sâmbătă, 14 noiembrie 2015

HAI , HRĂNIŢI -VĂ ! HAI, HRĂNIŢI-VĂ !

                                             6  noiembrie 2015, ora 6,10 dimineaţa !

                                                       Dragii mei, 

Tot în aceasta dimineaţă de 6 noiembrie 2015, la puţin timp după ce tocmai scrisesem ceva in caietul meu de suflet, aud un glas dragii mei, care strigă plin de ură asa :

                   "Hai, hrăniţi-vă ! 
               Hai ,hrăniţi-vă !

Iar un alt glas, spune dragii mei, spune cu sarcasm asa :

                      "Da ! Au venit ca să se distreze ! 
                   Au venit ca să se distreze !"

În aceasta clipă dragii mei, văd o Arenă spre Est, o Arena din aceea in care, călăretii ies la concurs de călarie.
Văd aici un cal frumos, sur, iar pe cal, văd o persoana care il ţine de căpăstru !
La  un moment dat, calul se opreste ca si cum ceva l-ar fi speriat, si se culca cu partea din faţă la Pământ.
Aici totul se termină, iar eu ma grabesc ,ca sa scriu cat mai repede in caietul meu de suflet. 
Dragii mei, vom auzi cred eu, de vreo alta nenorocire pe undeva, in vreo Arena ,in care vor fi multi oameni, care au dorit doar sa se distreze, si de unde va iesi foarte rău. 
In aceasta dimineaţă, după cum vedeti, am scris trei articole la rand, care anunta numai TRAGEDII ! 
La doar cateva minute, unul de celălalt, Tragediile se anunţă în lanţ.
Doamne, apără-ne si ne păzeste!
                                                   Cu dragoste, Maria. 
   

 

3 comentarii:

  1. Haide bre ce faceti,aveti viziuni pe 6 si le scrieti azi dupa ce le vedeti la stiri? Ati avut azi toata ziua la dispozitie si nu ati scris nimic,abia dupa ce ati aflat de la cititori si tv ati postat.Doriti sa fiti credibila?Postat viziunile inainte sa se intample,nu dupa.Sunt de acord ca majoritatea se adeveresc,dar parca va este frica sa le scrieti atunci cand le aveti...de parca va pasa cine crede sau nu...cui nu-i convine ce postati poate sa caute informatia in alta parte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zori de 4 Aprilie 2015, ora 5,40 !


      Dragii mei,


      Dormeam la această oră, dar un glas puternic mă trezeste si chiar mă pune pe gânduri.

      FRANTA dragilor, va iesi din nou în evidenţă, si din păcate nu va fi nimic bun.

      Va fi o cumplita Tragedie, in FRANŢA !

      Iată ce spunea acest Glas:


      "Însuşi Război în Franţa !

      În Franţa , va fi un Război

      cum nu s-o mai văzut ! "


      După care ,Glasul se pierde ca un ecou.

      Dragii mei, eu nu stiu ce sa spun ,referitor la aceste cuvinte.

      FRANTA , încă nu si-a revenit de la recentele atentate teroriste, iar acum sa urmeze un Război intern?

      Sau orice alt Război, in care sa fie implicata Franta ?

      Sa ne fereasca BUNUL DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, de o asemenea tragedie.

      Sa ne rugam pentru Pacea noastra si a Lumii intregi, căci un Razboi inseamna , inceputul sfarsitului din zilele noastre.

      Cu dragoste, Maria.

      Ștergere
    2. Acum ce mai spui ??? Am scris din 4 aprilie 2015!

      Ștergere