duminică, 5 octombrie 2014

ROMÂNIA ! ROMÂNIA ÎNCONJURATĂ DE UN CERC DE FOC !

                                                 Dragii mei, 

                             Noapte de 4 - 5 octombrie 2014 ,ora 1,55 !

Scriam adesea despre România ,Ţară  Sfântă !
              .....
                                            ...

ROMÂNIA, viitorul al doilea IERUSALIM ! 
Şi nu sunt vorbe goale fratilor ! Ci un Adevăr  Dumnezeiesc!
Iată fratilor cum în astă noapte,în timp ce scriam pe Blog, aud un glas dragilor, care spune aşa :

          "Bucuraţi-vă, că mult găsiţi ce este în Ceruri !
                                 ROMÂNIA !
         România , înconjurată de un cerc de foc !
         Cerc de foc ,în jurul României !"

Aşadar dragii mei, ROMÂNIA  ŢARĂ  SFÂNTĂ, va fi înconjurată de UN CERC de Foc, atunci când va începe Urgia Războiului, iar Ebola se va extinde peste tot în lume. 
Nimeni nu stie clipa si ziua, când se va declanşa al 3 -lea Război Mondial.
Dar din nefericire, nu este nici prea departe această clipă !
Fratilor! Să avem grijă de sufletul nostru si sa ne intoarcem la Credinţă! Să facem fapte bune dragii mei. Să ajutăm pe cel sărac, sa imbrăcăm pe cel gol, să hrănim pe cel flămând, să-i dăruim dragoste sufletească, să ajutăm pe văduvă, pe cei bătrâni şi neputinciosi.
Făcând aşa, pe toate le facem Domnului nostru Iisus  Hristos! Asa cum chiar Mântuitorul ne spune :  Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintre aceşti fraţi ai Mei, mai mici, Mie Mi-aţi făcut.
                                          sau...
Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici fraţi ai mei, nici Mie nu Mi-aţi făcut!
"Cunoscând poruncile Domnului aşa să vieţuim: 
pe cei flămânzi să-i hrănim, pe cei însetaţi să-i adăpăm, 
pe cei goi să-i îmbrăcăm, pe străini să-i aducem în casă, 
pe bolnavi şi pe cei din temniţă să-i căutăm; 
ca să zică şi către noi Cel ce va să judece tot pământul: 
Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, 
de moşteniţi împărăţia ce s-a gătit vouă." 
Aşadar dragii mei, deschideţi-vă inima şi sufletul şi revărsaţi asupra celor necajiti si oropsiti, toata dragostea voastra!
Duminica fratilor, s-o închinăm Lui Dumnezeu, mergând la Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie, si nu să stăm acasă în pat, sau în faţa calculatorului.
Să ne bucurăm şi să cinstim Cuvântul Domnului, pururea!
                 Cu dragoste şi preţuire,
 Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu