miercuri, 11 noiembrie 2015

GLASUL LUI DUMNEZEU, PENTRU MINE ROABA SA !

                                                                 Dragii mei,

                    11 Martie 2014, ora 0, 00 miezul nopţii !

Încă mai stateam la Rugaciune, singura in camera mea, doar eu cu DUMNEZEU şi cu MAICA  DOMNULUI ,si cu Sfinţii Săi.
Şi asa cum ma rugam , aud glas,care vine din Cer, si care spune aşa :
               "Credeţi sau nu ,în soarta dumneavoastra ?

Şi în acest moment, imi aud glasul sufletului meu, care spune fara ca eu sa deschid gura ,asa :

                "Numai pentru DUMNEZEU !

Şi iarăsi aud  de astă dată ,un alt Glas tare duios şi tare blând şi plin de dragoste , care mă întreabă fericit :

                          "PENTRU  MINE ?!
                            Pentru Mineeeee?!!!
(şi în gândul meu, ÎI spun ):
                                                       DA !

Apoi Glasul LUI  DUMNEZEU , imi spune :

              PENTRU MINE...SCRIE !!!
              PENTRU  MINE, SCRIE...NOIEMBRIE..."!

Şi văd cu ochii închişi, un Cer ca de noapte albastra,stralucitoare si catifelată,iar din inima Cerului se aud glasuri de Îngeri, care cântau si aduceau SLAVA si LAUDA  PREA  SFINTEI  TREIMI , în timp ce alte glasuri tot din Cer,  cântau aşa:

               "Credinţa cea adevărată !
                 Credinţa, Credinţa, Credinţa !

Şi văd cu ochii închişi, sub plafonul camerei mele, văd UN  SOARE mare, precum Soarele de pe Cer, care avea raze si stralucea orbitor de tare.
În cealaltă clipă, sub privirea ochilor mei închişi Soarele se transformă ,şi din adâncul lui, apare ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL  IISUS  HRISTOS !
IISUS  HRISTOS, bust, în carne şi oase, cu ochii Săi albastri precum seninul Cerului, cu părul inelat si castaniu, lunguţ până pe umeri,şi cu veşmânt bleu, luminos.
Chipul DOMNULUI stralucea precum soarele.
Mă priveşte ,îmi zâmbeste părinteste si fericit, ca apoi, IISUS să dispară şi lasă pe locul unde  EL a fost o clipă mai înainte, lasă 

                                 O  INIMĂ ! 

O inimă mare ,cât o treime din plafonul camerei mele.
INIMA , ce a rămas în locul MÂNTUITORULUI, stralucea în plafonul camerei mele, precum Soarele pe Cer.
Inima din plafon, avea culoarea galbena ,orbitor de stralucitoare.
Şi aud Glasul LUI  IISUS, care îmi vorbeste aşa :

                       "Cu  Inima Mea, auzi  adevăratul sens al                                                                                           CUVÂNTULUI !
               Cea care trăieşti  cu adevărat , sensul Cuvântului "!
                                          Cu Inima MEA!
           Cu Inima MEA ,auzi adevăratul sens al CUVÂNTULUI !
            Şi iată că , vă  spun vouă Gânduri  de  Înălţare "!

(iar glasul sufletului meu,spune fără ca eu să deschid gura mea ):

                     "Fie mie, după Cuvântul TĂU !
                      Şi mai"nainte de toate....!

Apoi inima MÂNTUITORULUI, dispare ca prin topire din plafonul camerei mele,şi aud din nou, COR de ÎNGERI, care cânta dumnezeiesc de frumos aşa :

                 "Decât Heruvimii !
                   Ceea ce-ai adus la Ceruri, decât Heruvimii "!
                  Căci a TA ,este Împărăţia Doamne,
                  A Tatălui , şi-a Fiului , şi-a Sfântului Duh ,
                                   AMIN !
                  Maicii Tale, IIsuse Hristoase !
                  Pentru Maica TA , IISUSE !
                   Şi ai văzut-O "!

Dragii mei, eu aici sunt, aici voi rămâne, si acum si întotdeauna, şi vă voi aduce vouă cu toată dragostea sufletului  meu, CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, aşa cum îmi este spus, chiar din gura MÂNTUITORULUI  IISUS  HRISTOS !
De-mi va fi drumul plin de spini, de pietre, sau pălămidă, aşa voi merge pe acest drum, până la ultima suflare din viaţa mea!
Căci şi IISUS  HRISTOS, a răbdat pentru noi, CHINURI groaznice !
Bătăi cu trestia peste faţă, cu biciul pe spate, având COROANA pe cap şi frunte,  cu spini groşi , mari şi ascuţiţi tare, aşa cum mi s-a arătat,în loc de apă ,I s-a dat oţet şi fiere, în loc de pâine I s-a dat bice pe spate.
CRUCEA  mare din lemn uşor şlefuit, a fost pusa în apă, ca să-I fie si mai grea pe umerii SĂI. 
A îndurat MOARTE, şi încă MOARTE pe Cruce ! I-am văzut cuiele mari, piroanele bătute în MÂINILE  SALE  Prea Sfinte, în Picioarele SALE, rana din coasta dreaptă, unde a fost împuns cu sabia, şi când şi-a dat DUHUL  SĂU, capul I-a alunecat spre umărul drept şi Cerul s-a făcut din zi, în noapte.
Indiferent de ocara semenilor, indiferent de ceea ce spun si o mare parte din slujitorii BOR, că trebuie sa merg urgent la PSIHIATRU..., eu dragilor, voi fi aici ! 
DOCTORUL meu, este DOCTORUL nostru al tuturor !
DOCTORUL  sufletelor  noastre, este IISUS  HRISTOS !
Acesta este dragilor, DOCTORUL  meu, de 17 ani încoace, şi de acest DOCTOR ,eu voi asculta şi LUI , Îi voi spune toate durerile mele ! LUI şi numai LUI !!!
                                     Cu dragoste şi preţuire, Maria.

3 comentarii:

  1. " PENTRU MINE, SCRIE...NOIEMBRIE..."!
    Atunci evenimentul este mai devreme de decembrie, cel putin asa dai de inteles!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria , ati reusit sa mi ridicati mintea la cer , la B ul D zeu , acum sfatuiti ma ce sa fac si cum sa fac ca sa ma pot mintui...sa mi gasesc linistea sufleteasca... Va iubesc... !

    RăspundețiȘtergere
  3. Tineti-o tot asa doamna Maria, Dumnezeu e pacea pe acest pamant, si acea pace, e in sufletele celor ce cred in Dansul.....

    RăspundețiȘtergere