sâmbătă, 21 februarie 2015

DOLIU ! VA ŞTI CĂ ESTE DOLIU ! O EXPLOZIE URIAŞĂ LA GRANIŢĂ !

                                                         21 Februarie 2015, ora 7,20 dimineaţa !

                                                    Dragii mei,

Astăzi dimineaţă, trează fiind, aud un glas dragilor, ce spune ceva cutremurător.
Glasul spune aşa dragii mei :

                     "La marginea frontului .
                 Doliu ! Va şti că este Doliu.
                 Moralul ,ce venea din Cer."

Şi văd dragilor spre Răsărit ,nu departe de unde eram eu cu sufletul, văd cum Pământul se uneste cu Cerul, printr-un Nor lung,dens si gros de fum negru, care se tot înălţa, se tot înălţa.
Cu cât se înălţa mai tare , cu atât mai mult ,se făcea mai mare, mai mare.   
                           
                   .
 Essaultima imagem é da Tsar bomba no inicio da explosão, ela criou .....

                                   Dragii mei,

Ce se va intâmpla la Graniţa noastra, sau la o alta graniţă, eu nu stiu a vă spune cu exactitate.
Dar cert este că, daca cumva va exploda vreo Bomba sau vreo Centrala Nucleara, va fi un dezastru ,acolo unde această Explozie se va produce.
       Suntem neputinciosi in faţa acestor Dezastre, care sunt produse de mâna omului, si numai BUNUL  DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, ne va mai putea scoate din asemenea tragedii.
Sa nu ne abatem de la CREDINŢĂ, să fim buni si milostivi, să nu mai lăsăm Sfintele Biserici goale in ziua Sfântă a Duminicii,si astfel ,vom dobândi un loc în Împărăţia Cerească.
                                        Cu dragoste, Maria.
 
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu