vineri, 23 noiembrie 2012

SFINTE DUMNEZEULE,SFINTE TARE......

Buna seara, dragii mei ! Astazi dimineata, pe la 6, ma trezeste UN COR DE INGERI, CARE CANTAU EXTREM DE FRUMOS, asa: "SFINTE DUMNEZEULE , SFINTE TARE ,SFINTE FARA DE MOARTE ,MILUIESTE-NE PE NOI !(clipa in care vad cu ochii inchisi, UN CER DE NOAPTE ALBASTRU VIOLET, si pe CER, precum stau stelele noaptea, erau numai SFINTE CRUCI, ce se roteau pe tot CERUL, aveau culoare inchisa ,fata de CER.,,cand INGERII, CANTAU incontinu, SFINTE DUMNEZEULE....,SFINTELE CRUCI, parca dansau de bucurie, pe tot CERUL, care coborase,deasupra Pamantului.Cu nimic, nu putem compara, glasul INGERILOR, care neincetat, aduc CANTEC DE SLAVA SI LAUDA, lui DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI.  Iata, ce spunea un glas azi dimineata in zori : "CE-ATI FACUT VOI ,CA SA COBORATI , CA ASEMENEA LOC ,SA AIBA LOC , IN TRUPELE MELE CERESTI ?(pentru mine, este de neinteles, cum aud si vad cele nevazute, dar sunt cel mai fericit Suflet de pe Pamant, nu-mi doresc, nicio bogatie, ci doar, sa -I pot sluji BUNULUI DUMNEZEU, trup si suflet,inima si cuget.In alta dimineata, m-am trezit, auzindu-mi propriul glas, care se ruga asa: "DOAMNE , DARUIESTE-MI TE ROG ,SANATATE ,PACE SI LINISTE SUFLETEASCA...(cand aud un glas care imi spune asa ):CERE DE LA DUMNEZEU ,ROAGA-TE LA DUMNEZEU ,SA-TI DEA PUTERE ,SA REZISTI "!. Si doresc sa va spun ca, chiar ma rog la Bunul Dumnezeu, ca sa-mi dea putere ca sa rezist, tuturor ispitelor si rautatilor venite din partea unor semeni de-ai nostri. Cu mult drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu