luni, 6 mai 2013

ŞAPTE ! TAINA TAINELOR ! IN CURÂND , VA VENI , ŞAPTE !

                                                 4  MAI 2013 , ora 6,30 dimineata !

Dormeam, si brusc, ma trezeste ,GLAS, care spune cu bucurie mare, asa:

                      " ÎN  CURÂND , VA  VENI , ŞAPTE  !
                        ŞAPTE  , TAINA  TAINELOR  !"

Dragii mei, eu stiu, in ce conditii, va veni ŞAPTE, PRUNCA  LUI DUMNEZEU, si prin cine va veni, dar nu va pot scrie, inca!
Cert este ca, DUMNEZEU, ne va trimite, pe PRUNCA SA, ŞAPTE, ca sa adevereasca , toate cate eu va scriu, pentru ca, voi si toata lumea, sa creada, in toate cate scriu, caci, nu sunt de la mine, ci,sunt ..CUVANT din CUVANTUL lui DUMNEZEU.
Tocmai de aceea, pe la cate usi, am batut, cu ajutorul internetului, la cei in drept, care sunt, slujitori, ai lui DUMNEZEU, aici ,pe Pamant, nu m-au bagat in seama,.Probabil, ca au zis, in sinea lor,...las-o, ca e dusa cu pluta; daca au gandit asa, este ,pacatul lor.
Eu voi continua, sa scriu, si sa strig, precum, SFANTUL IOAN BOTEZATORUL, ..POCAITI-VA, INTOARCETI-VA LA BUNUL DUMNEZEU, caci, SFARSITUL VEACURILOR, se apropie !
 Dupa doar, 10 minute, vad cu ochii inchisi, in plafonul, camerei mele, care , nu mai era plafon, ci, era CER, de noapte albastra, vad deci,  O  LITERA ,SFANTA, as indrazni a spune, care ,LITERA, era in mijlocul, unei LUMINI, ovale, de culoare, alb-albastra, stralucitoare.
Aceasta LITERA mare, de tipar, era  : "  N  ".   Un N, de culoarea, lumanarilor de ceara, curata, sau de culoarea, fagurelui de miere. Stralucea si pulsa, in plafonul, de deasupra patului, in care eram eu.
Stim cu totii, fratilor, ca acest  "N ",vine de la IISUS NAZARINEANUL .
Dragii mei, credeti si nu va indoiti. ! IISUS, S-A nascut, din MAICA PURUREA FECIOARA MARIA, S-A LASAT RASTIGNIT ,PE CRUCE, SI A INVIAT din morti , a treia zi, dupa MOARTEA SA, pe SFANTA CRUCE 1
                                          Cu pretuire si dragoste, Maria

Un comentariu: