joi, 10 decembrie 2020

URGENT ! LEMNE DE FOC ! DOAMNA MARIA HANDIC,ARE NEVOIE URGENTA DE LEMNE DE FOC !

                                                                           Dragii mei,

Majoritatea dintre noi toti,avem tot ce ne trebuie ca sa traim modest,bine si foarte bine.

Dar din pacate,exista si suflete care s-are bucura sa aiba macar un braţ de lemne,chiar de-ar fi, sa manance o data la 2 zile. Dna MARIA HANDIC a ramas in plina iarna (sta la munte ) fara un bra' de lemne. M-a sunat si plangea la telefon,spunandu-mi ca de-ar fi sa manance o data la 2 zile,dar macar sa-si pota incalzi oasele batrane si bolnave,sa poata incalzi pe baiatul dansei Claudiu cu grave probleme de sanatate.

.
Prieteni dragi,este LUNA marilor MINUNI ! In curand se va naste Pruncutul IISUS HRISTOS!
Haideti sa-i pregatim IESLEA cea curata,s-o incalzim daruind cate un banut pentru dna MARIA HANDIC ca sa-si poata cumpara cateva lemne ! 
Daruiti dragilor ! Daruiti din toata inima si veti fi fericiti stiind ca doua suflete necajite se vor incalzi din DARUL vostru de suflet!
Cine daruieste,Lui Hristos daruieste si astfel va dobandi IMPARATIA CEREASCA !
Iata cum  putem darui:

MARIA HANDIC !

RAIFFEISEN BANK

CONT DONATII -

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Iar telefonul doamnei este:

Telefon : 0725646379
Acesta ,este un comentariu al dnei Handic,de pe Blogul meu.E ca un strigat de disperare!


Doamne fereste! Nu stiu cum o sa ma descurc cu lemnele!Mi-am promis mie ca,nu am sa mai apelez ptr.nimic!Cum o vrea bunul Dumnezeu! Celor care m-au ajutat le multumesc din suflet!Handic M
                                                            Cu multumiri din inima 

si cu recunostinta pentru voi toti 
dragilor,Maria Ghiorghiu!

20 de comentarii:

  1. Mai degrabă ajuta un amărât,de cat cei care au mult! Cel amărât stie ce inseamna sa nu ai!Eu am spus că,nu voi mai cere si vreau sa ma tin de cuvant! Bunul Dumnezeu vede pe toata lumea! Faca-se voia Ta Doamne! Asta-i pe toti aceia care,m-au jignit foarte tare! Eu v-am iertat !Bunul Dumnezeu le vede pe toate! Doamne ajuta! Sa stiti ca,nu am scris sa cer nimic! Handic M

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai degrabă ajuta un amărât,de cat cei care au mult! Cel amărât stie ce inseamna sa nu ai!Eu am spus că,nu voi mai cere si vreau sa ma tin de cuvant! Bunul Dumnezeu vede pe toata lumea! Faca-se voia Ta Doamne! Asta-i pe toti aceia care,m-au jignit foarte tare! Eu v-am iertat !Bunul Dumnezeu le vede pe toate! Doamne ajuta! Sa stiti ca,nu am scris sa cer nimic! Handic M

    RăspundețiȘtergere
  3. A propus oare vreun politician( cu frica de Dumnezeu,cum zicea Vadim ca nu au) ca,in loc sa se cheltuie miliarde pe prostii impuse de altii,sa se construiasca locuinte pentru oameni ca doamna Handic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00.39 pai daca ai votat PSD de ce pesedistii nu au facut asta?

      Ștergere
  4. Vreun bogat dasta ar putea usor sa trimita un camion de lemne, e o nimica toata...tind sa cred ca nu de lemne e vorba aici, chiar asa nu se gasea nimeni sa trimita?
    Osre de ce nu ceri doamna lemne si dai contul; conturile nu cu lemne se alimenteaza... asta nu inseamna ca te cert Maria H. dar cred ca faci o greseala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nimeni nu-ti aduce nici un braț de lemne,fără să plătești! Un stanjen de lemne se consuma într-o săptămână,costa 1100 lei stânjeni! Stau intr--o zona rece! Lăsați răutățilo! Handic M

      Ștergere
    2. handic maria, nu ti-e rusine sa tot cersesti de la lume si apoi sa te si ratoiesti la ei? Cere de la PSD ca te inchinai la ei ca la Dumnezeu!

      Ștergere
    3. Am vrut să scriu o luna!a Vs rog sa ma iertati@ Handic M

      Ștergere
  5. si inca ceva Maria H.- sa zici ,,bunul'' Dumnezeu este o greseala !!!!!cand zici Dumnezeu este suficient pentru ca inseamna fix si acelasi lucru !

    Dumnezeu nu este altfel decat Bun,Bland si toate celelalte de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim11 decembrie 2020, 20:36
      Nu este absolut nicio greseala ! Este minunat sa spunem BUNUL DUMNEZEU,MULT PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU ! Arata IUBIREA ce o avem in suflet si in inima noastra ! Deci,categoric nu e nicio greseala,ci dimpotriva ,Ii este bineplacut BUNULUI DUMNEZEU astfel de cuvinte si partea noastra !

      Ștergere
    2. Da, de parca ar fi și un Dumnezeu rău!

      Ștergere
    3. În mod cert,nu am gresit! Asa simt si asa ma exprim! Handic M

      Ștergere
    4. Nu este gresit sa se spuna asa. Nu ii mai corectati in mod rautacios pe ceilalti, 20.36!

      Ștergere
    5. Maria Ghiorghiu ce te mai fandosesti cu cuvinte bisericesti vechi, „bineplacut”! Exista si rauplacut? Vai de capul tau de mincinoasa ordinara!

      Ștergere
    6. Rusine sa-ti fie!Frumos si omenește ar fi,sa-i ceri iertare! Handic M

      Ștergere
  6. Urca in sus , inainteaza inainte..
    Este la fel,arata mai clar directia urcarii sau a inaintarii,asa o fi far i seipentru.
    Cont in lemne 3000kg uscate,la poarta, la masini galbenalbastre yungend Davai habe hands free from Oberstumfuhrer,ich
    HEIL HEIL HEIL !

    Das auto,galben blu, sinistren auto.
    Microbii vine si trece,culorile ramane.
    Este incredibil asa ceva in plina pandemie sa te apuci sa vopsesti masini...

    RăspundețiȘtergere
  7. Degeaba vedem cerul în fiecare zi,dacă nu vedem durerea celui de lângă noi! Handic M (citat :ARSENIE BOCA)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15.04 Extraordinar! Doar tu ai dureri pe lumea asta si lumea e obligata sa-ti dea tie bani pentru tot felul de motive inchipuite. Nu ti-e rusine? Sa-ti de sfanta de Maria Ghiorghiu ca tot se crede ea mai desteapta si mai curata ca toti. Daca e de partea hotilor din PSD o fi accesat si ea niste bani din bugetul tarii ca doar le facea propaganda pe aici. „Eu votez cu inima!” Cere de Veorica!

      Ștergere
  8. Nu-mi fac pacate ,din cauza ta! Ai grija de sufletul tau! Vei da socoteala! Handic M (De Maria Gheorghiu nu ti-e rusine sa o vorbesti de rau)!?

    RăspundețiȘtergere