miercuri, 12 iunie 2019

UN INTENS CUTREMUR DE PĂMANT !


                    Noapte de 11 - 12 Iunie 2019,ora 1,22 !

                                 Dragii mei,

În aceasta noapte ,cand inca nu adormisem, mi se arata o incapere in care se afla mult mobilier greu.
Brusc,incepe un Cutremur intens iar acel mobilier greu,incepe a se cutremura ,a se clatina cand pe stanga ,cand pe dreapta.



                                    Imagini pentru SEISMOGRAF.

Dragii mei, vom auzi de un Cutremur (posibil doua,deoarece, si astazi mi s-a arata inca unul)intens,Cutremur care se va produce inspre Rasarit.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,ca sa nu fie si pierderi de vieti omenesti.
                     Cu dragoste,Maria.


P.S.
                              Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:



      





                 


a






                   
                         

5 comentarii:

  1. Sa apere Dumnezeu pe toata lumea doamna Maria ca este greu mai ales daca se pierd vieți omenești.
    Cu mult drag doamna Maria si BUNUL Dumnezeu s-a va binecuvi teze si pe noi pe toți.

    RăspundețiȘtergere
  2. În Italia urmează cutremur devastator .
    Papa catolic adevarata identitate revelată, falsul profet din cartea bibliei al apocalipsei 13 !

    https://m.youtube.com/watch?v=lRdQpcjeqwE

    Iisus " Vorbeşte omului numit Papa: această fiică ţi-a profeţit mai înainte. Nu ai auzit? Eu vorbesc din nou cu tine. Eu Sunt înfuriat de acțiunile tale. Nu ai nici o autoritate de sus pentru a modifica CUVINTELE MELE CELE VII! Tatăl Mi-a dat Mie totul. Am plătit cu viața Mea ca să cumpăr! Eu văd ce tu şi ordinul tǎu aţi făcut cǎrţii instrucțiunilor Mele date pentru om. Eu am permis discipolilor Mei să scrie despre Mine și să noteze ceea ce au auzit și au văzut. Tu Papǎ NU eşti discipolul Meu! Tu și cei din poziția ta în anii trecuți aţi schimbat și ați omis multe din cărțile de instrucțiuni pe care le-am lăsat pentru cei care Mă iubesc și care Îmi aparțin ca să studieze. Tu și ordinul tǎu catolic aţi pervertit și aţi modificat cuvintele Mele. Le-aţi interpretat greșit de-a lungul veacurilor. Voi învățați învățăturǎ falsă mulțimilor. Ordinul tău de Preoți Înalți a abuzat pe cei nevinovați și a încercat să-și ascundă crimele de poporul Meu și de autorități. EU NU TE CUNOSC! EU NU TE-AM TRIMIS! TU MUNCEŞTI PENTRU ŞARPE. EL ESTE TATĂL TĂU, NU EU SUNT! Acum, mânia Mea se aprinde împotriva ta și a ordinului tǎu de MINCIUNI. Eu nu voi tolera înșelăciunea ta. Adevărata ta identitate a fost dezvăluitǎ Mesagerilor și Profeţilor Mei. Tu eşti PROFETUL FALS despe care a scris Ioan! Eu voi trimite un cutremur orașului tău de aur, violet și stacojiu. Voi arunca pe jos fiecare idol de piatră și de lemn. Voi arde cartea ta de învățături false. Voi elimina pe fiecare Mare Preot pervers. Îi voi expune ca sǎ se ştie cine sunt cu adevǎrat. Ei nu sunt copiii TATALUI nostru în ceruri ci copiii ŞARPELUI! Pregăteşte-te Roma cǎci pǎmântul tǎu se va cutremura, se va fărâmiţa și se va scufunda!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intra in eruption un vulcan in Indonezia in Sinaburg si va face victime daca nu le evacueaza dumnezeu si maicuta domnukui aparane ocroteste amin

    RăspundețiȘtergere
  4. Cutremur de 7,2 grade în Noua Zeelandă, alertă de tsunami.

    RăspundețiȘtergere
  5. da a fost in China cu replici morti si raniti

    RăspundețiȘtergere