luni, 6 mai 2013

HRISTOS A INVIAT ! CRUCEA NOASTRA , DUMNEZEU ..,DANE-O NOUA , MANTUITORULE !

                         HRISTOS  A  INVIAT , FRATI SI SURORI ,INTRU DOMNUL !

Gata, cu pregatirile lumesti, pentru SFINTELE SARBATORI ! A m pregatit, indeajuns, pentru trup, de-acum incolo ,vom avea grija de suflet !
Ma voi stradui, sa ajung, la inima si sufletul, fiecaruia dintre voi, prin tot ce am sa scriu, si am sa va destainui, din TAINELE LUI DUMNEZEU.
Asa cum v-am mai spus, eu sunt, doar ,condeiul , CUVANTULUI  LUI  DUMNEZEU,  CUVINTELE, pe care eu le scriu, sub forma de citate, sunt ale LUI DUMNEZEU, iar tot ce va povestesc, ca fiind, fara citate, sunt, CELE TOATE, cate mi-a aratat mie, DUHUL SFANT, cu PORUNCA, ca eu, pacatoasa, sa le fac cunoscute, voua, semenilor mei, exact asa, cum le-am primit. Ca un exemplu, de moment, voiam sa scriu, mai sus, ..cate mi-a aratat mie, DUMNEZEU, dar un glas, inca din clipa in care am gandit, cum sa ma exprim, doar am gandit, si GLASUL dumnezeiesc, imi spune asa:    "Cate, mi-a aratat mie, DUHUL SFANT ".
Dupe cum vedeti, fratilor, nu scriu, ce eu doresc, si nu ma exprim cum voiesc, si cum ma pricep eu, pacatoasa, ci, in dreapta mea, simt, O PUTERE, nebanuita, care ma corecteaza, si-mi spune, cum sa scriu; imi dicteaza, pur si simplu, atunci, cand este nevoie.
Nu este, dupa voia mea, ci dupa VOIA ,DUHULUI SFANT !
                                      5  MAI  2013 , ora 7,30 dimineata, PRIMA ZI, DE PASTE !

Eram ,inca in pat, dupa SFANTA INVIERE, unde am stat, cu multa dragoste, toata noaptea, la SFANTA BISERICA.
Ma trezisem, si astfel, aud, GLAS, rugator, care se roaga asa:

                                       " CRUCEA  NOASTRA  DUMNEZEU , DA-NE-O  NOUA  , MANTUITORULE..!
                                    Clipa,in care, vad cu ochii inchisi, LUME, multa in SFANTA BISERICA, si UN PREOT, care sfinteste, SFANTA BISERICA, avand in mana sa, un băţ lung, de 2 metri, si in varful baţului, O SFANTA CRUCE, cu MIR SFINTIT, in varful Ei, si asa, facea semnul SFINTEI CRUCI, pe toti peretii, deasupra SFINTILOR pictati, pe pereti, iar lumea, credinciosii, se rugau, toti, in cor, strigand odata cu PREOTUL.....CRUCEA NOASTRA, DUMNEZEU , DANE-O NOUA MANTUITORULE ".
Fratilor, sa strigam si noi cu dragoste si din toata inima, asa:
                            "DOAMNE DUMNEZEULE, TE RUGAM, AJUTA-NE PE TOTI, CA SA NE PUTEM DUCE, CRUCEA PE CARE, NE-AI DARUIT-O "!
                                             Cu dragoste,
                                                                   Maria                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu