miercuri, 22 octombrie 2014

AM VĂZUT PE MAICA DOMNULUI , ÎNCONJURATĂ DE SFINŢII SĂI !

                                    Noapte de 21 - 22 Octombrie 2014, ora 0,50 !

                                                                                 Dragii mei, 

În timp ce mă rugam la Dumnezeu si la Măicuţa noastră, pururea Prea Curata Fecioara Maria, văd liber, adică cu ochii deschisi, cum la doar un braţ întins în faţă, apare un nor albastru catifelat, ca de noapte, şi în nor fratilor, se află MAICA  LUI  DUMNEZEU, în vesminte rosii catifelate, cu mâinile întinse lateral, si care avea de-a stânga si de-a dreapta Sa, multi Sfinti.
Maica Domnului,avea o aureola ca de Soare deaspura capului, iar Sfintii Săi, aveau si ei aureole stralucitoare.


                             ..

                                          ..

Era dumnezeiesc de frumos si de minunat,ca să văd o asemenea Vie Minune! 
Stralucirea MAICII  LUI  DUMNEZEU, era orbitoare!
Totul a durat doar cateva secunde, apoi cu lacrimi de bucurie, mi-am notat taote câte mi s-a arătat, şi cu mare dragoste în suflet.am scris si aici pe Blog, pentru voi dragii mei,Prieteni de suflet.
Sa ne rugam cu toata dragostea sufleteasca, Maicii Lui Dumnezeu, si prin Post si Rugaciune,să-i aducem LAUDA şi SLAVA, ca sa fim apărati si ocrotiti, si ca sa ne arate, CALEA cea dreaptă spre mântuirea sufletului nostru. 
                                                             Cu dragoste si preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu