duminică, 1 noiembrie 2015

UN INCENDIU DEVASTATOR !

                                                                       
                                                      31 Octombrie 2015, ora 17,05 !

                                                     Dragii mei,

În aceasta seara , in tren aflându-mă si citind dintr-o Cărticică de Rugaciuni, văd brusc, deşi eram cu ochii pe Cărticică, văd spre Est un Bloc de locuinţe, de culoare albă, culoare deschisă la exterior, ce are circa 3 -4 etaje, poate numai două, nu stiu exact. Dar la acoperisul acestui Bloc, incepuse un incendiu devastator.


                                            Un incendiu în Massueville , Quebec , Canada.
Vedeam flacari si extrem de mult fum negru, pe toata lăţimea Blocului ,care era cu faţa spre Apus.
Incendiul începuse ,de sub acoperisul  Blocului.
Din păcate dragii mei, acum in prag de iarna, vom auzi despre acest Incendiu devastator, la acoperisul unui Bloc.
Unde si când anume, eu nu stiu a vă spune, căci nu mi s-a spus mai mult; dar asa va fi ,precum mi s-a arătat. 
                                         Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. Vedeti numai dezastre, dar ceva de bine nu puteti vedea? Asa, ca sa fim mai multi care sa nu mai imprastie negativitate in eter, ca suntem satui de ea.
    Cu respect.

    RăspundețiȘtergere