joi, 16 septembrie 2021

CRUCEA SFANTA SI COROANA DE SPINI DE PE MUNTELE GOLGOTA !

                                                              

.
15 septembrie 2021,ora 5,22 !

Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata,treaza fiind, vad in fața ochilor inchisi, vad inspre Rasarit un varf de munte plat,sau mai bine spus, ca o capatana.


Aici, in varful plat al acestui munte ,nu era niciun fir de iarba. Totul era doar stanca.
Varful acesta era circular si usor lasat in mijloc,asa precum ar fi o capatana de varza mai turtita.
.

Pe marginea acestui deal, vad cum s-au format din stanca,țepi ascutiti asa precum erau spinii din Coroana de spini a Lui Iisus. Varful circular al acestei stanci, arata precum Coroana de spini de pe capul blandului Mantuitor.
Spinii de pe Golgota,erau acum din piatra stancii.
In mijlocul varfului circular,vad o singura Cruce  pe care era rastignit INSUSI MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS in carne si oase.
.
Capul scumpului nostru Mantuitorul era aplecat spre umarul Său drept,iar de mijloc avea legata o panza alba.
Vazand aceasta ,Ii spun in gandul meu Mantuitorului Hristos:
"Multumesc Iisuse bland si drag,multumesc ca m-am trezit si astazi."
In aceasta clipa,Crucea sfanta cu Iisus dispare,iar in locul ei, vad un Porumbel alb,un Porumbel divin,adica,pe Duhul cel Prea Curat si Prea Sfant. 


Duhul Sfant privea nelinistit in toate partile,dupa care, a disparut.
Dragii mei, sa ne inchinam si noi cu inima si cu sufletul Prea Sfintei Treimi si Prea Curatei Fecioare Maria, sa cerem iertare gresalelor noastre si sa nu uitam a ne iubi Aproapele in fiecare clipa,cum tot in fiecare clipa trebuie sa multumim Domnului si Maicii Domnului ,ca traim si ca ne putem bucura de viata.
Cu dragoste,Maria.


2 comentarii:

  1. Doamna Maria va spun o zi frumoasa si binecuvântată.
    Cand vad acele imagini si ma gandesc la suferinta Mântuitorului Nostru Scump si DRAG Sufletelor Noastre nu ai cum sa nu plângi.
    Eu nu pot să-mi închipui SUFERINTA atât de grea pentru noi,atâta iubire de la Dumnezeu și Maica Domnului.
    Este atâta dezbinare azi la oameni si atâta răutate si plâng pentru ca Mântuitorul a suferit DEGEABA pentru noi.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să ne ierte și să ne mantuiasca după mare mila lui si dupa mulțimea indurarilor sale.
    O zi binecuvântată tuturor.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.🤗🌹💐

    RăspundețiȘtergere
  2. DOAMNE IISUSE HRISTOASE,TU AI PURTAT COROANA DE SPINI,pentru pacatul meu,iar acum este randul meu sa sufar pentru ca nu am avut cap,minte,pe TINE,sa te slujesc,si TIE sa iti multumesc,pentru tot darul cel Ceresc.Adevarat este ca am avut incredere in cei care imi vorbeau de TINE,si pe la spate dadeau in mine,fara frica de TINE.DOAMNE,nu mai cred in nimeni,rugaciunea imi este doar catre DIVINITATE,acolo este dreptatea,adevarul,ajutorul in toate,zi si noapte,pentru noi toti pacatosii,ca nu exista om fant pe acest pamant.

    RăspundețiȘtergere