miercuri, 1 aprilie 2015

UN CUTREMUR MARE , LA SUD - EST !

                                            31  Martie  2015, ora 7,00 dimineaţa !

                                                                        Dragii mei,

Astăzi dimineaţă, trează fiind ,dar mai leneveam în pat, am văzut spre Sud -Est, cum Pământul a început a se cutremura tare, si cum tot ce era pe el, se culca la Pământ.

                          .

Dragii mei, din nefericire vom auzi de un astfel de Cutremur,care va aduce multă suferinţă ,acolo unde el se va produce.
Eu nu stiu unde si când anume se va produce, dar stiu că aşa va fi precum mi s-a arătat.
Staţi linistiţi că România, este ocrotită si ocolită de CUTREMURE  devastatoare.
Nu o spun de la mine, ci de la Duhul Cel Prea Sfânt.
                                    Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu