joi, 3 decembrie 2015

ISLAMISTII VOR LUA NOI OSTATECI ,SI - I VOR DECAPITA !

                                                                3 Decembrie 2015,ora 15,35 !

                                                       Dragii mei, 

În aceasta dupăm amiaza ,desi eram cu ochii pe monitor,văd dragilor în  spatele meu,înspre Est,văd o încăpere în care erau doi oameni ţinuţi ostateci.
Pe un scaun, în mijlocul camerei ,stă legat de spătar ,un bărbat îmbrăcat în salopeta portocalie.
În faţa  ostatecului cu salopeta portocalie,stă un bărbat  cu un cuţit extrem de ascuţit în mâna dreapta.
Acest bărbat se apropie prin spatele ostatecului,si-i pune lama cuţitului la gâtul  lui,ca si cum ar fi fost un obiect,si nu un suflet de om.
 .
Călăul ,nu poartă mască,are până în 50 de ani, si este brunet.
Nu-l raneste pentru moment,ci întreabă pe un altul  ,pe care eu nu-l vedeam,il întreabă aşa :

                      "Pe cine eşti dispus să încerci ?
                 Pe ăsta ,sau pe celălalt ?"
 Şi arată cu acel cuţit, dincolo de scaunul cu ostatecul pe care îl vedeam. 
De aici am si dedus că ,în acea încapere mai era un ostatec.
Dragii mei,acesti călăi sunt lipsiti de inimă si nu au nicio frică de nimenea. Să ferească Dumnezeu, ca sa ajunga cineva pe mâna lor,căci nu mai scapă cu viaţă.  
Doamne,iarta-ne si ne păzeste de tot necazul si de tot răul. Amin !
                                           Cu dragoste, Maria.  
 

Un comentariu:

  1. http://stirileprotv.ro/stiri/international/dupa-zjihadi-john-zivan-jihadistul-cine-este-rusul-care-a-ajuns-calau-pentru-statul-islamic.html

    RăspundețiȘtergere