luni, 12 noiembrie 2012

"ADEVAR ,VA SPUN VOUA '!

Dragii mei, era in zori zilei de 16 dec,2005, cand brusc, ma vad intr-o Sfanta Biserica, si am in fata mea, O SFANTA ICOANA ,A MANTUITORULUI, mare si inalta cam de 1 m;Vad cum IISUS, iese din Sfanta Icoana, este viu, are vesmant ca de soare, ochi albastri, par saten, ondulat pana pe umeri;iese din Sfanta Icoana, se indreapta catre USILE SFNTULUI ALTAR, si de acolo,se intoarce cu FATA SA, spre Biserica, Vesmantul LUI, ca de soare, parea ca se sprijina pe ceva nevazut, iar MANA SA DREAPTA, era asezata ca pe o masa nevazuta, si de aici, din FATA SFINTELOR USI IMPARATESTI, IISUS ,spune : 'ADEVAR VA SPUN VOUA "!.apoi in clipa urmatoare totul dispare.Altadata, in timp ce imi faceam Rugaciunea, in camera mea, am fost intrerupta de un glas ,care spunea asa:"CREDEM CU TOTI, DIN TOT SUFLETUL,CREDEM IN TATAL ATOTTIITORUL",,sa credem frati si surori intru Domnul, sa credem cu toata inima noastra, cu tot Sufletul nostru si vom castiga IMPARATIA CEREASCA. In alta dimineata, aud glas, care spune asa: "ESTE INSCRIS, PETRU SI PAVEL,MISTERIOSUL DIN BIBLIE ",la putin timp, aud glasuri care se roaga asa: "NE INVATAM DREPTATEA! ALILUIA, ALILUIA,TOATA ZIUA ,NE AMINTIM DREPTATEA TA ". In miez de noapte, aud glas care spune asa :"TU VEZI, LUMINA LUMII", si la cateva minute, aud glas, care spune asa : "UITATI, MAI ESTE O PORUNCA ! SA  NU FURI ,SA NU UCIZI (si vad o mana ce urmarea cu degetul pe o carte,o carte asezata pe o masa; mana cauta, cauta, apoi glasul spune extrem de bucuros:) 'SA ADUCI, CATI MAI MULTI OAMENI LA CREDINTA !'Glasul era f bucuros, ca descoperise o noua Porunca, nestiuta de oameni,aceea de :DE A ADUCE, CATI MAI MULTI OAMENI LA CREDINTA.;Dragii mei, in zori de zi, de ian.2005,ma trezeste un glas duios, care repeta intr-una asa: "SUNTETI FERICITI, SA ASCULTATI SFANTA EVANGHELIE 1PACE TUTUROR !(clipa in care ma aflu in Sfanta Biserica, si vad USILE SFANTULUI ALTAR, larg deschise,O LUMINA ORBITOARE, AURIE, invadase SFANTUL ALTAR, si il inconjurase si pe Preot,iar UN GLAS DIN LUMINA ORBITORE, CONTINUA SA SPUNA:"SUNTETI FERICITI ,SA ASCULTATI SFANTA EVANGHELIE ". Sa fim fericiti, dragii mei, sa mergem la SFANTA BISERICA, si sa fim fericiti, sa ne putem hrani Sufletul, cu, CUVANTUL SFINTEI SI DUMNEZEIESTII EVANGHELII. Cu dragoste si pretuire, Maria.

3 comentarii:

  1. draga maria sunt ALEXANDRA FLORENTINA si vreau sa te inntreb ceva :tu crezi in sfarsitul lumii?
    k eu nu stiu ce sa cred

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alexandra, ma bucur mult, ca m-ai gasit pe Blogul meu! Te-am cautat mult timp, chiar eram ingrijorata ca nu mai aveam niciun semn de la tine. Alexandra, nu exista Sfarsitul Lumii! Lumea va muri ca si pana acum; de razboie, de boli, de batranete, accidente, si cataclisme. Dar nu va exista, ca acest Pamant, sa ramana fara supravietuitori. La JUDECATA CEA DREAPTA, MANTUITORUL SPUNE CA, VOR FI JUDECATI SI CEI VII CU TRUPUL, SI CEI MORTI,PENTRU CA SI EI VOR LUA TRUP SI VOR INVIA. Fii linistita in aceasta privinta,pentru ca, LUMEA NU SE VA TERMINA,NICIODATA ! Ai grija, sa faci FAPTE BUNE, SA ADUCI PE CEI NECREDINCIOSI LA CREDINTA, SA RESPECTI PORUNCILE LUI DUMNEZEU, SI VEI CASTIGA IMPARATIA CEREASCA ! Te imbratisez cu drag, si astept sa-mi mai scrii. O sa aduc cat de curand alte NOI MARTURII. Cu dragoste si cu pretuire , Maria

      Ștergere
    2. ALEXANDRA, daca voiesti, gasesti rubrica, unde sa-ti pui numele adevarat, cand imi scrii. Cu dragoste Maria

      Ștergere