duminică, 19 octombrie 2014

INCENDIU VIOLENT SUB ASFALT ! O GURĂ DE CANALIZARE ,VA LUA FOC SI VA FI PERICOL DE EXPLOZIE PE STRADA !


                                              19 Octombrie  2014 , ora 10,30 !

                                                         Dragii mei, 

Astăzi în timp ce eram la Sfanta Biserică, în strană si cantam in timpul Sfintei si Dumnezeiestii Liturghii ,alături de Dascalul Bisericii, văd privind spre Sfantul Altar , vad ceva uluitor cu ochii sufletului, ceva ce se petrecea jos pe asfalt, pe o strada dinspre Est.
Vedeam dragilor, un Cer de ziua si pe asfalt acolo unde era un capac de canalizare, văd două mâini ce ţin un cleste, si vor sa ridice capacul de la canalizare.
Mâinile se chinuiau ca sa agaţe capacul cu acel cârlig, deoarece ,părea că acel capac frige tare, ca la o plită încinsă.
Într-un final au ridicat capacul de la gura de canalizare, si din canalizare dragilor, ţâşnesc flăcări mari si roşii.
                      
                                      
           ...
..

În contact cu aerul, flăcările au început a iesi din gura de canal, ridicându-se mult în aer.
Închipuiţi-vă fratilor, că în momentul cand flacarile arunca capacul ,ar trece pe acolo, masini, oameni...etc.
Cam ce se poate întampla ?
Dragii mei, din nefericire, vom auzide un astfel de INCENDIU pe strada, la o gură de canalizare.
Eu nu stiu unde, si cand anume ,va avea loc acest INCENDIU, dar stiu cu certitudine că aşa va fi, precum am scris eu si precum a spus DUMNEZEU.
                                         Cu dragoste, Maria.
                                    C 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu