marți, 3 noiembrie 2015

INCENDIUL S - A ADEVERIT, DUPĂ DOAR DOUĂ ZILE !

                                                                         
                                                                   Dragii mei, 

Scriam în data de 31 octombrie 2015, despre un Incendiu la acoperisul unui bloc.
Luni am intrat in direct la Emisiunea AGENTUL  VIP, cu dl Cristi Brancu, in care am spus si-aici, ca va urma un INCENDIU la acoperisul unui bloc.
Acum dragilor ,iata si DOVEZILE  adeveririi a ceea ce mi s-a arătat, si a ceea ce s-a intamplat. 

AGENTUL VIP

Prietenul lui Alin Anastasescu, unul dintre patronii clubului Colectiv, îi ia apărarea: "Cine suntem noi să-l blamăm pe el?"

acum 13 ore Alin Anastasescu, unul dintre cei trei patroni ai clubului Colectiv, a fost reţinut pentru 24 de ore, în această seară. Bogdan Coman, un apropiat de-al lui, consideră că el nu trebuie să fie blamat. Bogdan Coman consideră că prietenul lui, Alin, a greşit, dar că este judecat prea...

Prima pagină / News Alert / Incendiu la un bloc din Târgu-Jiu!
Iata si artiolul meu :
                                   31 Octombrie 2015, ora 17,05 !
                                                  Dragii mei,

În aceasta seara , in tren aflându-mă si citind dintr-o Cărticică de Rugaciuni, văd brusc, deşi eram cu ochii pe Cărticică, văd spre Est un Bloc de locuinţe, de culoare albă, culoare deschisă la exterior, ce are circa 3 -4 etaje, poate numai două, nu stiu exact. Dar la acoperisul acestui Bloc, incepuse un incendiu devastator.


                                            Un incendiu în Massueville , Quebec , Canada.
Vedeam flacari si extrem de mult fum negru, pe toata lăţimea Blocului ,care era cu faţa spre Apus.
Incendiul începuse ,de sub acoperisul  Blocului.
Din păcate dragii mei, acum in prag de iarna, vom auzi despre acest Incendiu devastator, la acoperisul unui Bloc.
Unde si când anume, eu nu stiu a vă spune, căci nu mi s-a spus mai mult; dar asa va fi ,precum mi s-a arătat. 
                                         Cu dragoste, Maria. 

Si din nefericre s-a adeverit!

Iata si INCENDIUL  de astazi : 

Incendiu la un bloc din Târgu-Jiu!

Acoperişul unui bloc din zona Bulevardului Ecaterina Teodoroiu din Târgu-Jiu a fost cuprins de flăcări, în această dimineaţă. Însă, până la sosirea echipajelor de pompieri, focul a fost lichidat. Pagubele materiale nu sunt însemnate.



Incendiu la acoperişul unui bloc din Târgu-Jiu

Acoperişul unui bloc din Târgu-Jiu a fost cuprins de flăcări, în această dimineaţă. Pompierii au fost solicitaţi să intervină pentru stingerea incendiului, însă flăcările au fost stinse până ca aceştia să ajungă la faţa locului. Pagubele materiale sunt minore.

Incendiu in Targu Jiu

Pompierii au intervenit pentru stingerea unui incendiu la acoperisul unui bloc din zona Lau si Laura. Din fericire nu sunt victime si nici pagube materiale majore. Nu se stie deocamdata cauza incendiului. mai mult

Marti, 03 Noiembrie 2015, ora 13:27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu