luni, 11 februarie 2013

SEMNALE DE MINUNE !!! SFINTII ARHANGHELI ,MIHAIL SI GAVRIIL !

Dimineata de febr.2007, cand ma trezeste UN GLAS, care spune tare asa:"
                                               "SEMNALELE DE MINUNE ! SEMNALELE DE MINUNE, SUNT DATE, AM SPUS ! SEMNALELE DE MINUNE, SUNT STAPANE PE NOI ". Dragii mei, MINUNI, se intampla in fiecare zi din viata noastra, dar ,noua ne este mai usor, ca sa le recunoastem ca...intamplari, si nu ca, SEMNE SFINTE, de SUS.  Si faptul ca eu scriu aici, despre CUVANTUL LUI DUMNEZEU, majoritatea semenilor nostri, nu cred, si o iau ca o tulburare mintala; asa le este mai usor, decat sa se gandeasca la MINUNILE lui DUMNEZEU.  Zori de 20 febr, cand ma trezeste UN GLAS, care povesteste, tare frumos asa:"
                                                 "ERA ODATA CINEVA, CARE ,Ii ASEMANA PE SFINTII ARHANGHELI, CU DOUA FLORI "!(clipa in care vad cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA, cu SFINTII VOIEVOZI, MIHAIL SI GAVRIIL, asezata pe o masa;). Vad cu ochii inchisi, doar O MANA, care atinge pe SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, si aud Glas, care intreaba asa:'
                                                   
                                                    "FLOARE, DE CE, AI ADORMIT ?".(si glasul continua):
                                                    "AM SA TE TREZESC EU ,SI AM SA TE MANANC" (si iarasi vad, doua degete, ce arata spre, SFANTUL ARH. GAVRIIL, si glasul intreaba din nou :


                                                  "FLOARE , DE CE AI ADORMIT ?". (si iarasi continua);
                                                  "AM SA TE TREZESC EU, SI AM SA TE MANANC "!
urmeaza o clipa de pauza, cand, UN GLAS ,puternic, spune hotarat:
                                                 "BINE ! TREZESTE-MA ! DAR DE TOT !" (clipa in care, vad cu ochii inchisi, cum in locul SFINTEI ICOANE de pe masa, au aparut, 4 LUMANARI MARI, ca pentru sfestnice, fiecare impachetate separat, asezate, una langa alta, pe masa, unde fusese SFANTA ICOANA, cu SFIINTII ARHANGHELI. Dragii mei, fiti buni si milostivi, caci, mare o sa va fie rasplata in CERURI. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu