miercuri, 11 noiembrie 2015

TE IUBESC DOAMNE ! SEMNUL DIVIN DE PE BOLTA CEREASCĂ !

                                                 10  Noiembrie 2015, ora 18,50 !

                                                    Dragii mei,  

În aceasta seară ,mă intorceam pe jos din oras şi mă îndreptam spre casă.
Tocmai când mai aveam putin pana acasa, am ridicat ochii mei spre Cerul senin, si am zis cu glas soptit :

                     Te iubesc Doamne !

              ... epocala din Israel care face lumina asupra vietii lui Iisus

În aceasta clipă dragilor, apare pe CER, o litera mare, de culoarea stralucirii  Soarelui.
Apare si dispare, precum fulgerul pe Cer !
Aceasta litera dragii mei, era un I mare, un I ingrosat.

                                   I          .

Era un I mare de tipar, un de grosimea unei codiţe de trandafir si înalt de o palmă.
M-am bucurat nespus că MÂNTUITORUL a auzit cuvintele mele, si a scris pe CER, aceasta litera I, care stim cu totii că vine de la numele Său, Iisus.
Dragii mei, ridicati ochii spre Cer, si rugati-va la Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, cu glas sau fără glas, si veti fi uimiti de ceea ce veti vedea si veti simti ,in inima si-n suflet.
Nu trebuie ca sa fii Preot, sau un om de stiinta, sau papă,sau împărat, ca sa-L vezi si sa-L cunosti pe Dumnezeu.
Trebuie sa fii bun si milostiv, sa ai Credinta in Dumnezeu, sa fii un bun crestin, si sa daruiesti Dragoste sufleteasca celor din jurul tău, celor care au nevoie de un cuvant de alinare.
Si daca veti face asa, veti fi uimiti de toate câte veti vedea si auzi.
                                      Cu dragoste, Maria. 
  

                        

Un comentariu:

  1. E dimineata. Inima mi e plina de dragoste. Sa l slavim pe D zeu si toate creatiile Sale,cu rugăciunile Maicii Preacurate si a sf. Mina milueste ne si ne pazeste pe noi Doamne. Iti multumesc Maria pt cuvintele pline de căldură.

    RăspundețiȘtergere