sâmbătă, 23 mai 2015

INUNDAŢII ! GRAVE INUNDAŢII !

                                                         23  Mai 2015, ora 6,20 dimineaţa !

                                            HRISTOS  S - A  ÎNĂLŢAT !
                                                     Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă trează fiind dragilor, mai stăteam puţin în pat, si admiram cu ochii închisi Tainele Cerului.
Brusc imi apare în faţa ochilor închişi , o întindere mare de Pământ la Nord - Est ,si chiar Sud - Est !
Dragii mei, un Râu ce curgea ca de pe un deal înverzit, şi care  s-a umflat dintr-o dată, după care şuvoaie, potop de apă mâloasă acoperea tot pământul cât vedeam cu ochii închişi.
Dragii mei, Apa mâloasa venea cu furie la vale, si era până sus la gardurile caselor din acele locuri. 
Aud un glas dragii mei, care spune :

              "Inundaţii  dezastruoase, catastrofale !".

   Din nefericire dragii mei, vom auzi sau chiar vom avea parte de Inundatii catastrofale; nu neaparat la noi România, ci oriunde s-ar produce pe acest pământ, tot ne doare inima pentru aproapele nostru...Dragii mei, toata lumea se asteapta ca sa murim de CUTREMURE ! Nu va fi aşa ! La noi în ROMANIA nu vor fi CUTREMURE  devastatoare. Dar pe glob vor fi CUTREMURE mari. De inundatii vom avea si noi parte, dar si de o seceta cumplită ! Sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA  DOMNULUI, ca sa fim păziti de aceste extreme al vremii, si neaparat sa incercam ,ca sa devenim mai buni si s-avem CREDINŢĂ fierbinte si nu caldicica ca apa de vara.
Asa sa ne ajute BUNUL  DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI.
                                Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu