

ISRAEL ! MAREA MINUNE DIN TIMPUL CĂLĂTORIEI !

2 Mai 2017,ora 7,45 dimineata !

Dragii mei,

În aceasta dimineata ma aflam in AUTOCARUL cu PELERINI , întorcandu-ne spre casă.
Aveam foarte mult de mers pâna la Aeroportul din TEL AVIV denumit si Ben Gurion, de unde trebuia sa luam Avionul spre Romania.
Am mers toata ziua cu Autocarul ,dar in drumul nostru ne-am mai oprit si -am vizitat multe obiective turistice.
Image result for ISRAELImage result for TRICOLOR ROMANIA
Si stand asa in AUTOCAR, privind pe geamul langa care aveam locul,apare in mod miraculos în faţa noastra o LUMINA alba stralucitoare,Lumină ce a luat forma unui Tunel, prin care treceam chiar noi cu AUTOCARUL.
Eram invaluiti de acel tunel de lumina alba si stralucitoare. Pelerinii din Autocar nu vedeau aceasta MARE MINUNE,ci numai eu vedeam toate prin câte treceam.
Deci,continuam sa fiti ocrotiti de acel tunel de Lumina alba, iar Autocarul mergea prin mijlocul Luminii albe si stralucitoare foarte,când la un moment dat,tunelul de Lumina alba se termină ,si vad la capatul lui o alta Lumina dar de culoare albastra si stralucitoare ,precum oglinda.
În clipa când, tunelul de lumina alba si stralucitoare a ajuns langa Lumina albastra stralucitoare, (Lumina albastra sub forma de RAZE dense) Lumina alba ne-a dat in primire as putea spune,după care aceeasi Lumina alba a disparut.
Prieteni dragi,pot sa va spun că, noi am fost ocrotiti în continuare de LUMINA albastra stralucitoare ,tot timpul cât am mers cu AUTOCARUL.
Vedeam in faţa Autocarului ,Lumina albastra si stralucitoare ca de oglinda,vedeam cum înainta în faţa noastra si nu se departa de Autocar.
La prima oprire  a Autocarului Lumina albastra a disparut,iar noi ne-m continuat pelerinajul in TARA SFANTA,fara ca sa ni se intample ceva rău. Spun asta ,deoarece,pe strazile Tarii Sfinte erau soldati cu pusca pe umar si cu degetul pe tragaci,iar Avioanele de lupta zburau deasupra noastra.
Am fost apărati si ocrotiti in fiecare clipă fratilor.
 Va amintiti cu siguranta de articolul in care scriam de MUNTELE SINAI,unde se aflau si aici soldati civili cu multe arme la brâu ascunse.
Dar BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI ne-au ocrotit si ne-am intors cu bine in Romania Duhului Sfant,în ROMANIA VIITORULUI al Doilea Nou IERUSALIM, despre care veti afla toate MINUNILE ce urmeaza a avea loc,in CARTEA cu acelasi nume:
           România  Viitorului al Doilea Nou IERUSALIM , Carte va vedea Lumina tiparului cât de curand.
Iata doar doua linkuri din cele multe, cu acest titlu:

ACEASTA-I ROMÂNIA ! ROMÂNIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../romania-aceasta-i-romania-romani...

Translate this page
Jul 7, 2017 - ROMÂNIA fratilor,va fi VIITORUL al DOILEA IERUSALIM, asa cum se numeste si CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, volumul 2, pe care o ...

IERUSALIM ! ROMÂNIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM ...

Translate this page
Aug 19, 2017 - IERUSALIM ! ROMÂNIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM ! IERUSALIM !ROMÂNIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM

Cu dragoste,Maria.

1. Duhul Sfânt v-a ocrotit, Doamne ajuta �� multa sănătate și liniște sufleteasca �� Doamne ajuta ��

2. Am visat cu ani in urma ca zburam alaturi de o entitate(probabil un inger) deasupra Americii mai precis a New-York-ului caci am vazut statuia Libertatii cazuta la pamant iar aerul era de culoare galben -maroniu.In acelasi timp nu se mai vedea nicio cladire ca si cum fusesera rase de pe pamant era pustiu iar spiritul care ma insotea imi spunea ca ramasese doar st.Libertatii (cazuta la pamant)ca marturie ca acolo a fost o civilizatie.Asta mi s-a aratat despre viitorul Americii.Doamne aparane!

1. Anonim31 august 2017, 09:39, erai cu ingerul tau pazitor. Am avut si eu un vis candva in care parea ca zburam si ca ma insotea o entitate. Aveam sentimentul ca acea entitate imi purta mereu de grija intr-un anume fel adica era ca un fel de inger pazitor.

3. Doamna Maria tare ma bucur pentru dv. ca a-ti ajuns sa traiti ademenea minuni si mai ales ca a-ti vizitat locurile Sfinte ale Mantuitorului Nostru Iisus Hristos si Maicuti Domnului cu drag doamna Maria si multa sanatate si putere.