vineri, 1 iulie 2022

IISUS HRISTOS A TRANSFORMAT APA IN VIN ! AM TRĂIT MINUNEA TRANSFORMĂRII APEI , ÎN VINUL CEL MAI DE PREŢ !



                              Dragii mei,

Dormeam , dar un fulger de lumină mă trezeşte, si astfel, văd cu ochii închişi fiind , vad un Cer de ziuă,iar sub Cer, la umbra unui pom văd o masa obişnuită pe care era aşezată frumos o Căniţă.
Aud un glas care ma calauzeste, si-mi spune că trebuie să mă apropii şi mai mult de masă. 
Îndrumată pas cu pas de  o persoană din dreapta mea, o persoana ca o siluetă  în veşmânt alb, ajung lângă masă, şi văd o sticlă cu apă minerală, apa pe care eu o beau acasă în fiecare zi.



Silueta de lângă mine îmi spune fără cuvinte, în gândul meu, îmi spune să torn apă în cană şi să beau. 
Respect intocmai ceea ce-mi spune Sfantul in vesminte albe ,şi duc cana la gură.
Gust puţin ,şi constat că este apă. Continui sa țin cana cu apă în mâinile mele,dar mi se spune să beau din nou . 
Acum,beau mai mult din căniţă şi cu uimire îmi spun gândul meu că este VIN curat! 
Cum se poate să fie VIN, dacă eu am pus apă din sticla de pe masă, şi am gustat şi am vazut ca era apă. Aşa mă întrebam eu, în gândul meu.
Iar Silueta în veşmânt alb,Sfantul in vesmant alb  a cunoscut gândul meu şi mi-a răspuns cu al Său glas: 

            
    "Vinul ăsta daca n-ar fi, tare n-ar mai miroase a scari!"

Da, dragii mei, am trăit  o MARE  MINUNE ! 
Transformarea APEI în VIN, asa ca la NUNTA  GALILEII, când MAICA  DOMNULUI L-a rugat pe IISUS HRISTOS ,FIUL SĂU si DUMNEZEUL nostru, ca să infaptuiasca o Minune ,deoarece, nuntaşii nu mai aveau vin.
Iar IISUS  HRISTOS a pus să se umple 6  vase mari cu apă, a privit în sus la TATĂL  CERESC, S-a rugat, şi apoi a binecuvântat apa din vase, moment în care, apa s-a transformat în vin. 
Şi asta a fost prima MINUNE  făcută de IISUS  HRISTOS, în văzul tuturor !
Şi m-am bucurat şi am plâns de bucurie dragii mei, şi- am rămas uimită de clipele pe care DUMNEZEU mi le-a îngăduit a le trăi!
Aşa cum mi se întâmplă adeseori de altfel,, când MINUNE după MINUNE, TAINĂ  după TAINĂ îmi sunt descoperite de DUMNEZEU ,mie roabei SALE .
                      Cu dragoste şi preţuire,
                                           Maria.

6 comentarii:

  1. “cel mai de pret”
    adica te inchini banilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 16.15 - Exprimarea aceasta nu e cum vrei tu sa o dai...

      Ștergere
    2. Ma lasi? Pacatul e vechi de cand lumea.

      Ștergere
  2. Multe minuni a făcut Mântuitorul Sufletelor Noastre,păcat că mulți nu le înțeleg doamna Maria 🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana nu moare Putin pacea nu pica pe Ucraina. Războiul continuă sa faca multe victime - craciun

      Ștergere
  3. ce inseamna ca vinul tare MIROASE A SCARI?!

    RăspundețiȘtergere