joi, 24 decembrie 2020

SFANTA CRUCE DE FOC ,A IESIT DIN PIEPTUL LUI IISUS HRISTOS !

   Dragii mei, 


În aceasta noapte,in timp ce ma rugam la Bunul Dumnezu si la Maicuta Domnului ,am in faţa ochilor mei inchisi fara voia mea, un Cer de noapte si pe care Cer,stralucea o Cruce mare si rosie,o Cruce de foc.
In clipa urmatoare ,Il vad si pe Iisus Hristos  din pieptul Caruia ,iese aceasta Sfanta Cruce de foc.
Crucea de foc il inconjoara si astfel, Trupul Lui Iisus devine tot de foc,asa precum jaratecul din sobă.
Iisus Hristos cu Trupul de foc ,era rastignit pe Crucea de foc ,si astfel,stralucea pe Cerul de noapte pe care nu mai exista nimic.

Imagine similară.

Inchipuiti-va dragii mei ,ca priviti Cerul de noapte,si-n loc de stele si lună,vedeti o Cruce mare de foc cu Iisus Hristos cu trup de foc ,rastignit pe Cruce.
Aceasta stralucea pe Cerul de noapte!
Exista dragii mei in Ceaslov, o Rugaciune mai aparte in care se spune asa:
           Feriti-va sa va impartasiti nepregatiti ,căci Trupul Meu foc este ,foc care vă arde pe dinauntru!"

Dragii mei, sa respectam si noi aceasta Porunca, aceasta Rugaciune fierbinte, si sa fim intotdeauna pregatiti pentru a primi Sfanta si dumnezeiasca Impartasanie, cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos.
De vom respecta cele 10 Porunci dumnezeiesti, nu avem cum sa gresim dragii mei; vom fi pregatiti ca sa ne putem impartasi in fiecare clipa a vietii noastre.
Sa fim buni si milostivi,sa cerem ajutor divin oride cate ori suntem la necaz,dar sa nu uitam niciodata, ca sa multumim pentru toate cate am primit si primim in Dar de la Dumnezeu Prea Bunul si de la Maicuta Domnului.
                            Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu