marți, 27 noiembrie 2012

SLUJITI DOMNULUI CU FRICA....

Era in luna martie, 2009, noaptea la 1,15, cand aud glas,(eu dormeam) care striga : "SLUJITI DOMNULUI CU FRICA ! SI VA BUCURATI LUI, CU,CUTREMUR. (si glasul canta),ALILUIA,ALILUIA ,ALILUIA. (alt glas continua) CU FRICA SI CU ,CUTREMUR, IA ASCULTATI, SFANTA EVANGHELIE !!!".Dimineata, ma trezeste un alt glas,care spune :"BUCURA-TE IN FATA LUMII. BUCURA-TE DE FATA LUMII"; In alta noapte, la doar cateva zile, aud din nou glas,care spune asa;"NADEJDEA TOATA, N-A FOST PENTRU OAMENI .SLAVIRE, PENTRU TOATA LUMEA .",Altadata, noaptea tarziu, in camera mea, in care dorm singura de mai bine de 10 ani,cand imi faceam Rugaciunea,un glas,striga tare asa:"AUZI-MA ! CEL CE LAMURESTI CUVANTUL ! CEL CE, CU ,CUVANTUL RASAI .",CHEAMA-MA MANTUITORULE ,DIN DUH BLESTEMAT IN FATA MEA"; la doar cateva minute aud din nou: "PREA CINSTITE PATIMI,BATETI DIN PALME SI ZICETI CUM SPUNE BOLNAVA,CARE FACE SPRE MANTUIRE FOCUL ";Dragii mei, iata cum la 2 noaptea,un glas imi striga la tampla: "BUNA DIMINEATA ! CINE ESTE ACOLO ? raspunsul vine: OM BUN ! DESCHIDE SI TI SE VA DESCHIDE !".Dragii mei, sa ne deschidem inima si Sufletul, si sa lasam sa ,salasluiasca ,bunatatea, mila, rabdarea si nadejdea. Sa nu lasam ura, sa ne umple inima si sufletul. ESTE ATAT DE FRUMOS,CAND SIMTIM IN INIMA NOASTRA SI-N SUFLETUL NOSTRU, NUMAI ,DORINTA DE A FACE BINE, SI NUMAI DORINTA,DE A DARUI DRAGOSTE, chiar si dusmanului nostru. Cu dragoste si pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu