miercuri, 3 iunie 2020

UN SALT MORTAL !


                                             2 Iunie 2020,ora 23,22 !

                Hristos S-a Înaltat,dragii mei !

În aceasta seara dragii mei, in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care spune asa:
           "Salt mortal !
           Să-ti spun ceva.
          M-ar fi executat el mortal, dar....!"
Iar glasul,nu mai spune nimic !
Dar in clipa urmatoare dragilor, vad un barbat, un român de-al nostru, despre care eu am mai scris candva,si as vrea sa spun ca m-am ales doar cu injurii si cu multe cuvinte care nu se pot scrie aici.Acest barbat era alb la faţă,curgeau sudorile pe el si se tinea cu mainile de piept.
De aceasta data insa,nu o sa mai spun despre cine este vorba,deoarece,prima oara am dorit ca sa previn acea personalitate,si am primit ceea ce nu meritam.Acum insa, nu voi mai da nici indicii si nici nume. Ci voi insemna cu x intregul său nume.
           "XXXXXX  XXXXXXXXX !"
Ci ma voi ruga la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ca sa-i daruiasca sanatate multa si sa fie puternic sufleteste si trupeste.
                          Cu dragoste,Maria.
P.S.
Daca mai tineti mult USILE SFINTELOR BISERICI ale LUI  Dumnezeu si-ale Maicutei Domnului inchise pentru crestini,veti cunoaste si veti trai Mânia lui Dumnezeu asupra domniilor voastre .
 Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 







Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 

Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

25 de comentarii:

  1. 00.56

    Cu cine te certi ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand o sa pricepeti ca atragem spre noi ca popor ceea ce suntem?! Nu ne schimbam comportamentul, tot demoni atragem spre noi. Care ataca inclusiv copiii, corupti de mici si invatati da gandeasca si sa vorbeasca urat! E o tara in care se injura ca la usa cortului! Vreti ingeri? Munciti! Nu munciti ca sa va schimbati? Luati draci! Asta e Armaghedon! Demonii si ingerii se bat intre ei pentru sufletele noastre! Daca nu va pasa suficient de copiii vostri ca sa va schimbati in profunzime, degeaba mergeti la biserica.
    Dumnezeu nu ne forteaza da fim cu El. Nu vrem? Ne lasa cu demonii. Care ne chinuie si batjocoresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspuns pentru "sefu":Sa-ti fie rusine pentru mizeriile pe care le--ai scris in comentariu.Ai profitat ca nu l-am vazut si ti-ai expus toate prostiile si cuvintele murdare .
    Dragilor, v-am rugat sa-mi spuneti cand vedeti COMENTARII injurioase si cu ,cuvinte murdare ! Sunt foarte multe COMENTARII zilnic si nu pot sa le citesc pe toate de la A la Z,dar va rog scrieti-mi cand intalniti asemenea comentarii de la asemenea speciomene certate cu bunul simt si cu LEGEA. Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este vorba de un politician?Ma refer la XXXXXX XXXXXXXXX . Multumesc doamna Maria.
      Inca ceva ,azi este 4 iunie ,ziua comemorarii tratatului Trianon. Aveti ceva de spus, comentat ? Nu inteleg furia si incapațânarea unor cetateni mmaghiari de etnie maghiara ,in conditiile in care , locuitorii Transilvaniei erau majoritari romani ,iar Ungaria Mare ,nu a existat NICIODATA. A fost imperiul austro-ungar. Deci?!

      Ștergere
    2. https://www.capital.ro/iohannis-e-atacat-acuzatii-incendiare-la-adresa-presedintelui-lipsit-de-demnitate.html

      Social democrații dau de pământ cu președintele Klaus Iohannis într-o zi sfântă pentru România, 4 iunie, sărăbătorirea Centenarului Tratatului de la Trianon.

      Iohannis, jignit crunt!
      „Să ştim să onorăm cu demnitate Ziua de 4 iunie ca Zi a Tratatului de la Trianon în România! Îi îndemn pe toţi cei care simt şi trăiesc româneşte să facă astăzi un gest simbolic. Chiar dacă preşedintele României nu a avut demnitatea de a promulga în timp util legea menţionată, pentru ca ea să fie deja în vigoare la această dată, putem astăzi, aşa cum statuează legea votată de Parlamentul României, să arborăm drapelul naţional sau să depunem un buchet de flori la monumentele dedicate soldaţilor români din Primul Război Mondial, fii şi fiice ai satului romanesc, monumente pe care le regăsim pretutindeni pe pământul României. Suntem recunoscători tuturor celor care prin eroism, jertfă, abilitate politico-diplomatică şi demnitate românească au făcut posibil acest moment istoric esenţial pentru devenirea naţiunii romane reîntregite!”, a scris Corlăţean pe o rețea de socializare.

      Ștergere
  4. Voi încă nu ați aflat. Într-un stat democratic, parlamentul decide.Că este o falsă democrație este altceva.Un singur om nu poate face nimic.Nu este regat nici dictatură. Înțelegeți? Stânga, dreapta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Teodor Melescanu, posibil

    RăspundețiȘtergere
  6. dar cand comentam normal si fara abjectii de ce nu publicati mesajele?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fereasca Dumnezeu și Maica Domnului doamna Maria.
    Nu pot sa cred ca sunt oameni care pot sa scrie,asa cuvinte murdare,am văzut când am vrut să mă scol din pat de dimineata,era prea dimineata,și nu am apucat sa comentez,
    Doamne Apără.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine înjură pe mesajeri Lui Dumnezeu e cum l-ai huli pe Dumnezeu e foarte greu in păcat

    RăspundețiȘtergere
  9. Romfilatelia a fost obligata sa opreasca emisiunea filatelica de 8 lei inchinata IMPLINIRII a 100 de ani de la TRIANON recunoasterea infintarii Statului National Unitar Roman iar legea care trebuia sa consfinteasca sarbatorirea evenimentului nesemnata de Sparanghel VODA Iohannis Alogenul-''Marele Liberal''.
    Se rasucesc in Morminte stramosii care au facu MAREA UNIRE ca;Iuliu Maniu,Bratianu,Vaida Voivod,Regina Maria,regele Ferdinand cind vad pe miinile cui a ajuns ROMANIA..-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca Unirea, de facto, a fost pe 1 Decembrie 1918 prin Rezolutia Marii Adunari Nationale de la Alba Iulia, atunci cand cei 1228 de delegati au votat Unirea. Pe 4 Iunie s-a adeverit aceasta unire…prin interventia armatei romane. Parerea mea este ca n-am avea de ce sa declaram ca Zi Nationala 4 Iunie din moment ce noi sarbatorim 1 Decembrie si pe buna dreptate o facem.

      In concluzie, pune mana pe carte de Istorie!

      Ștergere
    2. 15.07 craciun trebuie sa puna mana pe mai multe carti si sa la antena 3 si rtv ca de acolo i se trage.

      Ștergere
  10. Doamne da sanatate si mântuire la toata lumea,și noua la toți fii TAI Doamne!!

    RăspundețiȘtergere
  11. 08,40 Tocmai ai aflat in 'ce stat traim' caci legea data de parlament pentru sarbatorirea ieri a 100 de ani de la TRIANON -consfintirea Unirii Nu a fost promulgata de Iohannis in Timp Util
    Un singur ''om' care atunci cind are interese opreste legi sau Boicoteaza Referendumul pentru Familia Crestina ,dar cind are Interes Electoral face DIVERSIUNI ca cea cu secuii dar introduce imoralitate si exclude Traditiile Crestine prin legea care introduce obiceiuri barbare neCrestine de educatie SEXUALA la copii din primii ani de scoala dupa obiceiurile neomarxiste protestante I-Morale prin legea pe care o va semna ai sa vezi in luna asta Alogenul Voda Iohannis-craciun

    RăspundețiȘtergere
  12. Corlateanu initiatorul legii prin care ieri urma sa fie sarbatorit Trianonol spune ca atacarea ei astazi de catre Iohannis la Curtea Constitutionala ca'neavind relevanta sociala '' arata ca nu este intimplatoare scoaterea de liberali din Cartile de istorie scolara a mentionarii Trianonului-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. 15,07 Gresit,fara armata,sacrificiile in vieti,razboi si pacea de la Tranon Romania nu ar fi fost unificata indiferent ce ar fi fost la Alba Iulia ca sa nu uitam de situatia speciala a Banatului.
    Mai invata istoria reala pe care au scos-o Iohannistii din manuale.
    Razboiul a facut si impus unirea nu declaratiile -Credentialele de la Alba Iulia,dar si rolul important Diplomatic al Reginei Maria-craciun

    RăspundețiȘtergere
  14. Iuliu Maniu in discutiile cu ungurii din 13-18 Noiembrie 1918 de la Arad;
    ''Romanii [din fosta Austro-Ungaria] vor despartire repede si Definitiva''-craciun

    RăspundețiȘtergere
  15. Alogenul craciun scrie porcarii, de ce nu le stergeti, dna Maria? Sau daca e psd-ist nu se pune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crăciun nu scrie porcarii, de aia nu le șterge D-na Maria!!! 😝

      Ștergere
  16. E vorba de Florin Calinescu. De ce tot stergeti comentariul?

    RăspundețiȘtergere
  17. Florin Calinescu-are avere s-o intorci cu lopata-n-are el constiinta de crestin mai ales ca e taur avu=id de bani-face gargara sa fie luat in seama-e mult prea ironic

    RăspundețiȘtergere