duminică, 26 aprilie 2015

FECIOARA MARIA LÂNGĂ MINE , ÎN CAMERA MEA.

                                                                
xx
                               Noapte de 25 - 26  Aprilie 2015, ora 1,40 !

                                                                  Dragii mei,

                                                    ICOANE MAICA DOMNULUI 10.

În timp ce scriam la articolul anterior , tot despre MAICA  DOMNULUI, ce credeţi că se întâmplă deasupra mea, în camera în care scriu ?
Sus în plafon , veghind la toate câte eu scriu, stătea Împărăteasa Cerului şi a Pământului, cu Pruncuţul Iisus în braţe.
Maica  Domnului ,avea O  COROANĂ de Împărăteasă si de MAICĂ  A  LUI  DUMNEZEU, pe capul Ei Prea Sfânt ,COROANĂ ce stralucea ca un Soare.
Coroana ,era înaltă si cu multe raze stralucitoare.
Dragii mei, ce puteam ca să mai spun ?
Măicuţa  Domnului veghează asupra a toate câte scriu, si ne ocroteste pe noi Fiii Săi.
Cu adevărat ROMÂNIA,  este GRĂDINA  MAICII  LUI  DUMNEZEU şi viitorul al Doilea Ierusalim, în care Mântuitorul va veni pe norii Săi, pentru a doua oară pe Pământ.
Să fim si noi pregatiti sufleteste dragilor, pentru astfel de MARI  MINUNI Dumnezeiesti ,si sa aducem multumire, cinste si slavă pentru toate,câte ni s-a dat si ni se dă din Cerul Sfânt.
                                      Cu dragoste, Maria.  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu