luni, 4 iulie 2022

ADUCETI-L PE IISUS !!! A DOUA VENIRE A LUI IISUS HRISTOS , ESTE FOARTE APROAPE !


                               Dragii mei,

În aceasta dimineata în zori de zi,am fost luata din trup si dusă într-o SFANTA BISERICA la RASARIT.
Aici ,eram dragilor in mijlocul multimii mari de oameni din toate neamurile.
Asa precum se sta la SFANTUL MORMANT in IERUSALIM,asa statea aici multimea mare de oameni,ca sa ajunga mai in faţă la ceva sau la Cineva.
Văzând că lumea se împinge  ca sa ajunga mai repede intr-un anume loc, fara sa vreau ,ajung si eu chiar langa o Sfanta Masa dreptunghiulara pe care trebuia sa fie SFANTUL EPITAF cu IISUS HRISTOS mort cu Trupul.
Ajung si eu acolo la SFANTUL EPITAF la care lumea se inchina si vad fratilor in loc de 2 picioare pictate pe SFANTUL EPITAF,vad 2 picioare normale de om, dar din plastic.
Privesc revoltata la acele picioare si ma aplec ca sa ma uit si la restul Trupului si la Chip.
Uimirea mi-a fost mare si cutremuratoare.
În locul LUI IISUS HRISTOS pe acel SFANT EPITAF,era un om obisnuit care s- a speriat tare de tot cand m-a vazut ,si mi-a grait iute asa:

        " Daca vreti, eu plec! Acuma plec !
              Si dadea sa se ridice, dar cu privirea-mi nu l-am lasat sa se ridice si a ramas acolo nemiscat,iar lumea continua sa se inchine acelui om obisnuit ,acelei inselatorii vii care nu misca deloc,de frica sa nu fie descoperit.
Si o sa fac o paranteza mai mare:
(Sa ne gandim fratilor aici si la SFINTE MOASTE care s-au împânzit peste tot globul pamantesc, precum o molima.
Sa nu uitam de SFANTA MUCENITA ECATERINA de pe MUNTELE SINAI,a cărui cinstit Cap,după afirmatiile generatiilor de PREOTI,s-ar afla in MANASTIREA care-I poarta numele.
Iara mie ,mi s-a aratat de la DUHUL CEL PREA SFANT,inainte ca sa ajung in EGIPT, precum ca,SFANTA MUCENITA ECATERINA este ascunsa si bine conservata intr-un munte,ca intr-o incapere si este TOTAL  INTREAGA!
 Nu-i lipseste nici macar un deget! 
Cum sa mai suporte HRISTOS asemenea inselatorii???
Fireste ,sunt si SFINTE MOASTE adevarate,precum SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA de la IASI ,si mai sunt si multe altele.Dar printre ele ,printre cele adevarate,din dorinta de a face bani multi si averi inimaginabile, se recurge si la astfel de mestesuguri de catre anume PREOTI,nu de toti. 
Sunt si PREOTI cu HAR,pentru care, in orice clipa sunt in stare sa cad la picioarele lor.)
Image result for EPITAF IMAGINI..
În acea clipă ,mi-am facut loc printre multimea de oameni ca sa ajung undeva mai sus pe scari, undeva inafara, unde erau stransi la un loc multi ,foarte multi PREOTI.
Era ca intr-un ALTAR SFANT ,dar in natura.
Vazand multimea de PREOTI, strig cât ma tineau puterile, la ei:

                 "Unde este IISUS ?
              Aduceti-L pe IISUS ! 
            Aduceti-l pe IISUS!

Din multimea de oameni,cineva intreaba:
        Dar cine strigă? Si ce strigă?
Raspunsul a venit tot din multime:
      
              Eiii! Una ! 
          Striga una,"Aduceti-L pe Iisus!"
Stiam ca este vorba despre mine,căci numai eu strigam ca sa-l aduca pe IISUS.
La un moment dat, mai aud sporadic cateva glasuri care strigau ca mine:
              "Aduceti-L pe IISUS !

Apoi ,aud gâlceava mare intre oameni care spuneau asa:

               Eu nu mai strig! 
        Striga si tu,de ce sa strig eu si pentru tine?"
Din acest moment,eram din nou singura si strigam:

              "Aduceti-L pe IISUS"!!!
Si nu stiu cum, dar am ajuns in faţa multimii de PREOTI care priveau speriati spre mine, in timp ce eu le strigam la imperativ:

ADUCETI-L pe IISUS !!!"

Atunci, PREOTII se priveau unii pe altii si ca la o hotarâre comuna, vad ca pun intr-un Sicriu din lemn maro lucios, pun ceva ca un vesmant. 
Eu ma gandeam ca acolo este SFANTUL EPITAF Cel adevarat si nu omul viu si cu picioare de plastic, la care multimea se inchina.
Fratilor! 
RACLA (sicriul),la inceput parea ca este mare cât statura unui om.
PREOTII cu greu l-au ridicat pe maini si-l aduceau sub privirile mele, in mijlocul multimii.
Numai ca,in clipa urmatoare SICRIUL se face din ce in ce mai mic si mergea singur pe sub plafonul acelei incaperi cu multimea de oameni. 
SICRIUL, asa cum era mare,s-a facut mic si mai mic si mai mic, pana a ajuns cât o palmă de-a noastra atat era de mic.
PREOTII toti fugeau cu mainile intinse după acel mic Sicriu,dar el se ridica tot mai mult si nu lasa pe nimeni dintre PREOTII prezenti acolo ,ca sa se atinga măcar de el, d-apoi sa-l mai prinda si sa-l aduca jos.
În acea clipă fratilor, IL vad langa mine in carne si oase,pe IISUS HRISTOS care arata exact asa:

                                          Image result for IISUS..

Mantuitorul era extrem de trist si ma privea cu dragoste, dar si cu lacrimi.
După care,IISUS HRISTOS mi se arata tot langa mine, dar asa:
                                    Image result for IISUS..

Adică,cu ,COROANA de spini pe CAPUL SĂU SFANT.
Îi curgea Sange siroaie pe frunte si Chip, si-I spun fara cuvinte:

                 " Te iubesc IISUSE drag si scump Sufletului meu !"

IIsus imi raspunde cu Chipu-I bland si cu ochii Săi albastri de culoarea Cerului senin,precum ca, si EL ma iubeste si mai mult!".
Exact asa, mi-a grait IISUS:
           "Eu te iubesc si mai mult!"
     
         Iar in momentul urmator, IISUS HRISTOS este absorbit de CERUL SFANT, iar eu aud glas:

                      A Doua Venire a Lui IISUS HRISTOS, pe PĂMANT !
                A Doua Venire a Lui Hristos ,pe Pamant !"

Si vad dragilor ,vad ca pe un ECRAN mare si galben,pe care scria asa:
A Doua Venire a Lui IISUS HRISTOS,pe PĂMANT !
                A Doua Venire a Lui Hristos ,pe Pamant !"

Si aud un glas de barbat,care spune tare si raspicat:
              "Eu am sa fac public si sa vedem cum va reactiona . 
"A doua Venire a LUI IISUS HRISTOS, pe PAMANT  !"
În aceasta clipă fratilor, IL vad in carne si oase pe IISUS HRISTOS viu, iar la picioarele Lui ,acolo sus pe CER,scria asa:
                     
           "A doua Venire a LUI IISUS HRISTOS pe PAMANT  !"
                            Image result for IISUS..
"A doua Venire a LUI IISUS HRISTOS, pe PAMANT  !"
Prieteni dragi, nu voi comenta deloc ceea ce tocmai am descris,deoarece ,nu vreau sa aduc atingere unor anume PREOTI despre care incepe sa se descopere tot mai multe rele.
Faptul ca,acel Sicriu in care era adevaratul EPITAF s-a facut mic de tot si nu S-a lasat atins de acei PREOTI care conspirau cu privire la cine se inchina multimea de oameni,inseamna ca, MANTUITORUL este extrem de supărat pe SLUJITORII BISERICII SALE.  
Pentru că ,niciunul dintre zecile de PREOTI adunati la un loc, nu au putut atinge SFANTUL EPITAF care S-a ridicat la CER,prin plafonul acelei camere cu multimea de oameni.
MANTUITORUL dragilor, nu a voit sa se lase atins de mainile acelor PREOTI care pusesera spre inchinare un alt TRUP, adica ,o inselatorie.
PRIETENI dragi, sa ne pregatim!!!
Da ! IISUS HRISTOS e pe drum!
Sa ne pregatim sufleteste, cu dragoste si cu Iubire fata de Aproapele,cu multa Rugaciune, sa ne spovedim la PĂRINTELE nostru Duhovnic,sa ne invrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Impărtasanie, si mai ales fratilor, sa nu judecam pe absolut nimeni.
IISUS HRISTOS este JUDECATORUL nostru al tuturor, si numai EL ne va judeca cu Dragoste si cu DREPTATE  !
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI.
Sa credeti FRATILOR,in toate câte vă spun prin scris!!!
Pentru că, prin mine roaba Sa vorbeste DUHUL CEL PREA SFANT,vorbeste IISUS HRISTOS si SFANTA TREIME.
Îmi asum toata raspunderea si pe aceasta lume, dar si pe lumea cealalta ,pentru toate câte scriu si pentru toate la câte v-am indemnat si va indemn in continuare.Amin!
                           Cu dragoste,Maria.

12 comentarii:

  1. Continua pe canicula pelerinajul inceput in 30 iunie 2022 la briul Maici Domnului adus din Grecia la catedrala din Voluntari
    Credinciosii trebuie sa aiba la ei multa apa potabila coada fiind obositoare si extenuanta in plina canicula pina miercuri cind vremea se va mai racorii si vor fi citeva zile cu sanse mai mari de averse de ploaie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un ghetar foarte mare desprins din Alpii italieni cu a omorit 6 persoane si alte 20 disparute printre care italienii spun ca sint multi romani probabil morti, iar alaltaeri o rmanca tinara omorita de un rechin in marea Rosie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca se stie ca sunt rechini intr-o anumita zona, orice om normal nu se balaceste alaturi de rechini, balene si altele.

      Ștergere
  3. Te cutremuri.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. https://youtu.be/hPvTBG4GmM0

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare draga îmi e Sfânta Ecaterina, mi-aș dori sa ma închin Sfintelor ei moaște adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Isus nu este mort. Este viu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles! Fara indoiala Iisus este VIU! Iisus este Claea, Adevarul si Viata!

      Ștergere
  7. "Si dadea sa se ridice, dar cu privirea-mi nu l-am lasat"
    Du-te de manevrista! Du-te sa nu mai aud de tine, gargaragioaico! Manevrista fara remuscari, urata si neagra la suflet, nu inghiti pe nimeni de cat de talentoasa te dai!
    Du-te sa nu te mai aud, sa nu te mai vad! Persecutoareo, inchizitie dementa, rautate fara de sfarsit, du-te mai repede sa scapam de tine! Minti si imprastii val de minciuni ca sa te pui pe tine mai presus de toti. Mizerabilo, esti dovedita ca esti mincinoasa, ce te mai fatai atata? Du-te unde si-a intarcat mutul iapa, du-te pe pustii de rautate crancena, folosesti Biblia si cele sfinte ca sa urasti pe altii si sa iti permiti pizdareala fara capat cu "craciun" ridicat indecent al tau! Spurcatilor, sa fiti ingropati amandoi cu capul in jos precum cepele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu iti place ce citesti la ce intri pe acest blog varsa-ti frustrarile in alta parte dar nu aici

      Ștergere
    2. 23.57, dar ce murdar vorbesti! Mai pretinzi ca ai fi credincios / credincioasa.

      Ștergere
  8. nici vorba an 23:57 este ATEU sau din alte secte-uite asa DUMNEZEU ne da sa vedem cine este cu EL si lasa natura in mana vrajmasului- mare pacat sa hulesti desi tu nu vezi decat ura in jur

    RăspundețiȘtergere