joi, 8 noiembrie 2012

ASA, A INCEPUT TOTUL !


c.
Era in anul 1997, luna iulie, cand intr-o duminica dupa amiaza, am avut un vis : am trait in vis, cu doar 2 ore inainte de a se intampla, accidentul de masina, in care mama mea si-a pierdut viata, sora mea si fetita ei, de doar 3 ani, au fost grav ranite. Cand m-am trezit, la doar 2 ceasuri, a sunta tel, si la capatul firului, era unul din fratii mei, care voia sa-mi spuna ce se intamplase. Si-atunci ,i-am spus : Nu-mi spune, ca-ti spun eu cum s-a intamplat, si i-am povestit cu lux de amanunte, tot ce traisem in vis, el , ramanand uimit, de felul cum povesteam, m-a intrebat de unde stiu, si i-am spus ca am visat. La doar cateva luni, a murit de suparare si tatal meu,si tot asa ,era in zori de zi, cand aud glasuri in jurul meu, care spuneau : "TREBUIE SA AJUNGEM LA EA "simteam miros de busuioc si Mir, in jurul patului meu, noaptea, dar de obosita ce eram, nu ma puteam trezi. Si brusc, aud din nou: "TREBUIE SA MERGEM ". ,abia in acest moment, am deschis ochii, si incercam sa-mi amintesc ce-a fost. Cand, la 6 dim, ma suna sora mea, si-mi spune ca a visat ca a murit tata, si in timp ce visa, fratele nostru, striga la poarta ei, sa fuga acasa la tata, ca e pe moarte. Si atunci, am realizat ca, de SUS din Cer, DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, mi-au trimis MESAGERI, dar eu ,pe atunci, eram prinsa ,in bucuriile si placerile lumii acestea, si din acest motiv, nu am putut fi trezita, ca sa aud, ceea ce trebuia.Trebuie sa marturisesc ca, daca nu scriu in clipa in care am auzit MESAJUL primit de SUS, in urmatoarea clipa, nu mai tin minte nimic din ce-a fost,;e ca si cum ,nu s-ar fi intamplat. Si-atunci, am hotarat sa am langa mine, in permanenta, caiet si pix, precum si o veioza, pe care s-o aprind la nevoie.Viata mea, in prezent,este, cum nici nu mi-as putea dori o alta, sau de s-ar putea, s-o schimb cu al altcuiva. Nu ma atrage nimic material, din aceasta lume; imi doresc sa am doar, cat sa traiesc modest si sa mai dau si celor care nu au.Nu-mi pot alipi inima mea, de nicio bogatie lumeasca. Ajut cat pot si cum pot, pe fiecare care imi cere ajutorul, si chiar de multe ori, intuiesc eu, de ce-ar avea nevoie si nu astept sa mi se ceara ajutorul.Cand Bunica mea a murit, am fost sunata de-acasa ,sa-mi spuna vestea, si voiau sa intre in detalii; le-am spus sa se opreasca,caci le spun eu, cu si mai mare exactitate, cum s-a intamplat. Si am inceput a spune : Bunica, era in mijlocul curtii, pe trotuar; avea in mana dreapta, o caldare de tabla alba, tocita la margini, caldarea era plina cu cenusa; bunica s-a impiedecat si a cazut jos, caldarea s-a rasturnat, iar Bunica a cazut cu gura in cenusa si s-a sufocat. La capatul firului de tel, sora mea., ma intreba de unde stiu, caci exact asa s-a intamplat,sau m-a sunat cineva si mi-a spus. I-am spus ca ,pur si simplu, am visat; asa am vazut. Si uitati asa dragii mei, frati si surori ,intru DOMNUL, cu voia lui DUMNEZEU, va voi aduce, DOVEZI TRAITE DE MINE, NU CITITE DIN CARTI SAU ZIARE. Cu drag si cu pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu